Kuuden lapsen äiti kadonnut!! (Anuliina Pettersson)

Selvinneet tapaukset ja tuntemattomat löydetyt.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja Patricia C. Itämaa »

Elikkäs sattuiko tämä lahkojuttu todella sattumalta vai onko tämä taas näitä hyvin suunniteltuja juttuja eli halutaan asian näyttävän siltä :roll:
Itse luin myös seiskan jutun ja siinä on paljon outoja juttuja,kuten koiranulkoilutus aika on muuttunut aamu 6--> 10:30.
Kai nyt tietokoneelta voi katsoa millä sivuilla hän on surffaillut,tuskin nyt on sivuhistoriaa poistanut.no tiedä häntä.
Olisiko Anuliina voinut rakastua netin välityksellä ja tavattuaan tuon ehkä saab miehen,niin sitten lähtenyt hänen mukaansa.
Miksi kukaan EI tiennyt mitä Anuleena teki sunnuntaina?
Eivätkö lapset oleet sunnuntaina kotona kun mystinen saab on nähty pihalla.Missä mies oli,töissäkö?
Todella outoa :shock:
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, To Tammi 03, 2008 3:39 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Totuus on tarua ihmeellisempää
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

mä olen kanssa joskus ihan yksikseni koko hela dagen. esim. lapset voi olla viikonloppukylässä vaikka mummunsa tai kaveriensa luona ja mies voi olla vaikka yksikseen moikkaamassa vanhempiaan kotimaassaan tms. eikä silloin tosiaan ole vieressä kysymässä mitä mä touhuilen...

nuo ensin annetut tiedot on varmaan olleet sellaisia että tuo äiti normaalisti on niitä juttuja tehnyt noihin aikoihin tms.

no eihän sitä tiedä...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
lost
Olivia Benson

Viesti Kirjoittaja lost »

Jos kyseisellä henkilöllä olisi ollut salarakas netissä ja päättänyt lähteä tämän mukaan, nii miksei sitten ole ottanut lääkkeitään mukaan?
Ihmiset valehtelevat, todisteet eivät.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

cicero kirjoitti: nuo ensin annetut tiedot on varmaan olleet sellaisia että tuo äiti normaalisti on niitä juttuja tehnyt noihin aikoihin tms.

no eihän sitä tiedä...
Kyllä se naapuri oli ensimmäisen jutun mukan nähnyt naisen ulkoiluttavan koiria 6 jälkeen.Uudessa versiossa naapuri olisi jutellut ja nähnyt 10:30. Kukahan puhuu totta.Mistäpäs sitä naapureistakaan tietää,josko vaikka olisi tullut kiistaa yms.Outoa on,ettei ole mitään näköhavaintoja liikkeistä sittemmin. :roll:
Klaara
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Klaara »

Tää on must niin mielenkiintoinen juttu! Pitää käydä koko ajan kattomassa, onko mitään uutta selvuinnyt. Jotenkin haluisin uskoa, että todella tuo uskonlahko on katoamisen syynä. Aviomiehen alibi on varmaan vedenpitävä?

Osaisko kukaan ruotsia osaava hakea ruotsalaisilta sivuilta, onko tapauksessa mitään uutta?
cicero
Michael Knight

en oo kovin hyvin tapausta seurannut, vain tämän murhainfon kautta...

Siis poliisi ei aio ratsata tuota hihhulipaikkaa? Kyllähän nainen on aika pitkään ollut kateissa ja oudosti lähtenyt olman lääkkeitäään...kyllä se mun mielestä antaisi poliisille aiheen tutkia juttua vähän paremmin...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
ABC
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja ABC »

Ei poliisi voi hakea aikuista täysivaltaista ihmistä pois lahkosta. Ainoa keino olisi, että omaiset hankkivat holhouspaperit naiselle. Ehkä he eivät jostain syystä ole halunneet sitä tehdä...
Every ship must sail a world.
Sara
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Sara »

Ainakaan tämän tuntemani Anuliinan kaverin mielestä lahko-juttu tuntui tosi käsittämättömältä, eikä se tuon Seiskan jutun myötä yhtään järkevämmältä tunnu. Että jos siellä vaan sattuu olemaan sellainen pytinki, niin sillä perusteella uskotaan naisen olevan siellä?? Aika vahvat todisteet, jos enempää syitä tuohon uskoon ei ole :roll:
cicero
Michael Knight

no ei tietenkään ketään väkisin voi hakea mutta jos anuliini käyttää lääkkeitä joita ilman ei pysty pärjäämään ja lääkkeet on jääneet kotiin niin kyllä siinä voi miettiä jo vastentahtoista poistumista kotoa...kuinka paljon poliisista on annettu tietoa tapauksesta?
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

cicero kirjoitti:no ei tietenkään ketään väkisin voi hakea mutta jos anuliini käyttää lääkkeitä joita ilman ei pysty pärjäämään ja lääkkeet on jääneet kotiin niin kyllä siinä voi miettiä jo vastentahtoista poistumista kotoa...kuinka paljon poliisista on annettu tietoa tapauksesta?
Minä tuolla aiemmin jossain esitin, että appiukkoakin kannattaisi kuulustella, mutta palstan viisaat nauroivat ajatukseni lyttyyn. Mutta olen siis edelleen sitä mieltä, että appiukko syyniin.
Muista lähdekritiikki!
calcutta
Hercule Poirotin viikset

Viesti Kirjoittaja calcutta »

samaa mieltä minäkin kuin skoone, eli myös appiukkoa syytä epäillä (aviomiehen lisäksi) :roll:
Marsalkka
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Marsalkka »

skoone kirjoitti:
Minä tuolla aiemmin jossain esitin, että appiukkoakin kannattaisi kuulustella, mutta palstan viisaat nauroivat ajatukseni lyttyyn. Mutta olen siis edelleen sitä mieltä, että appiukko syyniin.
Juu! Eikö se ollut niin, että erityisesti ruotsalaiset appiukot kähmivät miniöitään? Itse epäilen, että miniä on vastustellut ja nyt hän on öljysäiliössä. Toivottavasti edes öljysäiliö on tutkittu!
Cicero:en ol epahemminkehuskellut saavutuksillani ja vaadittiin linkkiä minulla ei sitä ollut, suoraan en voi sanoa missä työskentelen joten piti kiertotietä kirjoittaa...marsalkka on alusta asti ollut tökerö jossain vaiheessa menee pinna kenellä tahansa.
Patricia C. Itämaa
Javier Pena

skoone kirjoitti:
cicero kirjoitti:no ei tietenkään ketään väkisin voi hakea mutta jos anuliini käyttää lääkkeitä joita ilman ei pysty pärjäämään ja lääkkeet on jääneet kotiin niin kyllä siinä voi miettiä jo vastentahtoista poistumista kotoa...kuinka paljon poliisista on annettu tietoa tapauksesta?
Tätähän tässä olen yrittänyt jo monen otteeseen vihjailla,ei ole vain tartuttu syöttiin. On varsin outoa että kännykkä on soitellut seinille,mutta kuka todistaa sen kuka sen on laitanut oikeasti "herättämään" tai mitä varten se oli soimassa.
Appiukko on lehtitietojen mukaan soittanut vaille 11 ja kertonut tulostaan,kuitenkin toisen lehden mukan vain vähän ennen tuloa(toki tämänkin olisi voinut tuosta kännykästä tarkistaa).Ukkeli tuli kuitenkin vasta 13 maissa eli mitä tässä välllä tapahtui klo 12-13.Jos nyt voitaisiin luottaa siihen,että se oli juuri Anuliina joka itse sulki koneensa,eikä kukaan muu :roll:
Viimeksi muokannut Patricia C. Itämaa, To Tammi 03, 2008 3:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tiina
Sherlock Holmes

Viesti Kirjoittaja Tiina »

Cicciolina kirjoitti:Ja seiska-lehdessä ko juttu?? :) Kuinka vakuuttavaa....
Luin tuon seiskalehden jutun ja ihan vakuuttavalta tuntui. :lol:
Perheestä sai kuvan, että mamma on luhistunut työtaakkansa alle ja masentunut( hoiti kaiken kotona). Mies oli ollut ajelemassa moottoripyörällä missä liene edelliset päivät.
Jotenkin sai kuvan, että pariskunnalla ei kovin läheiset välit...
Mutta ukolla lienee alibi katoamisajankohdasta.... :roll:
Uskonlahkoon en usko hetkeäkään, mutta kohtahan ne ruumiskoirat pääsee haistelemaan järvelle, kun 3 viikkoa alkaa olla kulunut ja haisut pulpahtelee pintaan......
cicero
Michael Knight

Tuolla Ruotsissa näyttää olevan huomattavasti yleisempää kuin täällä Suomessa että perheenäidit hurahtaa noihin uskonlahkoihin ja aika runsaastikin niitä siellä onkin...

Mutta joo jos jotain selitystä sille, että appiukolla on sormensa pelissä niin sitten...tai miehellä...luulisi että olisivat sitten hävittäneet lääkkeet ja asiakirjat (passit sun muut) niin olisi helpompi uskoa että on lähtenyt omin nokkinensa...ei olisi eka kerta kun perheenäiti pistää pillit pussiin ja lähtee reissuun...
Vastaa Viestiin