Onpa tasokasta argumentointia.kirsis kirjoitti:ärsyttää ja vituttaa nämä joiden elämä täällä, ja joiden avautumisia ei voi kommentoida. vetäkää vittu päähän saatana, on se kumma
ettei elämää minfon ulkopuolella. Vittuillaan antaumuksella niin kuin oulun keississä eikä itsellä mitään infoa,kun ollaan niin pro ku 4 v oltu palstalla ja luettu muiden juttuja. haistakaa pitkä vittu annapanna knsmalone ja muut saatanan fiksut ..hah sanon minä. painakaapa huutomerkkiä insestin tuotteet, millekä tuntuu,hah
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Tota noin, kun mä en ole siellä Oulu-ketjussa väittänyt tietäväni mistään mitään vaan nimenomaan kysyin, mihin jonkun toisen väite perustuu tai miksi joku kokee, että muiden teoriat on vääriä ja hänen oikeita.kirsis kirjoitti:ja sullahan on niin paljon sanottavaa, mistä? Ammatin kautta? Omaa kokemustahan et voi käyttää kun muita siitä moitit.. eli kerroppa elämänkokemuksesi niin me muut päästään haukkumaaan etä mille sanomasi perustat? hmm.mielenkiinnolla odotellessa.kiusausko kirjoitti:Tartutaan niihin omiin kokemuksiin, kuin ne olisivat jotain yleispätevää tietoa ja liittyisivät jotenkin ventovieraan ihmisen synnyttämisiin. Vedotaan mutuun ja tarjotaan sitä käytettäväksi faktana. Ja sitten se, että tullaan keskusteluun mukaan asenteella "te olette kaikki muut väärässä, minä oikeassa, koska minulla on minun mielipiteeni" öö... joo.
Minun veljeni ei ole koskaan tappanut ketään. Siispä kenenkään muun veli ei ole tappanut ketään.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
On ihan selvää, että ihminen joka on synnyttänyt tai ollut raskaana, pystyy jollain lailla sen mutu-tuntuman kautta peilaamaan tapahtumia ja esittämään teorioita, paremmin kuin ihminen joka ei ole sitä hormonimyrskyä ja siihen liittyviä tunteita kokenut. Ihminenhän pohjaa mielipiteensä ennen kaikkea omiin kokemuksiinsa. Se, miten asiat esittää on kuitenkin tärkeää. Joidenkin kirjoitustyyli on sellainen, että omat mielipiteet esitetään ikään kuin faktoina ja se kyllä ärsyttää.nuuskija kirjoitti:Mun pitäisi varmaan lukea tarkemmin että huomaisin. Tai sitten osaan lukea turhan valikoivasti. Itsellä kun silmiin osuu lähinnä sellaista perustelua, että kun joku väittää jotain mahdottomaksi tai ainakin epäilyttäväksi, toinen perustelee oman kokemuksensa kautta että se on ihan mahdollista. Eikä niinkään että kun minä synnytin niin, synnytti Kaisakin niin.kiusausko kirjoitti:Tartutaan niihin omiin kokemuksiin, kuin ne olisivat jotain yleispätevää tietoa ja liittyisivät jotenkin ventovieraan ihmisen synnyttämisiin. Vedotaan mutuun ja tarjotaan sitä käytettäväksi faktana. Ja sitten se, että tullaan keskusteluun mukaan asenteella "te olette kaikki muut väärässä, minä oikeassa, koska minulla on minun mielipiteeni" öö... joo.
Minun veljeni ei ole koskaan tappanut ketään. Siispä kenenkään muun veli ei ole tappanut ketään.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
Nyt muuten ärsyttää kun olin ihan väärälle osastolle tämän laittanut. Tämähän tietenkin kuuluisi "naurattaa" - osioon ja sinne sen myös laitan.Lourou kirjoitti:Saakohan tänne kirjoittaa jos ei ärsytä vaan ennen kaikkea huvittaa!kirsis kirjoitti:Ärsyttää helvetisti nämä ärsyyntyjät jotka oulun keississä eivät kirjoita itse mitään juttuun liittyvää tietoa vaan ainoastaan kommentoivat toisten kirjoituksia.
NImittäin nämä vanhat Minfolaiset, jotka eivät nyt voi seurata Oulun ketjua, kun siellä esitetään ihan utopistisia teorioita. Musta on ihan mahtavaa, että nämä Annaaannnaaaaat ja muut besserwisserit joutuvat nyt purkamaan turhautumistaan täällä, kun tosiaan sinne Oulun ketjuun ei voi enää mennä. Huippua! Mikään ei oo musta mahtavampaa kuin nämä "know it all"-tyypit, jotka väittävät, että totuus ei ole tarua ihmeellisempää. On se, monesti.
"Yhtenä päivänä olet pulu, toisena patsas"
Sama kuin jollain muilla tuolla ylempänä: Oulu-ketjun takia ilmeisesti Suomi24- tai vauvapalstalta tänne tulleet, jotka a)vänkäävät b)väittävät olevansa ties mitä ammatiltaan, että saavat auktoriteettia hullu-huuteluilleen c) tämän "auktoriteetin" turvin esittävät ehdottomia totuuksia, jotka meidän muiden pitää ottaa sellaisinaan, kysellä ei saa
Tämä kyllä vielä joskus naurattaa, mutta nyt vielä ei. Moni muu aihe (muutamia rasistikirjoittajia lukuunottamatta) on ihan oikeaa keskustelua. Saa nähdä koska seuraan muiden "veteraanien" jalanjälkiä ja jätän ko keskustelun väliin. Luen vain uutiset ja katson osataanko Murossa olla fiksumpia. En tosin mene vannomaan, mutta ehkä saan yllättyä iloisesti
Tämä kyllä vielä joskus naurattaa, mutta nyt vielä ei. Moni muu aihe (muutamia rasistikirjoittajia lukuunottamatta) on ihan oikeaa keskustelua. Saa nähdä koska seuraan muiden "veteraanien" jalanjälkiä ja jätän ko keskustelun väliin. Luen vain uutiset ja katson osataanko Murossa olla fiksumpia. En tosin mene vannomaan, mutta ehkä saan yllättyä iloisesti
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
Besserwissereitä ovat ennemminkin ne, jotka arkipsykologisoivat googlettamalla ja postaamalla sairausluokittelua ja oireistoja ymmärtämättä itse hevon häntää yhtään mistään psyykkisistä sairauksista. Mun mielestä esim. tutkimusten lainaaminen ja niiden pohjalta asioita pohtiminen on paljon viisaampaa, koska ne tutkimukset on tehnyt alan ammattilaiset, eikä mitkään kotikutoiset persoonallisuushäiriöistä kopsaavat kyökkipöljät.kirsis kirjoitti:On se nautinnollista kun nämä besserwisserit miettii tunti tolkulla miten säilyttää napakka vastaus tyyli.tää annapanna haukkuu arkipsykologeja ja googlettajia ja itse lainaa jotain helvetin tutkimustuloksia mitkä ei liity mitenkään tapaukseen..
-
annaanna
Höh? Oonko mä tuo annapanna?Jane T kirjoitti:Besserwissereitä ovat ennemminkin ne, jotka arkipsykologisoivat googlettamalla ja postaamalla sairausluokittelua ja oireistoja ymmärtämättä itse hevon häntää yhtään mistään psyykkisistä sairauksista. Mun mielestä esim. tutkimusten lainaaminen ja niiden pohjalta asioita pohtiminen on paljon viisaampaa, koska ne tutkimukset on tehnyt alan ammattilaiset, eikä mitkään kotikutoiset persoonallisuushäiriöistä kopsaavat kyökkipöljät.kirsis kirjoitti:On se nautinnollista kun nämä besserwisserit miettii tunti tolkulla miten säilyttää napakka vastaus tyyli.tää annapanna haukkuu arkipsykologeja ja googlettajia ja itse lainaa jotain helvetin tutkimustuloksia mitkä ei liity mitenkään tapaukseen..
Eikös vaan ole ihan huti tuo väite mun lainailleen jotakin tutkimustuloksia, ei osunut ollenkaan oikeaan kohteeseen nuo väittet. En ole lainaillut. Nimenomaisesti mainitsin, että EN "lanttumaakareiden" tekemisten kritisoinnilla tarkoita palstalaisia, vaan ammattilaisia. Yhden kotimaisen kirjan vinkkasin, jossa vanha kunnankätilö muistelee kotisynnytyksiä ja muuta asiaan liitttyvää. Ei ole tieteellinen teos.
Arvostan kyllä Jane T:n tavoin tutkimustulosten hyväksikäyttämistä keskustelussa ja sen pohjana, eikä silti tarvitse mitään tieteellistä debattia käydä!
Tutkimustulokset muuttuvat, eri tutkijoilla on erilaisia käsityksiä eri syistä ja taitaa niitä poikkeuksen poikkeuksiakin löytyä silloin tällöin, mutta keskustelun pohjaksi hyviä ovat. Klaukkalassa esiin tullut kaksosten surmaaminen, ja saman ihmisen muistaakseni jo kaksi edellistä omien sanojensa mukaan aborttiin (ei merkintöjä terveydenhoitorekistereissä) päättynyttä raskautta, mielentilatutkimuksesta "selviämisensä" ja tuomionsa esiintuominen palstalla oli myös mielestäni hyvä keskustelun ja vertailun pohja.
Ärsyttää muuten, että on muutakin elämää kuin tää minfoillu, kesä ja kärpäset tuo ajanhallintaongelmia
Ärsyttää kirjoittajien jatkuva toistensa nokkininen Oulun vauvasurma ketjussa.
Muutama vuosi sitten oli oikea osoite tuomioistuin tai kehoitus lautamiehiin.

Jos haluat rauhaa, valmistaudu sotaan.
-
mikaelk
Niin totta ja monessa muussakin ketjussa!Sterling kirjoitti:Ärsyttää kirjoittajien jatkuva toistensa nokkininen Oulun vauvasurma ketjussa.
![]()
Vois muistaa viedä hlökohtasuudet lautamiehiin..
Ärsyttää muutamien nimimerkkien eri mieltä olevien mollaaminen. Tätä näkyy monissa ketjuissa, eniten Ulvilan puolella.
Noille nimimerkeille: ne eri mieltä olevat voivat olla oikeassa
Noille nimimerkeille: ne eri mieltä olevat voivat olla oikeassa
"Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end." - Maxine (kertoi isänsä sanoneen näin), Amyn lailla.
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Thelea, niillä ei ole kunnon asiaperusteita.
Totta, nämä jotka mollaavat, heillä ei ole koskaan asiaperusteita, mutta mollattavilla usein on.rantakoski kirjoitti:Thelea, niillä ei ole kunnon asiaperusteita.
Muuten, tarkoittaako vastauksesi että myönnät olevasi yksi mollaajista?
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Thelea kirjotia johonkin ketjuun 10 kohdan lista asiasta ja perusteista. Keep it short. =)
^^Oles hiukka tarkempi 
Ps. tarkoitin kyllä sinuakin, mutta pääsiassa mielessäni oli tuon ärsytyksen kohdalla ihan toinen nimimerkki
Pps. En kirjoita listaa ennen kuin vastat ed viestin kyssäriin. Vai onko hiljaisuus myöntymisen merkki?
Ps. tarkoitin kyllä sinuakin, mutta pääsiassa mielessäni oli tuon ärsytyksen kohdalla ihan toinen nimimerkki
Pps. En kirjoita listaa ennen kuin vastat ed viestin kyssäriin. Vai onko hiljaisuus myöntymisen merkki?
-
rantakoski
- Andy Sipowich NYPD
Mihin kysymykseen?