Hans Assmann - Bodomin tekijä, vai myytti?

Nimi kertonee kaiken. Muista hyvä (huono) maku!
Uta
Remington Steele

Re: Hans Assmann - Bodomin tekijä, vai myytti?

Viesti Kirjoittaja Uta »

Ilmeisesti ja onneksi loppuivat, sillä en osannut löytää kuin sen Ruotsin Appojaure -tapauksen, jolloin Assmannkin jo asusteli Ruotsissa. Kaikkea muutakin kamalaa kyllä löytyi, huh-huh, toivottavasti en löydä enää mitään.

Voihan olla, että kenkien kätkemisellä ei ole mitään merkitystä, ne on voitu vaan hylätä tarpeettomana. Samoin on voitu hylätä muutakin "puuhailun" yhteydessä kerättyä esineistöä, josta ehkä vain jotain on säilytetty jonkinlaisena muistona "voitosta".

Tällaisena tavallisena tallaajana on tietysti helppo sanoa, että tutkimuksissa olisi pitänyt tehdä sitä ja tätä. Olisi esim. pitänyt yrittää tarkemmin selvittää mahdolliset vale-alibit ja epäselvyydet todistajien havainnoissa, kun voivathan syyttömätkin syystä taikka toisesta joskus puhua omiaan. Ja se teltta olisi tietysti pitänyt tutkia millimetri millimetriltä.

Ihan huuhaa-ajatuksena tuli vielä mieleen, että jospa se tutkittiin kuitenkin, se teltta siis, mutta tieto jätettiin salaisuudeksi jotain uutta tutkimuslinjaa varten? Kun onhan kerrassaan omituista se, että niin suuri osa niistä verijäljistä jätettiin tutkimatta.
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.
kulkijatar
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja kulkijatar »

Usein alemmuudentuntonen, rakkautta vaille jääny yksilö mielellään kehittää jonkinasteisen kleptomanian jota toistaa pakonomasesti - oli murhaaja tai ei. Tuttavilta ja ihmisten kotoa viedään pikkuesineitä joihin liityy tunne-energiaa tai jotain sellasta, ja onhan se kostokin, veinpäs sulta jotain !!! rahallinen arvo ei juurikaan merkitse. Assmanin luonteeseen tai kioskiäijän tää sopis - Boismanilla ja NG:llä oli moottoripyörät, nahkatakit, nuoruus ja kesäilta ,mitä tarvetta varastaa tai murhata?

------
ä
Ne kengät: murhaaja tuli ehkä risasissa vanhoissa tennareissa paikalle, laitto jo "kättelyssä" NG:n kengät jalkoihinsa, joista verijäljet, lähti murhat tehtyään pian paikalta, otti SB:n kengät mukaansa , totes ne liian pieniks ja jemmas ne kallionkoloon serkkupojalle - ei voi aina tietää millä rationaalisuudella ihmiset toimii.

------

Assman on voinu olla myös noina aikoina vielä tuntemattomien huumeiden vaikutuksen alainen, ja on saattanu tarjota niitä NG:llekin, siitä mahdollisesti NG:n sekava mielipuolinen käytös, jos syyllinen.
ANDYROM
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja ANDYROM »

Usein alemmuudentuntonen, rakkautta vaille jääny yksilö mielellään kehittää jonkinasteisen kleptomanian jota toistaa pakonomasesti - oli murhaaja tai ei. Tuttavilta ja ihmisten kotoa viedään pikkuesineitä joihin liityy tunne-energiaa tai jotain sellasta, ja onhan se kostokin, veinpäs sulta jotain !!! rahallinen arvo ei juurikaan merkitse. Assmanin luonteeseen tai kioskiäijän tää sopis - Boismanilla ja NG:llä oli moottoripyörät, nahkatakit, nuoruus ja kesäilta ,mitä tarvetta varastaa tai murhata?

Jos alkaisi antaa näistä teorioista pisteitä 1-10, niin tälle on pakko antaa 1 tai ei sitäkään. Aivan hatusta vedetty ajatus kleptomaniasta. ( onko omakohtaista? ) Mistä kirjoittaja tietää Assmannin tai kioskimiehen luonteen. Viimeisessä lauseessa ei mitään tolkkua!

------
ä
Ne kengät: murhaaja tuli ehkä risasissa vanhoissa tennareissa paikalle, laitto jo "kättelyssä" NG:n kengät jalkoihinsa, joista verijäljet, lähti murhat tehtyään pian paikalta, otti SB:n kengät mukaansa , totes ne liian pieniks ja jemmas ne kallionkoloon serkkupojalle - ei voi aina tietää millä rationaalisuudella ihmiset toimii.
Tämkin teoria on aivan ykkösen luokkaa, vai että tennareissa, mahdollisesti Assman?!! :lol:
------

Assman on voinu olla myös noina aikoina vielä tuntemattomien huumeiden vaikutuksen alainen, ja on saattanu tarjota niitä NG:llekin, siitä mahdollisesti NG:n sekava mielipuolinen käytös, jos syyllinen.
Tämä on jo enemmän mahdollista. Itse olen myös sitä mieltä, että joku on käynyt vierailemassa teltalla, en pidä mahdottomana, että aineilla on vedetty NG:n pönttö sekaisin.
Tästä 8 pointsia!
kulkijatar
Remington Steele

Nämä kommentit kengistä ja pikkukrääsästä laitoin lähinnä sen takia et oon aina kokenu et niihin liittyy jotain irrationaalista, enemmän murhaajan sisäistä maailmaa ku j
harkittua lavastusta.
----

Jollain tapaa vaikee uskoa NG ois ollu niin totaalisen silmittömän rao
raivon vallassa juotuaan pullon salmisaari-viinaa, eihän Se ees oo kauheen iso pullo.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Assmannista voidaan kirjoittaa vaikka mitä, ainoa tieto mitä ei ole vielä vihjailtu on että mies olisi tehnyt Black Dahlian. Oli silloin kyllä kai teini, mutta come on, menisi opinnäytetyönä silti?

Urho taisi peräti kyetä sijoittamaan Hansin Bodomille toistuvasti. Se oli kova pommi. Noin muuten juttu on sotkettu kaiken maailman Lee Harvey Oswald / DDR / Steroidi / Kyllikki-paskalla.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
Puliukko
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja Puliukko »

kulkijatar kirjoitti:Uta:
"
Koska kaikki on kuitenkin mahdollista, voisi agenttimies Assmann siis vallan hyvin jollain tapaa liittyä tapahtumiin, vaikka ei pääsyyllinen olisikaan.
Entäpä jos Assman oli MK/Ultra-aivopesty, tai hänellä kokeiltiin jotain uusia tajuntaa muuttavia huumeita ?
Assman saatto olla "Itäisen järjestön" sivuhaaran joidenki tyyppien "työkalu" täällä Suomessa - toisaalta kokeita että miten käyttäytyy tietyissä tilanteissa, toisaalta Assmanin tekoja saatettiin käyttää terroriluonteisesti kiristyskeinona politiikan ja liike-elämän tahoja kohtaan.

Jos Tulilahden murha oli ensimmäinen kiristys, jolle ei annettu periksi, niin oliko Bodomin tapaus ehkä toinen kiristys jonka jälkeen kiristyksen kohteet alko ottamaan kiristäjät tosissaan ?

Assman ei ollut itse välttämättä murhaaja, hänet on voitu lavastaa murhaajaksi. On pistetty joku mielipuoli joka on kuskattu jostain tekemään teot, sen jälkeen tyyppi on eliminoitu niin ettei mitään jälkeä jää siitä, ja on pidetty huoli että kulloinenkin teko tapahtuu aina sillä paikkakunnalla missä Assmann kulloinkin oleskelee -

Assmann on todennäköisesti aikoinaan N-liitossa koulutettu jonkin sortin agentiksi tai "kulttuurilähettilääksi" mutta pian on huomattu että luonteensa puolesta hän ei sovi ja hänelle on keksitty parempaa käyttöä.
Itsekki olen monesta ajatellut sellaista kuviota, että Assmann liittyy juttuun jotenkin, mutta oikea tekijä on kuitenkin joku muu. Assmannhan sanoi kuolinvuoteellaan Paloarolle, että "Poliisi oli ihan hakoteillä, mutta Palo sentään oli oikeilla jäljillä". Tämä on tulkittu tunnustukseksi, mutta minusta se kuulostaa enemmän siltä, että oikea syyllinen löytyy Assmannin läheltä, mutta hän itse ei ole päätekijä.

Yksi vaihtoehto saattaisi olla joku "hullu poika", jonka sotkut sitten Hans laitettiin siivoamaan. Esim. Oittaan kartanossa oli juuri tuona iltana jotkut juhlat, jossa oli paljon isokenkäistä porukkaa. Ehkä yöllä joku kaheli poika on sieltä lähtenyt pimpsan ja viinan himossa ja tulos oli mitä oli. Tapahtuman selvittyä vanhemmille Assmann laitettiin siivoamaan jäljet. Myös herra R. Järvinen liittynee tapaukseen jotenkin, mikäli Assmannilla on jutun kanssa jotain tekemistä. Ja se on hyvin mahdollista, sillä ovathan eräät viranomaistahot myöntäneet Assmannin liittyvän juttuun, tosin epäsuorasti.
Quorthon
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Quorthon »

Yksi vaihtoehto saattaisi olla joku "hullu poika", jonka sotkut sitten Hans laitettiin siivoamaan.
:lol:

Ja jotkut luulevat minua trollaajaksi.

Tällaisten teorioiden keksimiselle voitaisiin helposti keksiä oma foorumi, jossa ei edes ideana olisi yrittää hahmottaa TODELLISIA tapahtumia.
Seuraavat harkinnassa olevat uudet nimimerkit:

FalckFanatic
Espoon Hiekka Oy
Gustu-Nisse
Mopedimies
SilverBackMaleGorilla
Mallipoju66
Darkest Auer
SailorMary
Sivukirjasto
Peuramaa Stalker
Cemetery Poser
Sockdoll-13
000-555
Bloodiest Anal Rape
kulkijatar
Remington Steele

ANDYROM kirjoitti:

kulkijatar: Assman on voinu olla myös noina aikoina vielä tuntemattomien huumeiden vaikutuksen alainen, ja on saattanu tarjota niitä NG:llekin, siitä mahdollisesti NG:n sekava mielipuolinen käytös, jos syyllinen.
Andyrom: Tämä on jo enemmän mahdollista. Itse olen myös sitä mieltä, että joku on käynyt vierailemassa teltalla, en pidä mahdottomana, että aineilla on vedetty NG:n pönttö sekaisin.

Netistä löyty tällasta:

"Suomalaisista tutkijoista *****-rahoitusta ovat saaneet ***** ******* ****-peiteorganisaation kautta *******' ja *******'.[17]

Helsingin Sanomien mukaan suomalaisia lapsia tarkkailtiin ja näille annettiin "vieraita aineita" kesäleireillä Norjassa ja Itävallassa vuosina 1959 ja 1960.

Leirit järjestänyt Lasten kansainvälinen kesäkylä ****-järjestö, joka ei ilmeisesti tiennyt ***:n toimista.
Uta
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Uta »

ANDYROM kirjoitti:Eli ilmeisesti nämä metsä-kätkemisrikokset loppuivat Bodomiin. Johtopäätökset: Tulilahti oli Isojoen kopio ja Bodom oli molempien kopio. Ja sitten tekijä/tekijät vaan katosivat kuvista.Tai sitten kaikki olivat saman tekijän tekosia.
Tähän vielä sen verran, että jos syyllinen olisikin Arska+kaverit, niin silloin sarjamurhaaja ei kyllä sopisi kuvioihin ollenkaan, kun tuskin hän sentään noita muita juttuja olisi tehnyt. Mutta tietysti olisi sitten voinut lavastuksella (Assmannin avustuksella?) niitä vähän matkia?
En ole asiantuntija, mutta olen silti puolesta tai vastaan, tai sitten en.
kulkijatar
Remington Steele

Kyseessä saatto ollu myös kiristys - Assmannia ja Arskaa, kuten myös kiskaäijää, on voitu käyttää yksittäin tai yhdessä "työkaluina", syntipukkeina - todellinen tekijä voi olla joku täysin tuntematon joka on välittömästi teon jälkeen eliminoitu.

Isojoki, Tulilahti, Bodom ja mahdollisesti joku/jotkut muut murhat liittyvät yhteen - Niihin on kaikkiin ympätty samankaltaisuutta ja samankaltaisia yksityiskohtia jotta kiristyksen taho ymmärtäis että kiristäjät on tosissaan. Tekotapa, teltat, pikkukrääsä, Assmannin läsnäolo paikkakunnalla tai lähettyvillä - ei Suomessa 1960 tehty koko ajan väkivaltasia tuntemattomien viattomien murhia, niin että Assmann oli aina sattumalta paikalla, autonkuljettaja Antteineen.

Quorthon tossa sano että Assmann on liitetty vaikka mihin murhiin, mustaa dahliaa myöten ja lee harvey oswald, ddr etc.

Mutta ei pidä paikkaansa, ei Assmannia ole liitetty mielikuvituksellisesti mihinkään ulkomailla tehtyihin murhiin jos henkilö ei ole ollu paikkakunnalla - Lee Harvey Oswaldiin Assmann liitti itse itsensä kertoessaan M.Paloarolle että sattui tuntemaan tämän 1950-luvulla Neuvostoliitossa mikä on täysin mahdollista mutta voi olla myös henkiö oma olettamus tai wanna be-fantasiaa ( Lee Harvey Oswaldilla oli kaksoisolento, järjestön kouluttama, siitä on ollu juttua pilvin pimein ) - DDR; no, sieltähän Assmann oli kotoisin mutta miten se liittyis mihinkään......
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

Hans Assmannista en sano mitään muuta kuin, että hän oli Palon pakkomielle. Sotaorpo kuuli ja näki vihollisia kaikkialla.
Olen sitä mieltä, että siellä on tapeltu ja pahasti. Joko nämä neljä keskenään tai sitten leiriin on tullut jokin vieras porukka ja jostain syystä on tullut riitaa ja lopulta tappelu.

Eikös se vainajien löytäjä ollut paikan nähtyään sitä mieltä, että humalaisten tappelu oli tullut ekaksi mieleen.

Oli sentään helluntai;ihmisiä liikkui pitkin ja poikin.

Tytöt olivat menneet tappelua pakoon telttaan, pojat ovat ehkä yrittäneet puolustautua. Kun sekä Nils että Seppo oli saatu pelistä pois, hakattiin vielä tytöt telttaan tai ulkopuolelle. Raivoissaan on hakattu teltta reikää täysi.

Tekijät ovat vieneet osan tavaroista. Veriset vaatteet ym on poltettu saunan pesässä, tai jossain muualla.

Leirissä on voinut käydä sen jälkeen muitakin. Viety lisää kamaa. Ei ole ilmoitettu silti poliisille mitään. Kas kun sakki on sitä, joka ei poliiseista tykkää.
Kengät on voitu jemmata sen takia, että oli tarkoitus hakea ne myöhemmin, mutta ne löydettiinkin ennen.

Luulen, että on hyvinkin yksinkertainen selitys. Nuo tappelupukarit eivät vain koskaan kerro, mitä tuli tehtyä.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
kulkijatar
Remington Steele

Kyllä tossakin skenaariossa on uskottavuutta - Olen myös miettiny kuka ne kalat jätti rantakiville, kalasaalis oli hylätty, miksi ? Oliko Boisman kalastamassa kun teltalle hyökättiin ja tuli kiire tulla apuun ? Vai oliko kalastajat ulkopuolisia jotka näki yhtäkkiä kun murhaaja riehu teltalla ja lähtivät kiireellä pakoon, esim veneellä ?
kapteeni
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja kapteeni »

Atlanta kirjoitti:Hans Assmannista en sano mitään muuta kuin, että hän oli Palon pakkomielle.
Juuri näin ja sama pätee myös joihinkin tämän palstan kirjoittajiin.

"Assmannin osuutta ei ole tutkittu kunnolla"...(vaikka tutkittiin 1000 kertaa paremmin heti tuoreeltaan kuin vaikka NG:n osuus silloin 60-luvulla)..."alibi on heikko" (vaikka se kaiken käytettävissä olevan tiedon perusteella vaikuttaa hyvältä) "tunnusti murhan" (joo tämähän on kiistaton fakta, kun joku väittää Assmanin kuoleman jälkeen tavanneen ko ukon joka tunnusti teot ja kirjoittaa siitä kirjan. Edes sitä ei voida todistaa varmuudella, että tapasivat. Mutta pakkohan sen on olla totta, kun sanoja on entinen poliisi!) vittu mitä paskaa kun Palo ja hengenheimolaiset ovat lapioineet lokaa syyttämän niskaan vuosikymmenet
Matlock
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Matlock »

Eiköhän Assman itse sitä paskaa lapioinut päälleen, kun halusi ottaa niskoilleen kolmoissurmat käyttäytymällä järjettömästi sairaalassa ja kehuskelemalla niillä Paloarolle.

Assman on epätodennäköinen syyllinen, muttei hänen alibinsa kummoinen ole. Jos hän ei ole tekijä, niin jokin muu kytkös surmiin voisi tulla kyseeseen.
Pasilan mies.
awa
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja awa »

Matlock kirjoitti:Eiköhän Assman itse sitä paskaa lapioinut päälleen, kun halusi ottaa niskoilleen kolmoissurmat käyttäytymällä järjettömästi sairaalassa ja kehuskelemalla niillä Paloarolle.
Mistä tällainen tieto, että Assmann olisi kehuskellut kolmoissurmilla Paloarolle?
Totuus on faktojen tunnustamista.

http://www.youtube.com/watch?v=v4YNI-1bw6I

http://www.youtube.com/watch?v=5mFSOqKMaJA

http://www.youtube.com/watch?v=aXMM9CHrxlw

"kalanpää minun, minun pää pirun, minä pirun, kala minun"
Vastaa Viestiin