Kimmo Heikkinen, Kouvola - työnnettiin Kymijokeen 15.11.2008
-
minäitse-08
- Aloitteleva Besserwisser
Re: (K) Kimmo Petteri Heikkinen, Kouvola
Käy kokeilees ni tiiät. Ei oo kukaan ajatellut hommata elämää. Ja jos joillakin niin paljon kiinnostaa jutusta tietää niin kannattaa ehkä kysyä siltä joka tietää eli minä itse kukaan muu ei vastauksia osaa antaa.
-
minäitse-08
Sinulle joka olet täällä kirjottanu että olen kirjoitellut ja soitellut ollessani kopissa niin tiedoksi sinulle ja muille että minulla oli viisi kuukautta yhteyden pito kielto ja näin ollen en ole voinut soitella ja kirjoitella kopissa ollessani. Taitaa olla vaan itse jutussa mukana ollut kun jotain asiasta tiennyt. Hah,
Hei, minäitse ja rohkea veto, jos todella olet tämä henkilö joka kerrot olevasi. Avaisitko meille näitä tapahtumia? Ps. mulla on elämä, mutta se on niin pieni ja säälittävä, ettei sillä juuri mainostella.
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
-
seivästäjä
- Nikke Knatterton
No niinpä näytät https://www.facebook.com/anne.liekola.5. Oikein elämänkoulu ihmisiä, olipa yllätys.minäitse-08 kirjoitti:Olenhan minä ollu jo yli vuoden siviilissä jos ette sitä tienneet.
-
seivästäjä
- Nikke Knatterton
Ai sen tilalle, jonka sä tapoit? Vai tarkoitatko, että meidänkin täytyisi alkaa juomaan päivittäin ja tyrkkimään ihmisiä jokeen, elämään sellaista elämänkoulu ihmisen elämää?minäitse-08 kirjoitti: Ei oo kukaan ajatellut hommata elämää..
-
minäitse-08
Seivästäjä: olet varmaan itse pyhimys kun voit toisia arvostella. Hommaa elämä itelles ettei tarvi keskittyä muiden elämään
-
minäitse-08
Kiusausko. Olen kyllä juuri kyseinen ihminen. Olen vapautunut 27.5-13 ja vittuako kellekään asia kuuluu. Ja onhan teillä omat tieto lähteenn
.ja jos nyt sen verran että oma tunto ei ole soimannut että olisin mennyt tunnustamaan itse mitään vaikka lehdet niin kirjoittanut
.ja jos nyt sen verran että oma tunto ei ole soimannut että olisin mennyt tunnustamaan itse mitään vaikka lehdet niin kirjoittanut
-
joona.linna
- Poliisikoira Rex
Murha.info -Henkirikokset kotimaan sivustolle pääsee sammuttamalla "ihmisen elämän valot".Tekijä olisi voinnut miettiä siinä hetkessä tulevaa tekoaan.Rikosoikeudelisesti Suomi on helppo maa,tuomiot ovat kuitenkin julkisia on hieno asia Suomessa.
Vainajat eivät vaikene
Siellähän lukee ihan selvästi, että olet soitellut teon jälkeen, ennen koppiin joutumistaminäitse-08 kirjoitti:Sinulle joka olet täällä kirjottanu että olen kirjoitellut ja soitellut ollessani kopissa niin tiedoksi sinulle ja muille että minulla oli viisi kuukautta yhteyden pito kielto ja näin ollen en ole voinut soitella ja kirjoitella kopissa ollessani. Taitaa olla vaan itse jutussa mukana ollut kun jotain asiasta tiennyt. Hah,
Ei ehkä ole kaikkein fiksuinta kehottaa muita hankkimaan elämä kun on jonkun toisen elämän päättänyt. Jos joku elämän tarvitsisi, se olisi Kimmo.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Oletko jotenkin julkisuuden hakuinen, minäitse-08?
Jo pelkkä nimimerkkisisi kertoo paljon sinusta, olet isolla todennäköisyydellä narsisti.
Tämä sinun suorittama tapposihan oli painunut jo unhonsuohon tällä palstalla, kunnes tulit ja nostit sen pintaan. MIKSI?
Kaipaatko rispektiä teollasi? Miksi valehtelet ettet ole soitellut, vaikka tosiasia on muuta?
Et tule tällä palstalla saamaan kenenkään kunnioitusta, päinvastoin, uskoisin että suurin osa ihmisistä halveksii sinua. Pyydät ihmisiä hankkimaan oman elämän, käyppä itse puuhaan ja hanki tappamallesi ihmiselle elämä takaisin. Jos et siihen pysty niin harkitse vaikkapa Kymijokea, olisiko siellä tilaa.
Kuinka ylpeitä jälkeläisesi ovat sinusta? Varmaan tosi ylpeitä.
Entäpä sukulaisesi? Hekin varmaan kulkevat rinta rottingilla sinun vuoksesi, sillä olethan tehnyt yleistä ylpeyttä nostattavan teon. Riistänyt ihmiseltä hengen. TAPPANUT
Jo pelkkä nimimerkkisisi kertoo paljon sinusta, olet isolla todennäköisyydellä narsisti.
Tämä sinun suorittama tapposihan oli painunut jo unhonsuohon tällä palstalla, kunnes tulit ja nostit sen pintaan. MIKSI?
Kaipaatko rispektiä teollasi? Miksi valehtelet ettet ole soitellut, vaikka tosiasia on muuta?
Et tule tällä palstalla saamaan kenenkään kunnioitusta, päinvastoin, uskoisin että suurin osa ihmisistä halveksii sinua. Pyydät ihmisiä hankkimaan oman elämän, käyppä itse puuhaan ja hanki tappamallesi ihmiselle elämä takaisin. Jos et siihen pysty niin harkitse vaikkapa Kymijokea, olisiko siellä tilaa.
Kuinka ylpeitä jälkeläisesi ovat sinusta? Varmaan tosi ylpeitä.
Entäpä sukulaisesi? Hekin varmaan kulkevat rinta rottingilla sinun vuoksesi, sillä olethan tehnyt yleistä ylpeyttä nostattavan teon. Riistänyt ihmiseltä hengen. TAPPANUT
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
minäitse-08
Kakkosurpo: Luuletko että haluaisin kovasti ylpeillä, jokuhan tänne oli kaivanut Hervannan sanomista tietoa minusta ennenkuin kommentoin tänne mitään. Ja mitä tulee sukuuni niin parempi kun jätätte muut ulkopuolelle asiasta. Ja sinä joka kirjoitit että olen teon jälkeen soitellut ympäriinsä, uskokaa mitä haluatte mutta ottakaa huomioon että en ollut teko hetkellä yksin vaan minun ja Kimmon lisäksi oli kolmaskin henkilö. Tehtyä ei saa tekemättömäksi ja asia ei miettimällä muutu, kannan loppu elämäni asian harteillani enkä aijo tekemääni tekoa salailemaan tai sen enempää ylpeilemään. Ei se todellakaan ole ylpeilyn aihe. Ja oikeus se on minullakin asioita oikaista.
-
minäitse-08
Kakkosurpo, ja sinähän se tiedätkin tarkkaan että olen soitellut, eikö? Ei kannata alkaa väittämään sellaista mitä ei oikeasti tiedä.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
Kaikki lukutaitoiset tietää että sinä soitit serkullesi Ouluun marraskuun 19 päivä vuonna 2008 ja kerroit hänelle tappaneesi miehen. Hän ilmoitti asian poliiseille ja sinua kutsui koppi sen jälkeen. Jos olet lukutaitoinen niin löydät sen tästä ketjusta.
Muistappa yksi asia, sinun tekosi vaikuttaa ikuisesti lapsiisi ja lähipiirisi. Sinä sen tapon teit, ei me minfolaiset. Siellähän pyörit narkkien ja deekujen seassa etsimässä itsellesi rispektiä. Muuta Voikkaalle kaltaistesi luokse.
Ja kun et tiedä mitä kaikkea tiedän sinunkin geissistä niin ole hiljaa.
Muistappa yksi asia, sinun tekosi vaikuttaa ikuisesti lapsiisi ja lähipiirisi. Sinä sen tapon teit, ei me minfolaiset. Siellähän pyörit narkkien ja deekujen seassa etsimässä itsellesi rispektiä. Muuta Voikkaalle kaltaistesi luokse.
Ja kun et tiedä mitä kaikkea tiedän sinunkin geissistä niin ole hiljaa.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
WalkingDisaster
- Adrian Monk
Miten niin asia ei kellekään kuulu? Ensinnäkin tulit itse tänne ilmottautumaan, että sinä olet se, joka Kimmon tappoi. Ja tappo ei ole asia, josta muiden kuuluisi vaieta. Turha sun on siis tulla tänne vittuilemaan yhtään kenellekään, itse olet kohtalosi valinnut. Onnea vaan valitsemallasi tiellä. Tai en mä oikeesti onnea toivota sun kaltaisillesi. Jos oikeesti katuisit, olisit pitänyt turpas kiinni.minäitse-08 kirjoitti:Kiusausko. Olen kyllä juuri kyseinen ihminen. Olen vapautunut 27.5-13 ja vittuako kellekään asia kuuluu. Ja onhan teillä omat tieto lähteenn
Toisaalta, kun et valaise itse tapahtumasta yhtään mitään, en ole yhtään varma edes siitä, että olet se, jota väität olevasi. Internetin ihmeelliseen maailmaan mahtuu feikkejä pilvin pimein.
-
minäitse-08
Kakkosurpo, sinä olet juuri sellainen että lukee lehdessä mitä tahansa niin sinä kyllä uskot kaiken. Se on hyvä kun ihmiset luulevat tietävänsä asioista paljonkin vaikka ei itse ole paikalla ollut ja huhut vaan pyörinyt. Mutta niinhän se menee kun ei ole muuta kuin paskan jauhaminen elämän tehtävänä. Ei se Kimmo mikään puhdas pulmunen ollut ja porukka sillä oli muutenkin perässä.