Myönnetään, ettei sinne Oulu -ketjuun vakavalla naamalla kykene tällä hetkellä osallistumaan.
Eiks oo hienoa, et meillä on näitä omia nurkkia, joihin kerääntyä pällistelemään palstan menoa!
Oulun pakastajaäiti -ketjussa minä olen kirjoittanut kyllä lähinnä ammatti-ihmisten pikadiagnoseja naureskelevia ja arvostelevia viestejä sekä ennakoinut esiin nostettavia kortteja, jotka sitten onkin järjestään esiinnostettu.
Minua ärsyttää, ketjusta riippumatta, tyhjästä päättely eli sellainen tiedossa olevien tosiasioiden tai tiedonmurusten hylkääminen tai sivuuttaminen. Jos nyt vaikkapa väitetään, ettei tuo äiti voi tuntea äidinrakkautta, on hullu ja sairas ämmä, niin silloin ohitetaan muutaman ystävänsä ja tuttavansa kertomat huomiot. Tiedossa ei myöskään ole mikään huostaanotto tai muu sellainen seikka, ainakaan vielä, että moinen väite vaikuttaisi ollenkaan järkevältä. Pikalukemisen perusteella en mollaa muita kirjoittajia ketjussa.
Ärsyttää minua vielä sekin, että nikki Teea1 sai bannit. En huomannut missään viestissään bannin aihetta.
Irmuska. Sinä viesteinesi sen sijaan nauratat. En ollenkaan ymmärrä ^viestisi punaista lankaa.
Usein tunnut viesteissäsi pohtivan meitä muita kirjoittajia.
(... älä vaan ala miettimään minun mielipidettäni
Lisäys. Ah soo, siis edellisellä sivulla naureskelette sitä Kirsis -nikkiä, joka on kirjautunut vain haukkuakseen palstalaisia siellä Ärsyttää Minfossa -ketjussa. Huvinsa kullakin.