Olet räyhäävä gorilla, joka piiloutuu Tähtisentien asunnon takan katveeseen.Bou kirjoitti:On niin kiva Tara, että löydät noita todisteita kaikkeen ihan tolkuttomaan huttuun, mitä täällä saa lukea. Itse olen paljonkin ulkomuistin varassa, kun en ole tallentanut juuri mitään.
Ja ärsyttää tuo luokittelu anti ja pro- väkeen. Minä olen mielestäni ihan vaan realisti. En anti enkä pro annelisti.
Peace- no war.
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
Ormas Anni
- Aloitteleva Besserwisser
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Ja sinä istut siellä koneesi ääressä illansuussa ja luulet olevasi kauhean fiksu ja hauska, vaikka kaikki pitävät sinua ihan lapsellisena ja rasittavana=) Meepä tutimaan, tai ehkä telkkaristakin tulee jotain kivaa.Ormas Anni kirjoitti:Olet räyhäävä gorilla, joka piiloutuu Tähtisentien asunnon takan katveeseen.Bou kirjoitti:On niin kiva Tara, että löydät noita todisteita kaikkeen ihan tolkuttomaan huttuun, mitä täällä saa lukea. Itse olen paljonkin ulkomuistin varassa, kun en ole tallentanut juuri mitään.
Ja ärsyttää tuo luokittelu anti ja pro- väkeen. Minä olen mielestäni ihan vaan realisti. En anti enkä pro annelisti.
Peace- no war.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
Kuolemannaakka
No nyt mä ymmärrän ton "4 metriä puhelimesta Jukkaan" kirjoituksen tuossa aikaisemmin. Se oli vaan ulkomuistin varassa.Bou kirjoitti:On niin kiva Tara, että löydät noita todisteita kaikkeen ihan tolkuttomaan huttuun, mitä täällä saa lukea. Itse olen paljonkin ulkomuistin varassa, kun en ole tallentanut juuri mitään.
Peace- no war.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Anni, etkösä tykkää gorilloista? Minusta ne on vallan suloisia. Sorry, että sekoitin sut Armakseen.
Mittaas naakka niin tiedetään tarkkaan. Joka tapauksessa mittasuhde ei ole kaukana meidän talon mittasuhteista. Mahdotonta, että siinä vieressä murhattaisi ja puhelimeen ei kuuluisi kun joku onneton kriik kun sänky vähän liikkuu.
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Ajatusten Kokemäenjoki tuntuu käyvän ylikierroksilla. Eiköhän ylläpito sen kohta potkase pellolle.Kuolemannaakka kirjoitti:Ja sinä istut siellä koneesi ääressä illansuussa ja luulet olevasi kauhean fiksu ja hauska, vaikka kaikki pitävät sinua ihan lapsellisena ja rasittavana=) Meepä tutimaan, tai ehkä telkkaristakin tulee jotain kivaa.Ormas Anni kirjoitti:Olet räyhäävä gorilla, joka piiloutuu Tähtisentien asunnon takan katveeseen.Bou kirjoitti:On niin kiva Tara, että löydät noita todisteita kaikkeen ihan tolkuttomaan huttuun, mitä täällä saa lukea. Itse olen paljonkin ulkomuistin varassa, kun en ole tallentanut juuri mitään.
Peace- no war.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Niin siis varmaan nyt lähdet laskemaan neljää metriä sieltä keittiön puolelta mihin joissakin kuvissa joku on piirrellyt lukkoon lyödyn puhelimen paikan.Kuolemannaakka kirjoitti:No nyt mä ymmärrän ton "4 metriä puhelimesta Jukkaan" kirjoituksen tuossa aikaisemmin. Se oli vaan ulkomuistin varassa.Bou kirjoitti:On niin kiva Tara, että löydät noita todisteita kaikkeen ihan tolkuttomaan huttuun, mitä täällä saa lukea. Itse olen paljonkin ulkomuistin varassa, kun en ole tallentanut juuri mitään.
Peace- no war.
Minun neljä metriäni voit muistiani pilkaten laskea siitä kohdin takkahuoneeseen päin kuin johto ylettää. Siis olohuoneesta. Toki tässä kohdin kannattaa väittää, että molemmat puhujat ovat kaiken aikaa jäpittäneet keittiön perukoilla. Eikä ole missään nimessä ollut toista luuria.
-
Kuolemannaakka
Turre mittasi joskus 11 metriä takkahuoneen perille. Täällä on ollut useampikin kuva. 9-11m on matkaa puhelimesta. Ei se ihan vieressä ole. Ja sitten siinä on 2 seinää ja takka välissä.Bou kirjoitti:Mittaas naakka niin tiedetään tarkkaan. Joka tapauksessa mittasuhde ei ole kaukana meidän talon mittasuhteista. Mahdotonta, että siinä vieressä murhattaisi ja puhelimeen ei kuuluisi kun joku onneton kriik kun sänky vähän liikkuu.
Vierestä ei kuulu edes Auerin askeleet, niin miten ne huppumiehen askeleet voisi kuulua? Kuuntele myös netistä noita häke-puheluita. Sieltä ei taustoilta kuulu juuri mitään, vaikka rymisteltäisiin kuinka. Semmonen oli tänne vähän aikaa sitten linkitetty, missä joku hullu hakkas ulko-ovea ja yritti tulla sisään. Tulikin sitten lopulta ja talon emäntä ampui hänet. Eipä olisi ilman selostusta tiennyt, mitä siellä tapahtuu. Haulikon laukauskin oli ihan onneton poksahdus, eikä tästä räyhääjästä kuulunut juuri pihaustakaan. Puhelimen ei kuulu äänittää taustoja, vaan leikata ne pois. Puhelin yrittää välittää vain sen puhujan äänen. Se on sen tarkoitus. Se suodattaa sekä ylä-, että alaäänet pois.
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
Vai 11m
Takkahuoneen nurkalta on 4-5m puhelimen johdolle

Takkahuoneen nurkalta on 4-5m puhelimen johdolle

Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
Kyllä sieltä pitää muutkin äänet kuulua kun kuuluu Jukan Annu- huutelot. Ja se kuuluisa sängyn siirtyminen. Kuuluuhan ne Annelin kengät jalassa tömistelytkin.
Jaa että perukoille 11 metriä? Hardly. Niin, kannattaisi oettiä muutakin kuin lukkoon lyötyä änkyrää. Niin minäkin alussa pohdin. Realiteetit vaan on vahvat. Minä jos kuka haluaisin uskoa neljän lapsen äidin syyttömyyteen ja toivoa perhelle parasta tällaisen murhenäytelmän jälkeen. Riittävästi asiaa tutkittuani en antaisi yhtään lasta tämän Annelin läheisyyteen. Enkä kyllä tykkäisi itsekään olla samassa huoneessa.
Realisti on realisti, annelisti on mitä on.
Jaa että perukoille 11 metriä? Hardly. Niin, kannattaisi oettiä muutakin kuin lukkoon lyötyä änkyrää. Niin minäkin alussa pohdin. Realiteetit vaan on vahvat. Minä jos kuka haluaisin uskoa neljän lapsen äidin syyttömyyteen ja toivoa perhelle parasta tällaisen murhenäytelmän jälkeen. Riittävästi asiaa tutkittuani en antaisi yhtään lasta tämän Annelin läheisyyteen. Enkä kyllä tykkäisi itsekään olla samassa huoneessa.
Hei mutta kiitos one eye. Juuri tällaista muistelinkin nähneeni. Ja mittasuhteet on tosiaan liki mitä meillä täällä kotona. Mahdoton todella, että siinä liki vieressä painitaan henki pelissä ja linjoilla olisi hipihiljaisuus taustalla.
Ei siinä mitään seiniä ole. Avotila olohuone ja sen jatkoksi takkahuone. Onhan ne seinät siinä sivussa, mutta kuuluvuuteen sillä ei ole mitään merkitystä.
Ei siinä mitään seiniä ole. Avotila olohuone ja sen jatkoksi takkahuone. Onhan ne seinät siinä sivussa, mutta kuuluvuuteen sillä ei ole mitään merkitystä.
-
Kuolemannaakka
Täytyyhän sinne Jukan luokse ennättää, jos sitä meinaa iskeä. Verijäljet lattialla kertovat, että oltiin keittiössä. Auer kertoi olevansa keittiössä ja tänään löysin tytön vanhan haastattelun, missä hän kertoi, että puhelin oli keittiössä.Bou kirjoitti:Kyllä sieltä pitää muutkin äänet kuulua kun kuuluu Jukan Annu- huutelot. Ja se kuuluisa sängyn siirtyminen. Kuuluuhan ne Annelin kengät jalassa tömistelytkin.
Et sinä ole ollenkaan realisti, jos et pysty laskemaan, paljonko aikaa Auer tarvitsisi murhaamiseen, ja kuinka vähän hänellä sitä on käytettävissä. Jos tämä edes olisi joku siinä-ja-siinä -tapaus, mutta kun Auerilla ei ole minkäänlaisia mahdollisuuksia edes yhteen lyöntiin, saati kolmeen. Eihän se riitä, että hän juoksee Jukan viereen, pitäisi vielä lyödäkin, eri puolille päätä, ja palata kahdessa sekunnissa takaisin. Ja tosielämässä hän ei ehtisi vaikka olisi 10 sekuntia enemmän aikaa, lisäksi hän olisi aivan verinen ja se astalokin pitäisi jostain kaivaa, eikä saisi jäädä verta lattioille, kengän jälkiä, eikä lasejakaan kauheasti saisi potkia. Eikä voi juosta, kun ei kukaan takkahuoneen suuntaan nauhalla juokse.
Hänellä ei edes ole mitään syytä juoksennella siellä tai yrittää selvitä mahdollisimman äkkiä. Miten hän voisi tietää, että me 8 vuoden päästä täällä sekunteja ja senttejä laskemme?
Voit laskea, missä Auer on huutaessaan sen "mitäwhatever": lasket askelten lukumäärän, arvioit niiden pituuden. Siitä saat etäisyyden ulko-ovelle, jonka Auer avaa. Pelkkää matematiikkaa tämä on. Auer lähtee juoksemaan olohuoneesta, eikä käy takkahuoneessa kertaakaan puhelun aikana.
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
- Pieni liekki
Niin ovat kuin kaksi marjaa Armas Onni ja Ormas Anni. Kumpaisellekin on jäänyt levy pyörimään, eikä viesteissä ole mitään uutta ja ihmeellistä. Antiannelistit saavat minun puolestani pitää heidät hyvänään!
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Miten niin lähtee mistä ja mihin juoksee? Tästähän on vaan hänen kertomuksensa ja kengät jalassa töpötellyt yhdet askeleet häkenauhalla.
Kuka sanoo, että kaikki päähän astaloinnit on pitänyt tehdä puhelun aikana? Voi se olla, että viimeinen on lyöty, mutta voipi se olla niinkin kuin se paljon parjattu Niemi sanoo.
Minä uskon Jukan olleen kuollut jo puhelun alkaessa.
Kuka sanoo, että kaikki päähän astaloinnit on pitänyt tehdä puhelun aikana? Voi se olla, että viimeinen on lyöty, mutta voipi se olla niinkin kuin se paljon parjattu Niemi sanoo.
-
Kuolemannaakka
No, sitten sinä uskot niin. Kun todellisuus ei toimi, muutetaan todellisuutta. Jos äänet tuli nauhalta ja Jukka oli kuollut kaiken aikaa, niin sittenhän me emme voi murhasta sanoa mitään, kun sitä ei puhelun aikana suoriteta.Bou kirjoitti:Miten niin lähtee mistä ja mihin juoksee? Tästähän on vaan hänen kertomuksensa ja kengät jalassa töpötellyt yhdet askeleet häkenauhalla.
Vähän hankala vaan todistaa tämmöisiä nauhoja. Ja ootko oikeasti miettinyt, onko nämä valmiiksi jotenkin tehdyt murhanauhat ja koko tämä skenaario jotenkin uskottavampi kuin ikkunasta tuleva murhamies, joka ei lavasta mitään? Että jos nämä kaksi vaihtoehtoa olisi elokuvan juonena, niin sille huppumiehelle hörähtelisit, että onpa epäuskottava juoni tässä leffassa, mutta se taustanauhoja kokoileva täysin nuhteettomasti tähän saakka elänyt selvinpäin oleva ilman motiivia oleva hetkellisesti pedofiiliksi muuttuva perheenäiti tavoittaisi autenttisen tunnelman?
Etkö näe, miten kauas alkuasetelmasta olet jo ajautunut? Lue 2007-2009 viestejä täältä.
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS