Pedofiili jatkoi vankilassakin
-
jaskajokunen
- Jane Marple
Re: Pedofiili jatkoi vankilassakin
tuon ruispalan naama pitäs saada kaiken kansan nähtäville
-
jaskajokunen
- Jane Marple
Maksan 100 € tuosta ruispalan naamansta- Mikko
Eli et ole ihan satavarma, että kuva ja nimi menevät ns yksyhteen?Ollijoki kirjoitti:Maksan 100 € tuosta ruispalan naamansta- Mikko
Kuvien henkilö ei kyllä näytä lähes nelikymppiseltä. Ja kuvissa olevan henkilön vaatetuksen perusteella, sekä kuvien laadun perusteella, kuvat eivät vaikuta olevan toistakymmentä vuotta vanhoja.
Mene ja tiedä?!
Tuo MikeGun oli sen nelikymppisen Tyrnäväläisen "kaveri" netissä eli jakoivat tietoja. Kukaan ei sanonut MikeGunin olevan itse nelikymppinen. Näin minä olen ymmärtänytcyklon kirjoitti:Eli et ole ihan satavarma, että kuva ja nimi menevät ns yksyhteen?Ollijoki kirjoitti:Maksan 100 € tuosta ruispalan naamansta- Mikko
Kuvien henkilö ei kyllä näytä lähes nelikymppiseltä. Ja kuvissa olevan henkilön vaatetuksen perusteella, sekä kuvien laadun perusteella, kuvat eivät vaikuta olevan toistakymmentä vuotta vanhoja.
Mene ja tiedä?!
Jos tosiasiat näyttävät olevan keskenään ristiriidassa, se tarkoittaa sitä, että joku niistä ei ole tosiasia
- Moderaattorit
- Moderaattori
Tekijan kokonimi poikkeuksellisesti poistettu googlattavasta aineistosta.
Tata ei tehty tekijan suojelemiseksi vaan tekijan syyttomien sukulaisten vuoksi.
T. Modet
Tata ei tehty tekijan suojelemiseksi vaan tekijan syyttomien sukulaisten vuoksi.
T. Modet
Ne tietää, jotka tietää...