Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

Juu, ei mitään potaskaa, ihan faktaa vain. Siirränkin tämän tekstin tänne Sirpa-ketjusta, kun siellä Pieni liekki soimasi minua tuosta Anneli Auerin lauseesta, mutta ilmeisesti hän ei tiennyt, että se oli Iltalehdn uutisesta jota luuli minun mielipiteeksi. Sopiikin tänne paremmin.

Tuli muuten, Pieni liekki, tässä ohimennen mieleen, että oletko myös sitä mieltä, että Anneli Auerin kaapissa asui TS-nimikirjaimin varustettu Pinokkio?

Tämä on Taran suurennos kuvasta, jossa huppis kiipeää ikkunasta pihalle, ja hahmo näkyy takkahuoneessa hänen takanaan kaapissa.

Kuva

Kuva

http://www.murha.info/phpbb2/viewtopic. ... start=1350

Alunperin wikin mukaan Pinokkion nenä kasvoi vain stressistä, mutta nykyään se taitaa kasvaa jo luikurinkin laskemisesta. Näistä Ulvilan kuvista löytyy kaikkea muutakin kivaa.

Ja kai tiedät, että häkenauhan takaa kuuluu tasainen surina kohdasta toiseen, joka on rakkauden frekvenssi? Nimimerkki Ulkosuomalainen kirjoitti siitä jo 28.11.2012.
ulkosuomalainen kirjoitti:Re -- 527 hz hurina nauhalla Hake-nauha-ketjussa:

Uh-oh.
Harmi kun ei ole Sirpa paikalla.
528 (tai oikeastaan kuulemma juuri 527) -- sehan on rakkauden frekvenssi!

528 is a simple number that is central to the “musical mathematical matrix of creation.” This LOVE vibration harmonically resonates in your heart inaudibly connecting your spiritual essence to the spiraling reality of heaven and earth. Even the parallel universes connect to the center of your heart by this LOVE channel broadcasting matter and energy according to the laws of physics. In fact, 528 is fundamental to these laws. This frequency, more than any other, epitomizes the unified field of musical metaphysics in the matrix of the spiraling fractal universe.

Indeed, 528Hz is at the heart of everything. It is the difference between making love not war. It is the energy driving universal prosperity; the bioenergy of health and longevity. It is the harmonic vibration of self-esteem or self-love that lifts your heart and Divine voice in harmony with heaven. There is nothing missing or broken in this loving perfection. When you are in it, you are in tune with your creative spirit, and everything just flows in perfect rhythm and rhyme.

http://www.love528.com/LOVE528/HOME.html

Hitsi -- mites tama nyt taas sopii noihin saatananpalvontajuttuhin? Tai ehka tama selittaa hupun -- on tullut paralleelimaailmasta! Vai enkelit jo paikalla kun kyseessa on myos (ihme)parannus frekvenssi...

P.S. Sattui silmiin kun hain mika pitaisi tuollaista 527 hz hurinaa. Viimeinen posti aiheesta rakkauden frekvenssi -- I promise.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... start=2025

Pieni liekki, osaatko tehdä loogisen johtopäätöksen tästä nimikirjaimin TS varustetusta hahmosta, joka näyttää meille pitkää nenää ja tuosta häkenauhan ihmeparannus/rakkauden frekvenssistä liittyen molemmat näihin Anneli Auerin sanoihin ja häkenauhalavastuksiin?

Anneli Auer sanoi siis näin:
- Mä olen tämmöisen syntipukin roolin sitten ottanut... että homma tuli hoidettua
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014080 ... 0_uu.shtml

Ja syyttäjä Valkama sanoi näin:
Syyttäjä Ulvilan surmasta: ”Se oli lavastettu murha” - Satakunnan ...
http://www.satakunnankansa.fi/Kotimaa/1 ... masta%2Bse...
Alethes doksa meta logu
Pieni liekki

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Juu, ei auta minun käydä väittelemään Sirpan kanssa, sillä jään auttamattomasti siinä hommassa altavastaajaksi.

Pari pointtia kuitenkin niin Sirpalle kuin muillekin.
  • 1. Kannattaako uskoa kirjaimellisesti, mitä Iltalehdessä lukee Anneli Auerin suorana siteeraamisena, kun asian voi omilla korvillaan tarkistaa kyseisen henkilön Kultakuumeessa Yle Radio 1:ssä olleesta erikoishaastattelusta http://areena.yle.fi/radio/2298417?
  • 2. Kannattaisiko hankkia käsiinsä Ulvilan surmaoikeudenkäyntien julkiset todistajien lausunnot ja kuunnella niistä suoraan omilla korvilla, mitä esimerkiksi Matti Mäkinen on todistanut surmapaikalla käydystä pystypainista ja verijäljistä?
Luulisi, että ihmiset olisivat jo tässä vuosien varrella oppineet suhtautumaan kriittisesti siihen, mitä lehdissä kirjoitetaan. Sori, Sirpa, mutta olen pettynyt sinun tapaasi levittää edelleen muunneltua totuutta, joka pahimmillaan hämärryttää asioista vähemmän perillä olevat henkilöt epäoleellisuuksien tielle.

Ja vielä Sirpalle. Olen sitä mieltä, että Anneli Auerin kaapissa saattoi hyvinkin majailla T.S. nimikirjaimin varustettu Pinokkio. Valitettavasti tällainen Pinokkio voi olla yhtä haitallinen ja tuhoa aiheuttava kuin esimerkiksi E.K. nimikirjaimin varustettu Luigi yliopistolla.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Sirpa

Nyt lähden siitä, että mitä Anneli Auer itse sanoi: hän on roolissa. Roolissa on tehtävä, ja hänellä tuli homma hoidettua. Eikä rooli-AA:lla ole mitään tekememistä todellisen AA:n kanssa. Vain nimi. Hän itse sanoi. Puhun siis rooli AA:sta tässä.

Tunteisiin se Hitlerkin vetosi. Tunteet ei ole sellainen asia, että niihin uskotaan tai ei uskota, koska et pysty arvioimaan niitä median roolisuorituksessa. Aivan sama asia toisinpäin kuin aikaisemmin syytettiin, ettei Anneli Auer näytä niitä.
todistajien lausunnot ja kuunnella
Meillä on kuuntelusta historiallinen suuresimerkki nimeltä Hitler, jolle Ruotsi ehdotti Nobelin rauhanpalkintoa vähän ennen kuin kauheudet paljastui Saksassa.

Kuuntelua voi harrastaa myös tässä linkissä.

http://yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/m ... edia=11029

Kuulo on aisti, kuten näkö, ja jos lähdet asioita arvioimaan tässä sen perusteella, niin sitten Anneli Auerin vaatekaapissa asuu mielestäsi myös Pinokkio, muista se! Ei edelleenkään voi valita vain jotakin osaa tästä kokonaisuudesta, hyväksymättä koko pakettia kuin konsanaan Matti Mäkisen todistuksesta.
Luulisi, että ihmiset olisivat jo tässä vuosien varrella oppineet suhtautumaan kriittisesti siihen, mitä lehdissä kirjoitetaan.
Mihin perustat kritiikkisi, jos sinuun pystyy tunteilla vaikuttamaan/vetoamaan jo pelkällä puheella? Ja ymmärrä, ettei tässä tunteisiin vetoamisen vastakohtana ole EI USKOA, koska usko ja ei uskoa ovat vain toistensa peilikuvat. Ne ovat täysin sama asia, koska niiden yhteinen tekijä on tunteisiin vetoava USKO.

Tässä on esimerkki propagandasta ja manipuloinnista, jolla pyritään vaikuttamaan tunteisiin:
Sori, Sirpa, mutta olen pettynyt sinun tapaasi levittää edelleen muunneltua totuutta, joka pahimmillaan hämärryttää asioista vähemmän perillä olevat henkilöt epäoleellisuuksien tielle.
Mihin perustat väitteesi?

Tuo "vähemmän perillä olevat henkilöt" oli oikein manipuloinnin huippu, jolla annat ymmärtää, että itselläsi on tietoa enemmän kuin minulla, jotta pystyt arvioimaan sanojani, heh.

On tietysti selvää, että tunteella kokeva henkilö, myös haluaa käyttää tuota samaa tunnetta, kun haluaa omassa puheessaan vaikuttaa muihin itselleen edullisesti ja tässä tapauksessa, kun haluaa sosiaalista painetta siihen, että muut ovat hänen kanssaan samaa mieltä.

Kuljet käsikädessä syyttäjä Valkaman kanssa, kun hän sanoi, että tämä on vähän niin kuin sellainen tunne... kun tuomarit päättää...
...ku oikeus päättää että onko joku syyllinen tai syytön, niin sehän perustuu tämmösiin päättävän elimen ja näiden ihmisten niinku omaan tunnetilaan ja tämmöseen...
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 9&start=45

Ja Valkaman tai sinun ajattelulla ei ole sitten niin yhtään mitään tekemistä kansalaisen oikeusturvan kanssa, eikä edes lakikirjojen - korkeintaan uskonnon.

(Huomautus vielä: kyseessä on siis tietysti mediarooli-Valkama).
Viimeksi muokannut Sirpa, Ke Elo 06, 2014 11:19 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Alethes doksa meta logu
Satinique
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Satinique »

Tuliko tuo T.S esiin uv- valoa käyttämällä ,, Jukka ehti kirjoittaa syyllisen nimen verellä, joku pyyhki veren pois, mutta uv toi näkyviin. Pinokkio lisätty kuvaan, ähäkutti mielellä. Kiinni jäät..
Sirpa

Hauska Ulvila-väännös, heh. Tästä syntyy vielä ihan oma taiteenlajinsa!

Otan tähän pienen pätkän ihmisen puheesta.

Miksi ihmiselle on annettu kyky puhua, jota ei ole eläimellä?! Voimme sanoilla väännellä asioita ihan miten tahansa ja vaikka kuinka monelle mutkalle, sekä tehdä vaikka vain puhumalla tehty tekemättömäksi - tähän ei eläin kykene. Tästä syystä ihmisellä pitäisi aina olla erityisen suuri vastuu sanoistaan.

Pohdin aikoinana. Kunnes jäin jo omiakin pohdintojani ihmettelemään.

Minulla oli musta kissa, jota mitään kissoista tietämätön äitini joutui hoitamaan kaksi viikkoa. Kun palasin takaisin kotiin, oli kaikki päälaellaan. Äitini oli vihainen minulle, kun olin jättänyt kissaa varten väärät hoito-ohjeet! Se kuulemma piti ruokkia kolme kertaa päivässä ja päivittäin ulkoiluttaa erittäin erikoisessa paikassa (kissaa ei oltu koskaan ulkoilutettu!), ja kissa oli onnistunut vakuuttamaan äitini monesta muustakin omituisuudesta vain kahdessa viikossa. Mm. siitä tietysti, että olin jättänyt äidille täysin väärät kissanruuat, koska se oli tottunut kuulemma oman väittämänsä mukaan syömään vain hanhenmaksaa ja katkarapuja.

Yritin saada äidiltäni selville, että miten hän oli kaikkeen tähän päätynyt ja vielä näin vakavissaan, mutta mummeli oli minulle vain vihainen, koska oli niin vakuuttunut kissan viesteistä, että tällä kertaan en minä pystynyt vakuuttamaan häntä puheellani ja saamaan viestiä perille, että kissa vain huijasi häntä.

Miten ihmeessä kissa sen teki?!
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ja palataanpa takaisin aiheeseen.
Pieni liekki kirjoitti:

Ja vielä Sirpalle. Olen sitä mieltä, että Anneli Auerin kaapissa saattoi hyvinkin majailla T.S. nimikirjaimin varustettu Pinokkio. Valitettavasti tällainen Pinokkio voi olla yhtä haitallinen ja tuhoa aiheuttava kuin esimerkiksi E.K. nimikirjaimin varustettu Luigi yliopistolla.
Itse en nyt tiedä, että mihin E.K:lla viittaat tai muuhunkaan sitä seuraavaan, mutta eikös tämä T.S. ihan itse tehnyt tämän tutkimusaineiston?

Tämä Pienen liekin ajatus on vähän sama kuin katsoisimme televisiosta viidakossa yksin tarpovaa kulkijaa, joka on esitettävässä dokumenttissa juuri nääntymässä nälkään ja yksin villipetojen armoilla unohtaen, että kukahan on kameran takana kuvaamassa.
Alethes doksa meta logu
Satinique
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja Satinique »

Niin, sinun näkemyksesi mukaan koko murha on lavastettu, ja tämän näytelmän signeerasi T.S, niinkös asian näet?
Vaikka pidän kaikki ovet avoinna, ja ihmettelyä riittää, pidän näkemääsi vieraana.
Sirpa

Onpas tämä nyt vaikeaa. En minä muodosta mielipiteitä, tuon julki mitä tämän tapauksen rooleissa olevat henkilöt tekevät, sanovat ja kertovat. Mielipiteiden muodostaminen on vaarallista. Odotan jälleen vain seuraavaa siirtoa. Tämä sirkus voi jatkua vielä vaikka 10 vuotta, ja lopputulos on universumin päässä jo aloituskohdasta, kuten nytkin jo on.

Jos puhutaan oikeuslaitoksesta, ja jos puhutaan länsimaisesta oikeuslaitoksesta, niin peruslähtökohta on vain se: tällä ei ole mitään todellisuuspohjaa mihinkään lain käyttöön.

Eikä tämäkään ole mielipide, vaan fakta-asia, johon sitten peilautuu tämä näytös.

Herranjumala, te olette umpi hulluja, jos näillä eväillä ryhdytte ihan oikeasti pohtimaan ihmisen syyllisyyksiä tai syyttömyyksiä!

Tämä oikeastaan on itselleni henk.koht. merkillisin kohta: kun kerron jotakin, lukija tekee johtopäätöksen aivoissaan puhumastani ja siirtää tuon oman johtopäätöksensä minun päätelmäksi?!

Ettekö te nyt pysty olemaan tekemättä mielipiteitä, muodostamatta uskoja, luulematta tai kuvittelematta mitään?! Siirrytte vain sivuun ihmettelemään, ja kokoatte pala palalta tietoa, jota annetaan, ettekä sido sitä uskoon tai ei uskoon.

Kertokaa te, että miksi teidän pitää koko ajan olla jotakin mieltä jostakin ja muodostaa niitä mielipiteitä, joissa sitten vetoatte vielä omaan sisäiseen tunteeseenne tyylillä: en minä ainakaan usko, että se on näin tai minä ainakin uskon, että...
Alethes doksa meta logu
Sirpa

Ai niin, Pieni liekki, sinulla jäi ottamatta kokonaan kantaan tuohon rakkauden frekvenssiin, joka kuuluu häkenauhalta?

Tämä ääni tuli esille silloin, kun äänitutkija Niemi antoi KKO:lle lausunnon, että nauha on koottu useista eriaikaisista äänitteistä, eli tällä yhtäjaksoisella äänellä täällä kumottiin tuo Niemen päätelmä mahdottomana, kun koko nauhan lävitse kuuluu tämä yhtäjaksoinen rakkauden frekvenssi.

Miten saat sopimaan teorioihisi nyt tämän äänen?
Alethes doksa meta logu
erämaaetsivä
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja erämaaetsivä »

turumurre kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Kaikkein tärkein meinasi unohtua:
Hauska kuulla sinusta turumurre pitkästä aikaa!
Kiitoskiitos annaanna, ja muille muistaneille kans... Vaan enpä tiedä olenko palannut, heinäsirkatkin vielä sirittelevät. Moneen kuukauteen en edes seurannut mitä täällä puuhataan, puhumattakaan siitä että olisin hejacin tekstejä lueskellut :) (tässä yhteydessä terveisiä myös härälle).

Ihan hyvin puolustajilla näyttää täällä menevän, äkkiseltään arvioiden puntit on tasoittuneet...
Muistan vielä ekojen käräjien ajan vuodelta 2010, silloin 'meitä' ei ihan kauhiasti ollut (75%:sesti keskustelijat oli syyllisyyden kannalla).
Nyt näyttää siltä että keskustelijat ovat enenevässä määrin perehtyneet Ulvilan surmaan.
Tämä perehtyneisyys on kaiketi syynä siihen ettei kansalaisille enää voi syöttää mitä potaskaa tahansa, eli sitä potaskaa jota syyttäjätaholta suolletaan.
Koita nyt kuitenkin vähän tiheämpään ulkoilutta sitä ""Auran nuuskua" nuilla ulvilan teillä.
Ainahan siellä jotain mielenkiintoista näkyy.

Tottapuhuen itselläkin väliin pitkiä aikoja, etten viitsi lukea "jaappausta"tuolla ulvilassa.
Muutama nimimerkki tuntuu painavan leimasimella kommenttejaan, vaihtavat vaan muutaman kirjaimen. Varsinkin armas ja loota, palstan Pekka ja Pätkä.
sisotalo
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja sisotalo »

Asian todellinen laita paljastuu kun vertaa Hejac ja Murha.infon kirjoittelua. Se pieni porukka, joka lukee Hejacia on on passiivinen ja turhautunut. Ainoa mistä pidetään kiinni on, että Hejaciin ei saa tulla yhtään puheen vuoroa, jossa Annelin syyttömyydestä kirjoitetaan.

Todella merkillistä, että muu media ei anna tilaa faktojen esiin tuomiseen.
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

sisotalo kirjoitti:Todella merkillistä, että muu media ei anna tilaa faktojen esiin tuomiseen.
Noh, mun mielestä suurin syy tähän on se että median edustajat ei tunne jutun yksityiskohtia ja luottavat syyttäjien puheisiin kuin jumalan sanaan. Toivon mukaan syksyllä levitykseen tuleva dokkari muuttaa tilanteen.
Clawdeen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

sisotalo kirjoitti:Asian todellinen laita paljastuu kun vertaa Hejac ja Murha.infon kirjoittelua. Se pieni porukka, joka lukee Hejacia on on passiivinen ja turhautunut. Ainoa mistä pidetään kiinni on, että Hejaciin ei saa tulla yhtään puheen vuoroa, jossa Annelin syyttömyydestä kirjoitetaan.

Todella merkillistä, että muu media ei anna tilaa faktojen esiin tuomiseen.
Olen täysin erimieltä Hejacista. Miksi siellä muka oltaisiin turhautuneita? Passiivisuudestakin sen verran, että siellä ei tosiaankaan jauheta samoja asioita vuositolkulla ja väännetä niitä itselle sopivaan muotoon. Ei tässä varmaan ehdi kukaan mitään ratkaisevaa keksimään ennen oikeudenkäynnin alkua, vaikka kuinka aktiivisesti toimittaisiin. Asia on jo sen verran selvä. Murhan yksityiskohdat pysyvät salaisuutena, ellei Anneli jostain kumman syystä päättäisi kertoa totuutta. Itse en tule ostamaan Annelin muistelmia, ellei hän paljasta, miten teki murhan. Ne kirjoitukset, joita on julkaistu päiväkirjana, ovat sen verran mielikuvituksen tuotetta, ettei kiinnosta.
Fela Shakara
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Fela Shakara »

Enemmän tässä kait turhautuu lukiessaan minfon yhtäsamaa satuilua uudestaan ja uudestaan. Jos joku oikeasti kuvittelee, että pitkät linnatuomiot napsahtavat jostain läpsäisystä ja yhteissaunomisesta niin kehotan palaamaan reaalimaailmaan.

Kyseessä on kollektiivinen mielenhäiriö. Jutut ovat välillä niin irvokkaita, että kaikenlaiseen tottunuttakin oksettaa.
Live long and prosper!
Vespa velutina
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja Vespa velutina »

Luetun ymmärtäminen auttaa kummasti reaalimaailmaan palaamista.
Ei oikeudessa jaeta tuomioita siten, että tuo oli kyllä niin hirveää, että annetaan sille 10 vuotta. Ja toi toinen teki kyllä kanssa tosi pahasti, mutta sille pistetään seittemän, kun se on kuitenkin nainen ja tavallaan heikompi astia.
Kyllähän te tiedätte mistä rikoksista tuomiot tuli, törkeät raiskaukset yms.
Se on yhteiskakku, joka sisältää ne laittomat uhkaukset sun muut viiltelyt.
Nimimerkki marsii selitti mielestäni varsin kansantajuisesti, mistä tuomiot koostuu.

Minä kun en vaan usko, että noihin rikoksiin, mistä tuomiot tuli, on syyllistytty. Paitsi tietenkin niihin mitkä syytetyt on tunnustaneet.

Esim. uskooko joku aikuinen ihminen, että veitsellä on lapsen ihoon viilletty 105 haavaa, mutta arvet eivät näy paljaalla silmällä vaan pelkällä uv-valolla?
Aasianherhiläinen Vespa velutina on hieman pienempi kuin eurooppalainen herhiläinen. Tulokkaan erityistuntomerkki on keltaiset jalat.
Vastaa Viestiin