En nyt käsitä, että mitä ihmettä tuo hölynpöly tuossa viestisi lopussa on, mutta otetaan tuo mafiajuttu, eli poloniumkauppa. Odotapa hetki, niin etsin sen. Minulla on muuten kaikkeen sanomisiini faktalinkki, ja jos tulisi tarve hankkia tietoa, niin kysy vain, niin etsin.Scruffy kirjoitti:Italiassa on viisi eri mafiaa. Mikä niistä on siirtynyt poloniumkauppaan? Luulisi että kokkelille olisi enemmän kysyntää.
Annaanna tiivisti minun mielestäni Sirpan logiikan aika hyvin ja heti tuli perään aika hyviä käytännön esimerkkejä. Tosin unohti mainita että kukaan alle 20-vuotias nainen/tyttö ei maailmassa katoa/kuole/tule murhatuksi/huku kännissä jorpakkoon "ihan muuten vain" koska kokaiini, eu, ulvila, poliisien itsemurhat, italian mafia, putin jne...
Kato perhana, se olikin plutonium, eikä polonium. Liian paljon yhteisiä kirjaimia. Mutta kannattaa nyt katsoa kuitenkin, että miten kammottava mafiapidätysaalto on juuri pyyhkinyt niitä sisuksia, joista olen kirjoittanut juuri, ja jossa kaikki nimimiehet ovat tapailleet. Eivät, annaanna, toki Virossa.Roberto Saviano
Italialainen toimittaja/kirjailija kertoi Helsingin Sanomissa jo Marraskuussa 07 samansuuntaisia asioita, joten on helppo yhtyä häneen. Tämä kaikkeen tuntuu liittyvän italian järjestätynyt rikollisuus, kartelleista pahimmat: cammora, nrangheta.
http://www.calabrian-mafia.com
Nranghetan tiedetään omistavan Euroopassa lukuisia suuryrityksiä, joissa kartellin jättimäinen rahanpesu voidaan toteuttaa. Maailman mahtavimman huumekartellin tiedetään tarvitsevan jatkuvasti suuryrityksiä omistukseensa sen kasvavalle dynastialleen. Kansainvälisen huumekartellin tiedetään jo hyvää vauhtia siirtyneen kokaiinin valmistuksesta/myymisestä plutoniumin valmistukseen.
From cocaine to plutonium: mafia clan accused of trafficking nuclear waste
Authorities in Italy are investigating a mafia clan accused of trafficking nuclear waste and trying to make plutonium.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 6&start=45
On teillä pieni sielu, mutta sillehän minä en voi mitään. Vain jakaa tietoa, mutta sen vastaanottokyky ei sitten ole minun hallussani tai määräysvallassani.