Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
No ehkei ihan vastannut rahoitusta moinen lasten pahoinpitelijän/raiskaajan/miesmurhaajan puolustuspuhe? No ei, toivottavasti yle näyttää. Tosin hovioikeuden tulevan tuomion jälkeen sen sanoma saattaa olla lähinnä tragikoominen.
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
^^Mut kyllä Annu vetää vertoja ihan Cheekillekin tässä tän maan pyörittämisessä.
On todella uskomatonta, mitä kaikkea siellä nauhalla kuullaan kotioloissa. Nyt kun TM sai sen tekosensa nimimerkin suojissa ihan oikeuteen asti, niin varmaan nämä mestarikuulijat näkevät haaveunia omasta hetkestään julkisuudessa: Manner kertoo vihdoin totuuden häke-nauhasta, totuuden, jonka nimimerkki xxxxxxxx on keksinyt kuunnellessaan nauhaa kuulokkeet päässä eestaas vuorokauden ympäri.ulkosuomalainen kirjoitti:
Keskustelu häkenauhasta riitti aikoinaan mulle myös perusteellisesti kun takkahuoneessa rupesi olemaan kolme tai enemmän möreä-äänistä murhaajaa ynnä yksi nainen (a la Zem), ja jokainen uusi annelisti muutenkin kuuli siellä selvästi ulkopuolisen murhaajan/murhaajien huutelevan ja mäiskivän. Aika hyvin kuultu tietty kun puolustuksen tähtitodistaja, alan asiantuntija Hemmi aikoinaan kuuli ainoastaan yhden kumean huun, joka olisi voinut olla ihmisääni. Tuija ei kuullut sitäkään. Ja FBistä ei ole tietenkään väliä kun eivät osaa suomea niin eivät varmaan siksi tajunneet kuinka monta suomenkielistä murhaajaa siellä takan katveessa oikeastaan mahtuukaan huutelemaan ja mäiskimään.
Kiva, kun teitä aikaisemmin kirjoittaneita palaa mukaan kirjoittamaan. Olen ennenkin ilmaissut tyytyväisyyteni siihen, että jotkut jaksavat uudestaan ja uudestaan korjata vääriä ja vääristeltyjä tietoja, joita niin helposti tänne suolletaan. Selväksi on tullut, että annelistit eivät muuta mielipiteitään minkään vuoksi, mutta olisi ikävää, jos kukaan ei puuttuisi näihin kirjoituksiin ja jäisi sellainen käsitys sivustolle, että kaikki annelistien kanssa erimieltä olevat alansa ammattilaiset ovat epäpäteviä, puolueellisia ja väärässä.
Joo. Ja eiks oo huisin jännää, et leffan trailerisssa Kuusiranta kerto alkupään tutkinnoista mm. sitä, että selvännäkijän vinkkejen perusteella kuvattiin heinäseipäitä ja peltoja. Kukahan on mahtanut tutkintaa tuolloin johtaa?
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Terkkuja vaan kaikille vielä palstalla roikkuville tutuille, Turresta yksisilmäisiin. It (or at least some of it) was fun while it lasted.
Vähän houkutti --ihan pienen hetken --ruveta pikaisesti ruotimaan kaikkea uutta pientä faktansirua mitä noissa uusissa oikeudenkäynneissä on tullut ilmi, mutta onneksi Naakka muistutti miksi ajatus oli järjetön.
Mä en enää usko että täällä kukaan vanha pystyy näkemään omia malkojaan. Enkä todella usko olevani sen suhteen yhtään muita parempi, tunnustanpahan vain oman rajallisuuteni.
Naakan kannattaisi esmes tutustua käsitteeseen confirmation bias eli tendenssiin nähdä vain asioita, joita haluaa tai olettaa näkevänsä. Vrt. erikoisesti miten luet ainoastaan omassa käytössäsi olevaa avauslausuntoa tietäen, että a) ymmärrät lukemasi ja näkemäsi ja b) pystyt tekemään siitä johtopäätöksiä, joita kukaan alan asiantuntija ei ole mun käsittääkseni tehnyt ja c) oletat tämän perusteella todistaneesi omat (huuhaa) teoriasi oikeiksi.
Tässä vähän harjoitusmateriaalia (linkki.) Palataan asiaan kun olet oppinut jotain. Taitaa jääda seuraavan elämään kuten myos kermakahvit Turremurren kanssa.
https://www.uke.de/kliniken/psychiatrie ... innish.pdf
Vähän houkutti --ihan pienen hetken --ruveta pikaisesti ruotimaan kaikkea uutta pientä faktansirua mitä noissa uusissa oikeudenkäynneissä on tullut ilmi, mutta onneksi Naakka muistutti miksi ajatus oli järjetön.
Mä en enää usko että täällä kukaan vanha pystyy näkemään omia malkojaan. Enkä todella usko olevani sen suhteen yhtään muita parempi, tunnustanpahan vain oman rajallisuuteni.
Naakan kannattaisi esmes tutustua käsitteeseen confirmation bias eli tendenssiin nähdä vain asioita, joita haluaa tai olettaa näkevänsä. Vrt. erikoisesti miten luet ainoastaan omassa käytössäsi olevaa avauslausuntoa tietäen, että a) ymmärrät lukemasi ja näkemäsi ja b) pystyt tekemään siitä johtopäätöksiä, joita kukaan alan asiantuntija ei ole mun käsittääkseni tehnyt ja c) oletat tämän perusteella todistaneesi omat (huuhaa) teoriasi oikeiksi.
Tässä vähän harjoitusmateriaalia (linkki.) Palataan asiaan kun olet oppinut jotain. Taitaa jääda seuraavan elämään kuten myos kermakahvit Turremurren kanssa.
https://www.uke.de/kliniken/psychiatrie ... innish.pdf
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Tuu vaan US raatailemaan laajemminkin, nythän se vasta jännäksi käy.
Kas, kerkee vielä. Olen joskus miettinyt, että olikohan se Auer kuitenkin vähän pulsu. Sille sitten
http://www.youtube.com/watch?v=H1f2v5Iwuvk
Neil Young The Old Laughing Lady
Kas, kerkee vielä. Olen joskus miettinyt, että olikohan se Auer kuitenkin vähän pulsu. Sille sitten
http://www.youtube.com/watch?v=H1f2v5Iwuvk
Neil Young The Old Laughing Lady
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
No rommitauluista seinillä ja viinapullosta pöntössä tulee kyllä kaikenlaisia mielleyhtymiä.
Ja eiköhän toi leffa pidä käydä katsomassa, se Ylen näyttämä on vissiin sitten jo seuraava versio. Mäkin kun oon niin herkkäuskoinen ja valmis kääntämään takkia vaikka joka välissä, niin voisin täysin kääntää kelkkani dokkarin nähtyäni.
Ja eiköhän toi leffa pidä käydä katsomassa, se Ylen näyttämä on vissiin sitten jo seuraava versio. Mäkin kun oon niin herkkäuskoinen ja valmis kääntämään takkia vaikka joka välissä, niin voisin täysin kääntää kelkkani dokkarin nähtyäni.
-
Harpo
Ja sinä audiovisuaalisen alan asiantuntija puolestasi luulet, että Yle summamutikassa rahoittaa jotakin dokumenttia ja jää sitten tyynesti odottamaan, että mitähän sieltä tulee. Että mitään seurantaa ja valvontaa ei sitten ole ja kaikille tulee yllätyksenä, että ei saatana, se Lehto tekikin Auerille myönteisen jutun!taavetti kirjoitti:No ehkei ihan vastannut rahoitusta moinen lasten pahoinpitelijän/raiskaajan/miesmurhaajan puolustuspuhe? No ei, toivottavasti yle näyttää. Tosin hovioikeuden tulevan tuomion jälkeen sen sanoma saattaa olla lähinnä tragikoominen.
Joo, näin minä audivisuaalisen alan asiantuntijana luulen tapahtuneen.
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
Kai se Lehto ja kuvausryhmä pyörii nytkin siellä oikeustalolla? Täytyyhän nää uudetkin pätkät saada mukaan siihen Yle-versioon. Sorry tyhmä kysymys, mut ei millään jaksa enää seurata kaikkea uutisointia...
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Rantakosken on turhaa vannoa omantuntonsa kautta, kun ei sellaista omista. Kunniasta ei voi myöskään puhua rantakosken kohdalla.GreenHeart kirjoitti:Nätti-Jussi se oli joku tuplanikki, luultavasti sinä, tai se hessujoku, mutta rantakoski ei kunniasanalla ikinä ole ollut toista nikkiä murha infoon, kunnian ja omantunnon kautta - vannottuna.
Ettekä koskaan näe ettei totuuden perässä ole huutomerkkiä??(?) Se on kielioppiasia myöskin.
Kyllä sun kirjoittelu puhuu omasta puolestaan, rantakoski. Olet mieleltäsi sairas ihminen, se on jo käynyt selväksi.
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
Mutta miten ne kuivat kukat, joista näin vilauksen jossakin lehtiuutisessa nyt. Se kukista puhuminenhan liittyi siihen uuden omistajan asuntoon... Tuli vaan virhe täällä...harjoittelija kirjoitti:No rommitauluista seinillä ja viinapullosta pöntössä tulee kyllä kaikenlaisia mielleyhtymiä.
Ootte pistäny koko Suomen sekasin.
Alethes doksa meta logu
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
No kuka muu muka 
Mut hei, joskus aikoinaan kyselin ihan tuolla asiaketjuissa, että mistä ihmeestä se Annu ties sanoa poliiseille, että Jukka näyttää ihan elottomalta, vaikkei vielä edes ollut käynyt sillä kuuluisalla pulssin kokeilureissulla. Onko kukaan keksinyt vastausta?
Mut hei, joskus aikoinaan kyselin ihan tuolla asiaketjuissa, että mistä ihmeestä se Annu ties sanoa poliiseille, että Jukka näyttää ihan elottomalta, vaikkei vielä edes ollut käynyt sillä kuuluisalla pulssin kokeilureissulla. Onko kukaan keksinyt vastausta?
Ei liity nyt edellä oleviin, liittyy Taran ulkoistamiseen.
Kaiken maailman kusipäitä täällä kirjoittaakin. Ala-arvoista touhua.
Kaiken maailman kusipäitä täällä kirjoittaakin. Ala-arvoista touhua.
Alethes doksa meta logu
Ei ole rantakoski - se olisi oivaltanut mitä sanoin.
Alethes doksa meta logu