Oikeastaan tuo semiannelisti kuulostaa aika hyvältä. Olen melkolailla varma, oman ajatuskantani mukaan, että Anneli tappoi Jukan mutta jossain tuolla muhii silti myös mahdollisuus siitä että niin ei käynytkään. Sataprosenttisen varma en siis ole enkä näin ollen ole valmis liputtamaan näkemykseni puolesta.Pieni liekki kirjoitti: En ole kauheasti innostunut noista annelisti- taikka antiannelisti-nimityksistä, kun ne tuntuvat viittauksilta herätysliikkeisiin, mutta ei ole itselläni parempiakaan nimityksiä tarjottavana. Sinä, irmuska, voisit olla ehdottamasi mukaisesti väliannelisti tai kenties semiannelisti.
Olisin tyytyväinen, jos voisin luottaa oikeuslaitokseemme siinä, että Anneli Auerille järjestyy puolueeton oikeudenkäynti. Pelkään, että seuraava tuomio jaetaan mielipiteitten, pelkojen ja ennakkoluulojen perusteella, elleivät tuomarit todella käytä aikaansa Ulvilan surma-asiaan perehtymiseen. Pelkoani tulevasta epäoikeudenmukaisesta oikeudenkäynnistä lisää seuraava sivusto http://ulvilansurmaindex.weebly.com/-ky ... lnestykset. Toivottavasti olen väärässä!
Semiannelisti sopii sikälikin, että olen perin kyllästynyt koko asian vatvomiseen ja etenkin siihen kiihkoiluun joka täällä näkyy puolesta ja vastaan.