Miksi palsta oli kiinni tänään ?
-
villivadelma
- Jane Marple
- VoDKa
- Ainesta Watsoniksi
Re: Miksi palsta oli kiinni tänään ?
Oman näkemykseni mukaan serverillä oli ongelmia, jonka vuoksi Murhainfoa ei yksinkertaisesti pystytty pitämään auki. Aamupäivällä oli jotain ongelmia, foorumi hidasteli ja tökki, samoin chatti. Tämän jälkeen lienee tullut tämä suuri "kiinni oleminen", sillä itse en sitä nähnyt. Ylläpito ei kai ole mitenkään osallinen, palvelun tarjoajan tehoista taisi olla kiinni?
One day I might just disappear and you will never find me. Nobody will ever find me.
Re: Miksi palsta oli kiinni tänään ?
Veikkailen samaa.VoDKa kirjoitti:Ylläpito ei kai ole mitenkään osallinen, palvelun tarjoajan tehoista taisi olla kiinni?
Itsellä iski välistä SQL-lauseita ja erroreita silloin kun kävin täällä, ja ne ei ole ainakaan tahallaan aiheutettuja. Välistä vain netti ja foorumit tökkii, eikä sille mahda mitään. Ei siis paniikkia, vaikka välistä näyttäisikin että foorumi on nurin
hyi olkoon!!! foorumin kuuluu toimia moitteettomasti joka sekunti, epäilin jo että mies on pistänyt mulle estot päälle tänne ja piru vie ei ollut edes kotona jotta olisin voinut käydä raiveleihin kiinni...onneksi
tuli sitten kotiin myöhään illalla ja sanoin että murha tökkii ja näytin niin perhana se toimi taas....
noh pääasia että toimii taas....
tuli sitten kotiin myöhään illalla ja sanoin että murha tökkii ja näytin niin perhana se toimi taas....
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
silentservice
- Sabrina Duncan
Kävipäs hassusti! Olin ihmeissäni töissä kahveetunnilla, kun m-inhvo ei auennut. Sitten myöhemmin googletin inhvon ja hoplaa! Toimi, mutta näkymä oli mielestäni eriskummallinen. Ihmettelin tovin etusivun maisemaa ja päättelin, että koko sivusto on sitten vaihtanut layoutin uudemmaksi. Pettymys haihtui nopeasti, kun huomasin keskustelusaitin olevan ennallaan.
Perketti! Voitteko kuvitella, että olin jo keväällä rekisteröityessäni merkannut suosikkeihin nimenomaan keskustelusivut. En ollut etusivua nähnyt koskaan ennen tätä päivää... Kaippa tuo etusivu on tuolta näyttänyt iät ajat.
PS. Älkää nyt kertoko tätä kenellekään. Pidetään tää munaus meidän välisenä juttuna. OK?
Perketti! Voitteko kuvitella, että olin jo keväällä rekisteröityessäni merkannut suosikkeihin nimenomaan keskustelusivut. En ollut etusivua nähnyt koskaan ennen tätä päivää... Kaippa tuo etusivu on tuolta näyttänyt iät ajat.
PS. Älkää nyt kertoko tätä kenellekään. Pidetään tää munaus meidän välisenä juttuna. OK?
http://www.murha.info/index.phpKalessin kirjoitti:mikä etusivu????*on tainnut mennä samaan vipuun palvelijan kanssa*
Ennen ei ollut tuollaista etusivua, vain sellainen teksti että ohjataan foorumille.
-
Raid
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja
-
villivadelma
- Jane Marple
Tunnelmia
Tämä sopii hyvin tunnelmaan:cicero kirjoitti:hyi olkoon!!! foorumin kuuluu toimia moitteettomasti joka sekunti, epäilin jo että mies on pistänyt mulle estot päälle tänne ja piru vie ei ollut edes kotona jotta olisin voinut käydä raiveleihin kiinni...onneksi![]()
http://www.youtube.com/watch?v=ATXV3DzKv68
Ja ensi kerralla kun sivusto tökkii, kuuntelen tätä musiikkia.
Kun puhuu totta, ei tarvitse muistaa niin paljon.
-
Raid
Palvelimella on huoltotoita ja ongelmat jatkuvat viela ensiviikon alkuun asti. Olemme palveluntarjoajan kanssa valmistelleet siirtoa uudelle palvelimelle. Samalla muutamme hivenen etusivun ulkoasua seka muita sivuston hallinnan kannalta tarkeita elementteja.
Luultavasti varsinainen siirtyminen tapahtuu ensiviikon alussa, mutta siita pyrimme ilmoittamaan tarkan paivan kun kaikki on valmiina.
RAID
Luultavasti varsinainen siirtyminen tapahtuu ensiviikon alussa, mutta siita pyrimme ilmoittamaan tarkan paivan kun kaikki on valmiina.
RAID