Minusta se on hulvatontaBias kirjoitti:Toisen foorumin foorumidraaman hilaaminen minfoon.
Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)
Mä en oo mikään sun henkilökohtainen poliisi. No, lopeta sitten se vitun partiointi.
Pelkästään spämmäämistä ja häiriköintiä varten luodut nimimerkit, jollaisia tuntuu ilmestyvän vähän väliä...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Monien uudempien (=viimeisen puolen vuoden aikana ilmestyneiden) nimimerkkien kirjoittelu.
Ei niinkään se mitä tai mistä kirjoittavat (muutamaa selvää trollia lukuun ottamatta), vaan miten kirjoittavat.
Joillain tuntuu olevan niin painavaa asiaa, että kaikki pitää kirjoittaa boldattuna. Ihan kaikki, jokainen viesti alusta loppuun. Omaa tekstiä vaan on niin kiva korostaa...
TOISILTA TAAS VARMAAN ON MENNYT KUULO, KUN KAIKKI ON PAKKO HUUTAA (=KIRJOITTAA ISOLLA).
Koska en harrasta välimerkkeihin sekaantumista, niin en ala nyt pilkkua n*$$im@@n kaikista pilkku virheistä.
MUTTA VOISIHAN SITÄ RUVETA TIETYSTI ITSEKIN KOROSTAMAAN OMIEN KIRJOITUSTEN ERINOMAISUUTTA KOROSTAMALLA NIITÄ KAIKILLA KIVOILLA TAVOILLA MIHIN FOORUMIN ASETUKSET ANTAVAT MAHDOLLISUUDEN!!!1!!
V###n ärsyttävää luettavaa vain...
Ei niinkään se mitä tai mistä kirjoittavat (muutamaa selvää trollia lukuun ottamatta), vaan miten kirjoittavat.
Joillain tuntuu olevan niin painavaa asiaa, että kaikki pitää kirjoittaa boldattuna. Ihan kaikki, jokainen viesti alusta loppuun. Omaa tekstiä vaan on niin kiva korostaa...
TOISILTA TAAS VARMAAN ON MENNYT KUULO, KUN KAIKKI ON PAKKO HUUTAA (=KIRJOITTAA ISOLLA).
Koska en harrasta välimerkkeihin sekaantumista, niin en ala nyt pilkkua n*$$im@@n kaikista pilkku virheistä.
MUTTA VOISIHAN SITÄ RUVETA TIETYSTI ITSEKIN KOROSTAMAAN OMIEN KIRJOITUSTEN ERINOMAISUUTTA KOROSTAMALLA NIITÄ KAIKILLA KIVOILLA TAVOILLA MIHIN FOORUMIN ASETUKSET ANTAVAT MAHDOLLISUUDEN!!!1!!
V###n ärsyttävää luettavaa vain...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
-
kakkosurpo
- Frank Columbo
annaanna kirjoitti:Vaan jospa se olikin ylläpito ihan ite seuraamassa tuota keskustelua. Tai virkavalta.
Tuli melko välittömästi nuo bannaamiset + ennenkin oltu tavattoman nopeita bannaamaan noita omista rikoksistaan kertoviin ketjuihin ilmestyneitä selostajia + ainahan on se mahdollisuus, että ystävämme poliisiviranomaiset, jotka palstaamme aktiivisesti seuraavat, ovat vasikoineet.
- En voi kertoa miten poliisi käyttää Murha.infoa, mutta sitä seurataan tarkasti ja kaikki viestit huomioidaan. Se ei kuitenkaan ohjaa tai suuntaa tutkintaa suoraan. Murha.infoa ja muutakin sosiaalista mediaa seurataan, jotta poliisi tietää, mitä ajankohtaisista tapauksista puhutaan, sanoo rikoskomisario Kimmo Huhta-aho keskusrikospoliisista.
http://yle.fi/uutiset/poliisi_lukee_ver ... an/6392989
Täällä on ketju, jossa mm. Kakkosurpomme esittää kärkevää krittiikkiä viranomaistoimien suuntaan http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... jumppamaik* ja muutenkin pohditaan poliisin ajankäyttöä ja resurssien suuntaamista![]()
.
Keskitytään jatkossakin oleelliseen eli muotoseikkojen tiukkaan noudattamiseen!
Kuules nyt tupla joku. En tiedä onko ymmärryksesäsi vika vai missä. Lainaamasi osio missä on kirjoituksiani on ihan helvetin vanhaa matskua, ymmärrätkö vajokki????
Viimeisin bannini ei suinkaan tullut menneisyydestä. Ja mitä vittua se sinulle kuulu jos kaikki ei ole poliisin tai muiden viranomaisten perseen nuolijoita. Jos itse tykkäät paskan mausta noinkin paljon niin nuoleskele ihan keskenäsi.
Keskity sinä vaan perseen nuolentaan ja vasikoimiseen.
Odota vain, sinäkin kuolet. Ajankohta on vielä hiukan auki, mutta kuolet kuitenkin, ja tyhjyys siellä odottaa. Kukaan ei muista 10 vuoden päästä että olit edes olemassa. Reilu peli kaikille.
-
annaanna
Teet nyt itsestäsi typeryksen Kakkosurpo, sillä et ollenkaan tuota aiempaa keskusteluamme tässä ketjussa muutaman nikin kanssa tilanteestasi ole tajunnut. Minä en todellakaan ole vasikoinut, jos niin luulit. Kunhan ihmettelin mikä taho oli kärppänä paikalla. Kuten on ennenkin ollut.
Sulle tuli bannit kiivaasta väittelystäsi sen jonkun vapautuneen kanssa. Eikä tietenkään mun linkilläni ole mitään tekemistä vasikoimisesi kanssa. Kunhan itsekseni pohdiskelin, että mihinköhän ne virka-ajalla palstalla pyörivät ja rekkautuvat täällä sitten oikein keskittyvät. Linkin laitoin kun mun mielestä olit oikein hyvää settiä poliisien suuntaan tuossa ketjussa heittänyt.
Erikoista tuo et pidät mua vajokkina ja perseennuolijana, mut kuitenkin koet tärkeäksi mulle osoitettua viestiä laitella.
.
Sulle tuli bannit kiivaasta väittelystäsi sen jonkun vapautuneen kanssa. Eikä tietenkään mun linkilläni ole mitään tekemistä vasikoimisesi kanssa. Kunhan itsekseni pohdiskelin, että mihinköhän ne virka-ajalla palstalla pyörivät ja rekkautuvat täällä sitten oikein keskittyvät. Linkin laitoin kun mun mielestä olit oikein hyvää settiä poliisien suuntaan tuossa ketjussa heittänyt.
Erikoista tuo et pidät mua vajokkina ja perseennuolijana, mut kuitenkin koet tärkeäksi mulle osoitettua viestiä laitella.
-
hannu hanhi
- Axel Foley
Ärsyttää, ku ihmisiä niin herkästi aina ärsyttää.
- Pieni liekki
- James Bond (George Lazenby)
Kieltämättä vähän ärsyttää henkilökohtaisuuksiin meneminen ja haukkuminen joidenkin nimimerkkien osalta, kun heiltä loppuvat paukut pysyä asialinjalla keskusteluissa eikä heillä ole eväitä perustella omia mielipiteitään kunnolla. No, myönnetään, että olen minä kyllä mieluummin annelinhalaaja kuin annelinlahtaaja, jos nyt puhutaan näiden viittaamieni nimimerkkien kielellä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
mikaelk
Ihan pätevä termi toi on nähden siihen, kun kaikki murhajutun syytettä puoltavat todisteet sivuutetaan diipadaapana - ja sen lisäksi jauhetaan ulkopuolista hupparia (josta ei todisteita). Ja entäs ne, ketkä kauhistelevat lsh-tuomiota!? Hän on tuomittu pedofiili ja tuomio oli kova, 7,5 vuotta. Mitä joidenkin päässä liikkuu kun hyssytellään tällaisia asioita, en sano mitä mieleen tuli, etten loukkaa ketäänPieni liekki kirjoitti:Kieltämättä vähän ärsyttää henkilökohtaisuuksiin meneminen ja haukkuminen joidenkin nimimerkkien osalta, kun heiltä loppuvat paukut pysyä asialinjalla keskusteluissa eikä heillä ole eväitä perustella omia mielipiteitään kunnolla. No, myönnetään, että olen minä kyllä mieluummin annelinhalaaja kuin annelinlahtaaja, jos nyt puhutaan näiden viittaamieni nimimerkkien kielellä.
Ärsyttää Marunan tapa boldata ja alleviivata sekä omat tekstinsä, että muiden. VITTU!
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Mä hyppään ne suosiolla yli, kun ei niitä jaksa lukea.Gladys kirjoitti:Ärsyttää Marunan tapa boldata ja alleviivata sekä omat tekstinsä, että muiden. VITTU!
Tein täsmälleen saman tuossa rautavaara-ketjussa, mutta silti moderaattorit voisivat puuttua tähän...?Cassandra kirjoitti:Mä hyppään ne suosiolla yli, kun ei niitä jaksa lukea.
kieli polisit! 
ehdot elämän kovasta koulusta silti eteen päin!
Sama täällä. Se, että boldaa / alleviivaa lainaamastaan tekstistä kohdan johon haluaa erityisesti viitata omalla kommentillaan, on mielestäni ihan jees mutta kun. Puolet omistakin kommenteista on valmiiksi alleviivattu niin raskasta on lukea. Ei paljon nappaa.Gladys kirjoitti:Ärsyttää Marunan tapa boldata ja alleviivata sekä omat tekstinsä, että muiden. VITTU!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Kyllä nyt yhtään sivistynyt ihminen osaa jumalauta kirjoittaa yhdyssanat edes jotenkin oikein. Muista sanoista puhmumattakaan. Mun mielestä on eri asia suoltaa tekstiä keskustelupalstalle "ikuisiksi ajoiksi", kuin vaikkapa tekstiviestejä. Yrittäkää edes!Veke64 kirjoitti:kieli polisit!
Lisäksi aika apina saa olla, jos käyttää montaa korostusta samaan aikaan. Vai miltä tämä näyttää:
kieli polisit!
-
Dr Bergmeister
- Adrian Monk
Valitettavasti kaikki eivät osaa, silti he voivat olla ihan fiksuja ihmisiä. Joillakin henkilöillä saattaa olla lukihäiriö, ja sen vuoksi heille tulee virheitä kirjoittaessaan. Ei sekään ole fiksua, että ihmisiä mollataan tämän ongelman takia, kun eivät he sille mitään mahda. Nykyisin on olemassa keinot, joilla lukihäiriö ja muut kielelliset vaikeudet voidaan päihittää, mutta ei sitä ennen vanhaan ollut. Annetaan nyt vaan kaikkien kukkien kukkia.apollo kirjoitti:Kyllä nyt yhtään sivistynyt ihminen osaa jumalauta kirjoittaa yhdyssanat edes jotenkin oikein. Muista sanoista puhmumattakaan. Mun mielestä on eri asia suoltaa tekstiä keskustelupalstalle "ikuisiksi ajoiksi", kuin vaikkapa tekstiviestejä. Yrittäkää edes!Veke64 kirjoitti:kieli polisit!
Lisäksi aika apina saa olla, jos käyttää montaa korostusta samaan aikaan. Vai miltä tämä näyttää:
kieli polisit!
Gods made heavy metal.