Kelju K. Kojootti kirjoitti:"Salaperäiset nuoret naiset eivät paljasta kasvojaan "
Niin. Tähänkin haluaisin Jennie83:lta mielipiteen. Kannattaako ensin Alibissa rehvastella velanperinnällä ja huumebisneksillä kasvottomana ja sitten laittaa IRC-galleriaan naamansa.
Jos minä diilaisin esim. kokkelia kiloittain työmatkoilta niin varmahan se on että sillä rehvastelisin ympäri internettiä.
Monen muun ohessa muuten odotan perusteluja tuolle MC:lle?
Tiedoksi muuten, perustin just Man's MC:n.
onko man´s mc:llä myös suntuubissa kotisivut ja ihquja lauserakenteita? entäs vessassa otettuja selkäkuvia vesipyssyn ja rakennekynsien kanssa?
mulle tulee tästä likkojen perustamasta "moottoripyöräkerhosta" väkisinkin mieleen Tomi Vaittisen "suomen mafia", eipä ole siitäkään organisaatiosta kuulunut paljoa sen surullisenkuuluisan julistuksen jälkeen....Ehkä tämä on inspiroinut jollain tavalla.... Ja niin, niistä IRC-gallerian kuvista, mun mielestä se ympäristö, jossa kuva "tää on sille, joka piti mua pinnalla, kun meinasin hukkua" näyttää erehdyttävästi erään vuokra-asuntoja välittävän, suurehkon yrityksen pihapiirilta ja mietinkin kuinka onnellisia tämän firman edustajat olisivat, jos tietäisivät, että heidän pihapiireissä pyöritetään "moottoripyöräkerhoa", joiden pyörien olemassaolo kuitenkin on sangen epäselvää....Lasketaankohan muuten esim. mopot ja kevarit, tai "kyykkypyörät" tähän mukaan? onko sen pyörän pakko olla just harrikka, kun pyörä kuin pyörä?
vastauksia odotellessa...
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-