Lasten kertomukset
Re: Lasten kertomukset
Oli bosat tai ei, niin mikä ihmeen syy on varoa sitä mihin ovi koskettaa. Ja miksi varoa jotakin kun sitten taas itse tappajaa ei tarvitse varoa lainkaan. Valehtelu on tälläistä - hankalaa.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
No kyllä sitä varoo ihan luontaisesti jos tietää että joku on oven takana ja pelottaa katsoa. Ettei aivan mälyttömästi rämäytä ovea uhrin päähän. Ja kuten sanoin, kun roikkuu oikean käden varassa, "varominen" tulee luonostaan kun roikkumisen paine vetää ovea itseä kohti.one eye kirjoitti:Oli bosat tai ei, niin mikä ihmeen syy on varoa sitä mihin ovi koskettaa. Ja miksi varoa jotakin kun sitten taas itse tappajaa ei tarvitse varoa lainkaan. Valehtelu on tälläistä - hankalaa.
Tuommoinen niin kuin moni muukin väitetty käyttäytyminen on täysin luonnotonta. Päämääränä vain saada tarinaa sopimaan jälkiin/todisteisiin.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Tutkintailmoitus 13.1.2010 sivu 4ulkosuomalainen kirjoitti: Kuolemannaakan muistitiedoista poiketen poliisi ei mun mielestäni ole missään todistanut "käskeneensä' Annelia käymään katsomassa miehensä vointia. Olisi ollut aika uhkarohkeata ellei vastuutonta toimintaa poliisilta mun mielestäni kun näillä ei ollut mitäään mahdollisuutta tietää missa murhaaja oli. Anneli itse ehdotti toisaalta jo Häke-virkailijalle puhelun aikana käyvänsä katsomassa. Tämä hämmentyneenä kyselee hupun sijaintia.
Selostus
… ”Partio 211 ajaessa paikalle yk Lxxxxxnen soitti ilmoittajan puhelinnumeroon. Ilmoittaja Anneli Auer kertoi jonkun tunkeutuneen hänen asuntoon, jossa on paikalla tapahtuma-aikaan Anneli Auerin lisäksi hänen miehensä ja neljä lasta. Anneli Auer kertoi asuntoon tunkeutuneen miehen lyöneen häntä puukolla kerran ja Anneli Auerin miestä useasti puukolla. Anneli Auer kertoi talossa olevan nyt hiljaista ja Anneli Auer kävi tarkastamassa miehensä kuntoa yk Lxxxxxsen pyynnöstä ja Anneli Auerin mielestä Jukka Lahti näytti elottomalta eikä talossa näkynyt enää puukottajaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
Kuolemannaakka
Tutkintailmoitus 13.1.2010 sivu 4one eye kirjoitti:No kun naakka jotain aiemmin ajattelee niin seuraavaksi sen muistikuvana jo todennee ja näin syntyy ihan uusia faktoja keskustelua rikastamaan.
Olihan se häkevirkailijakin ihan ulalla, että eikö tappajasta todella ole vaaraa.
Selostus
… ”Partio 211 ajaessa paikalle yk Lxxxxxnen soitti ilmoittajan puhelinnumeroon. Ilmoittaja Anneli Auer kertoi jonkun tunkeutuneen hänen asuntoon, jossa on paikalla tapahtuma-aikaan Anneli Auerin lisäksi hänen miehensä ja neljä lasta. Anneli Auer kertoi asuntoon tunkeutuneen miehen lyöneen häntä puukolla kerran ja Anneli Auerin miestä useasti puukolla. Anneli Auer kertoi talossa olevan nyt hiljaista ja Anneli Auer kävi tarkastamassa miehensä kuntoa yk Lxxxxxsen pyynnöstä ja Anneli Auerin mielestä Jukka Lahti näytti elottomalta eikä talossa näkynyt enää puukottajaa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
Kuolemannaakka
Miksi Anneli ei olisi voinut käydä kokeilemassa Jukan pulssia, mikäli hän on syyllinen?
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
- Pieni liekki
Mikä on tämä tyttären murhatunnustus? Multa on mennyt se kokonaan ohitse. Laita siitä meille tarkemmat tiedot, jotta päästään keskustelemaan aiheesta.GreenHeart kirjoitti:Totta on, tyttären murha-tunnustus tulisi katsoa läpi, se on aivan liian crusiaali pois jätettävänä.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Ah siis Naakka pohjaat taas siihen ikivanhaan (tunnetusti monilta osilta virheelliseen) tutkintailmoitukseen, joka oli kirjoitettu 2010 etkä poliisien todistuksiin vuodelta 2006?
Lisäksi tuossa 2006 kuulusteluraportissa pian murhan jalkeen puhutaan kysymisestä eikä käskemisesta.
2010 tutkintailmoituksessa puolestaan selostetaan Annelin kertomusta tapahtuneesta tai raportoijan tulkintaa siitä. Annelihan taisi jossain kuulustelussa muistella jonkun kysyneen miten Jukka voi ja siksi menneensä katsomaan. En kuitenkaan muista suoralta kädeltä Annelinkaan väittäneen, että poliisi "käski" mennä katsomaan. Jos loydat, kertonet.
Joka tapauksessa, eiköhän tuon "käskemisen" voi unohtaa paitsi jos sulla on luotettavampaa tietoa asiasta.
Sitä paitsi mä en ole ihan varma olisko se edes Annelin puolustukselle hyvä juttu jos Annelia olisi pitänyt käskeä katsomaan miten tappajan murjoma aviomes voi. Ihmiset on tietenkin erilaisia mutta aika normaali reaktio vastaavassa tilanteessa olisi ollut yrittää auttaa, pitää hengissä tai ainakin lohduttaa vielä mahdollisesti henkitoreissaan olevaa rakasta.
Mutta tämä tästä. Samaa vanhan kertausta. Eikä mennyt kuin oliko nejä viestiä niin taas kierretään vanhaa kehää.
Eli Anneli olisi jo poliisipuhelun aikana käynyt taiteilemassa overaossa ja poliisit sen aikaa odottivat raporttia? Juu-u.Kysyin ilmoittajalta mikä miehen tila on nyt, ilmoittaja sanoi, että miehensä vaikuttaa elottomalta. (Ari Laakkonen 11.12.2006.)
Lisäksi tuossa 2006 kuulusteluraportissa pian murhan jalkeen puhutaan kysymisestä eikä käskemisesta.
2010 tutkintailmoituksessa puolestaan selostetaan Annelin kertomusta tapahtuneesta tai raportoijan tulkintaa siitä. Annelihan taisi jossain kuulustelussa muistella jonkun kysyneen miten Jukka voi ja siksi menneensä katsomaan. En kuitenkaan muista suoralta kädeltä Annelinkaan väittäneen, että poliisi "käski" mennä katsomaan. Jos loydat, kertonet.
Joka tapauksessa, eiköhän tuon "käskemisen" voi unohtaa paitsi jos sulla on luotettavampaa tietoa asiasta.
Sitä paitsi mä en ole ihan varma olisko se edes Annelin puolustukselle hyvä juttu jos Annelia olisi pitänyt käskeä katsomaan miten tappajan murjoma aviomes voi. Ihmiset on tietenkin erilaisia mutta aika normaali reaktio vastaavassa tilanteessa olisi ollut yrittää auttaa, pitää hengissä tai ainakin lohduttaa vielä mahdollisesti henkitoreissaan olevaa rakasta.
Mutta tämä tästä. Samaa vanhan kertausta. Eikä mennyt kuin oliko nejä viestiä niin taas kierretään vanhaa kehää.
Viimeksi muokannut ulkosuomalainen, Su Syys 14, 2014 12:40 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Confucius
Kesäterässä? Poliisit pyysivät ja Auer kävi soiton jälkeen katsomassa/yrittämässä.Ulkosuomalainen kirjoitti: Eli Anneli olisi jo poliisipuhelun aikana käynyt taiteilemassa overaossa ja poliisit sen aikaa odottivat raporttia? Juu-u.
Auer 2.12.2006:
Mihin Auer meni käytyään siellä pesuhuoneen oven raossa, puhelimeen vai ulos odottamaan poliisien tuloa?... mä kyl sit kävin molempien kautta viel kattomassa siellä. Ens mä
kävin sieltä olohuoneen kautta, mut se oli täynnä lasia se huone, ni en mä
viittiny lähemmäs mennä. Sit mä kiersi sieltä kodinhoitohuoneen kautta ,
kylppärin kautta. Ja katoin viel sieltä sitte, ni mä näin, et Jukka makas siel
ihan paikoillaan ja silmät auki semmosen kuolleen näkösenä. Ja sit mä
ajatteli, et mun pitäs jostai kokeilla tuntuiks pulssi, mut en mä sit sieltä
ylettynyt ku olkapäähä asti, ja mä en siit sit, otin käteni pois ja en sit halunnu
enempää koskee.
...
Ja sit, tota noini, mä lähdin seuraavaks sinne ... no ko mä huitasi? käteni sit
mul tuli toho (huokaus) verta käteeni ja sit mä meni sinne ovelle, ovi oliki sit
jo auki, ko mä oli siel käyny ja kattomaa, odottamaa, et sit tota noini, oliks
se ambulanssi sitte vai poliisiauto mikä tuli ensimmäisenä, ja kun mä näin,
et ne lähtee kiertää sinne, ja kirosi siel, et kiertää viel koko sen Tähtisentie
ympäri. Mut sit ne ilmeisest näki, ko mä heilutin siellä, ja lähti tänne päin.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
^Itse olet.
Anneli raportoi jo poliisipartiolle puhelun aikana että miehensä vaikuttaa elottomalta.
Mutta mitä tästä taas kerran jankkaamaan.
Mihin Anneli meni käytyään pesuhuoneessa?
Tää on varmaan joku ovela kompakysymys. Pesemään käsiään?
Menikö oikein?
Anneli raportoi jo poliisipartiolle puhelun aikana että miehensä vaikuttaa elottomalta.
Mutta mitä tästä taas kerran jankkaamaan.
Mihin Anneli meni käytyään pesuhuoneessa?
Tää on varmaan joku ovela kompakysymys. Pesemään käsiään?
Menikö oikein?
Confucius
Confucius
ulkosuomalainen kirjoitti:Anneli raportoi jo poliisipartiolle puhelun aikana että miehensä vaikuttaa elottomalta.
Kun hätäpuhelu loppui ("Heihei") Auer oletettavasti kiirehti heti olohuoneen perälle katsomaan tilannetta (erittäin luonnollista koska siellähän hän oli juossut jo parikin kertaa surmaajan vielä ollessa paikalla, nyt se oli jo poistunut) (ja tyttö on tietysti pyörinyt siinä samoissa ympyröissä äitinsä kanssa).
Tuli puhelinsoitto poliiseilta, tämä tuli aikast pian sen jälkeen kun hätäpuhelu oli loppunut. Auer ei ehtinyt viivähtää kauankaan katsomassa kun piti juosta puhelimeen, ehti kaiketi vain lausahtaa "Jukka sano jotain". Tämän tyttökin kuuli ennen kun näki äitinsä juoksevan takaisin puhelimeen:
Huomaa tytön repliikki: "kun se oli jo soittanu poliisille". Sillä tytölle se hätäpuhelu oli soitto poliisille, koska äitikin oli sanonut hänelle "Mä soitan poliisil".Äiti sano jossain vaiheessa Jukka sano jotain. Mut ei iskä sanonu. Sit se juoksi takas puhelimeen kun se oli soittanu jo poliisille.
Kuuleminen 7.12.2006
Äiti puhuu puhelimessa poliisin kanssa ja hänelle kerrotaan että pari minuuttia vielä menee (etptk) [kaikkineen puhelu kesti pari minuuttia (etptk)] Kun puhelu loppuu äiti käy poliisien kehotuksesta kokeilemassa miehensä pulssia ja sen jälkeen lähtee ulos odottomaan poliisia.
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Heh heh. Anneli itse kertoo koko homman toisin pätkässä, jonka itse lainasit.
Miksi tästä pitää edes vääntää kun sillä ei ole mitään väliä?
Normaali rakastava vaimo olisi kyllä ollut siellä takkahuoneessa ihan ilman käskyjäkin. Oisivatpa jotkut saattaneet yrittää tukkia verenvuotoja ja vaikka elvyttää. Sitä on läheiset monta kertaa yltä päältä veressä kun pitävät viimeiseen saakka rakkaistaan kiinni.
Mutta minfolaisethan tietävät toki Annelia paremmin miten kaikki meni....mä kyl sit kävin molempien kautta viel kattomassa siellä. Ens mä
ylettynyt ku olkapäähä asti, ja mä en siit sit, otin käteni pois ja en sit halunnu
enempää koskee.
Normaali rakastava vaimo olisi kyllä ollut siellä takkahuoneessa ihan ilman käskyjäkin. Oisivatpa jotkut saattaneet yrittää tukkia verenvuotoja ja vaikka elvyttää. Sitä on läheiset monta kertaa yltä päältä veressä kun pitävät viimeiseen saakka rakkaistaan kiinni.
Confucius
Confucius
- Päämiäs
- Martin Beck
- Paikkakunta: Ei voi virkavaltaa muuten opettaa kuin viedä saunan taakse ja lopettaa
- Viesti:
Tyttären havainnot ja Auerin pesuhuoneyritys todistettu varm
Juuri tarkalleen näin:
- Puhelu+pulssiton käynti = 2+1 min.
- Pulssiton käynti puhelun aikana = (2-) 3 min, jonka katson todennäköisemmäksi, koska tarkistus pesuhuoneen kautta on hätäisen nopea yritys, joten poliisi odottanee puhelimessa vastausta, minkä on muistellut saaneensakin. Täytyyhän Porinkin poliisin ymmärtää selvityttää ensiavun tarve; miksi muutoin poliisi olisi käsittämättömästi laiminlyönyt kehotuksen ja ohjeet elvytystoimiin?
Vaikka poliisi lupailee parin minuutin kuluttua tulevansa, saapumiseen Ulvilan pikkuteillä mennee 3 min.
Auer huuhtasee kätensä kuten heti kertoi, pisaroiden apukeittiön oven kuivauspyyhettä tavoitellessa.
Auer menee kuistille ja lasten huoneessa käynyt tytär tulee taas perässä.
Auerin todistukset eivät ole yhtäjaksoisia tapahtumia, koska hän ei muista 80% ajankulusta shokissa, kuten ei kukaan muukaan pystyisi muistamaan. Auer muistaa vain päätapahtumat, ei yksityiskohtia, ei mitä välissä tapahtui eikä kaikkien järjestystäkään. Shokin putkinäössä kykenee keskittymään vain 1 asiaan kerrallaan ja valtaosa ei tallennu lainkaan muistiin.
Siksipä auktoriteettiuskoinen Auer olikin helppo uhri raukkamaisen Santaojan häikäilemättömälle aivopesulle.
Sama pätee vielä enemmän tyttäreen.
Tässä on 2 merkityksetöntä yksityiskohtavaihtoehtoa:turumurre kirjoitti: Kun hätäpuhelu loppui ("Heihei") Auer oletettavasti kiirehti heti olohuoneen perälle katsomaan tilannetta (erittäin luonnollista koska siellähän hän oli juossut jo parikin kertaa surmaajan vielä ollessa paikalla, nyt se oli jo poistunut) (ja tyttö on tietysti pyörinyt siinä samoissa ympyröissä äitinsä kanssa).
Minuutti kuluu nron välitykseen vapautuneesta linjasta:
Tuli puhelinsoitto poliiseilta, tämä tuli aikast pian sen jälkeen kun hätäpuhelu oli loppunut. Auer ei ehtinyt viivähtää kauankaan katsomassa kun piti juosta puhelimeen, ehti kaiketi vain lausahtaa "Jukka sano jotain". Tämän tyttökin kuuli ennen kun näki äitinsä juoksevan takaisin puhelimeen:Huomaa tytön repliikki: "kun se oli jo soittanu poliisille". Sillä tytölle se hätäpuhelu oli soitto poliisille, koska äitikin oli sanonut hänelle "Mä soitan poliisil".Äiti sano jossain vaiheessa Jukka sano jotain. Mut ei iskä sanonu. Sit se juoksi takas puhelimeen kun se oli soittanu jo poliisille.Kuuleminen 7.12.2006
=3./4. tyttären käynti jolloin näkee iskän: Äiti oli kai puhelimessa tai menossa...
Kirkuessaan tytär näki vain murhaajan paon 3.16 eikä lainkaan isäänsä.
Äiti puhuu puhelimessa poliisin kanssa ja hänelle kerrotaan että pari minuuttia vielä menee (etptk) [kaikkineen puhelu kesti pari minuuttia (etptk)] Kun puhelu loppuu äiti käy poliisien kehotuksesta kokeilemassa miehensä pulssia ja sen jälkeen lähtee ulos odottomaan poliisia.
- Puhelu+pulssiton käynti = 2+1 min.
- Pulssiton käynti puhelun aikana = (2-) 3 min, jonka katson todennäköisemmäksi, koska tarkistus pesuhuoneen kautta on hätäisen nopea yritys, joten poliisi odottanee puhelimessa vastausta, minkä on muistellut saaneensakin. Täytyyhän Porinkin poliisin ymmärtää selvityttää ensiavun tarve; miksi muutoin poliisi olisi käsittämättömästi laiminlyönyt kehotuksen ja ohjeet elvytystoimiin?
Vaikka poliisi lupailee parin minuutin kuluttua tulevansa, saapumiseen Ulvilan pikkuteillä mennee 3 min.
Auer huuhtasee kätensä kuten heti kertoi, pisaroiden apukeittiön oven kuivauspyyhettä tavoitellessa.
Auer menee kuistille ja lasten huoneessa käynyt tytär tulee taas perässä.
Auerin todistukset eivät ole yhtäjaksoisia tapahtumia, koska hän ei muista 80% ajankulusta shokissa, kuten ei kukaan muukaan pystyisi muistamaan. Auer muistaa vain päätapahtumat, ei yksityiskohtia, ei mitä välissä tapahtui eikä kaikkien järjestystäkään. Shokin putkinäössä kykenee keskittymään vain 1 asiaan kerrallaan ja valtaosa ei tallennu lainkaan muistiin.
Siksipä auktoriteettiuskoinen Auer olikin helppo uhri raukkamaisen Santaojan häikäilemättömälle aivopesulle.
Sama pätee vielä enemmän tyttäreen.
PERU_Viimeinen_virhe_turha_F35romut_HX-maanpetos=35mrd_ikivelkaorjuutemme._-Kaikki_blogistit_tietää_Auer_syytön
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi
anneliauerkirjoittaa.blogspot.fi
seppo-isotalo
RadioRockKorporaatio-tenttaus._Suomiareena_pätkä:
youtube.com/watch?v=FH9CGJFLoMk
Syyttömien_KKOikeusmurhat_valeraiskauksista
areena.yle.fi/1-3719531
2298417
2104198
mtv.fi/katso/20618268
Syytön_taksikuski_10v_vankilaa_raiskausvalheista
anneliauer.com
mikkoniskasaari.fi
puheenvuoro.uusisuomi.fi/?s=auer
fi.wikipedia.org/wiki/Ulvilan_surma
Salasana_ulvila_Lataa_ILMAISEKSI_Faktakirja2_Miten_poliisi_väärensi_Auerin_murhaajaksi
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
^ Juu, ja kun lapsi kertoo oma-aloitteisesti ihka ekassa kuulustelussa, ettei äiti ikinä mennyt sen pesuhuoneen kautta iskää katsomaan, juuri isänsä kuolleena nähnyt ja huppumurhaajan ulosloikan todistaneelta 9-vuotiaalta onkin jotain syystä jäänyt tämä äidin pesuhuonekeikka havaitsematta?
Eli missä tyttö oli kun äiti kävi pulssinkokeilukeikalla "poliisin käskystä"?
Huoneessaan? Ihan tosi? Miksi?
Yksin rapulla poliiseja odottamassa?
Tarrautuu vapisten äitiin vasta poliisien tullessa eli pelkää poliiseja enemmän kuin mahdollisesti pimeässä kylmässä talviyössä kuistilla vaanivaa murhaajaa? Tyttökin tiesi, etti se halunnut pahaa muuta kuin iskälle?
Nää absurdit spekut ja meriselitykset merkityksettömille asioille tekee Annelin puolustukselle vain haittaa.
Ja muokkaus vielä: jos Annelilla ja tyttärellä oli shokkia ja putkinäköä, eikä näiden havaintoihin tai omiin kertomuksiin voi luottaa, meidän pitää nyt sitten vaan uskoa annelistien spekuja siitä miten asioiden on oikeasti pitänyt mennä?
Eli missä tyttö oli kun äiti kävi pulssinkokeilukeikalla "poliisin käskystä"?
Huoneessaan? Ihan tosi? Miksi?
Yksin rapulla poliiseja odottamassa?
Tarrautuu vapisten äitiin vasta poliisien tullessa eli pelkää poliiseja enemmän kuin mahdollisesti pimeässä kylmässä talviyössä kuistilla vaanivaa murhaajaa? Tyttökin tiesi, etti se halunnut pahaa muuta kuin iskälle?
Nää absurdit spekut ja meriselitykset merkityksettömille asioille tekee Annelin puolustukselle vain haittaa.
Ja muokkaus vielä: jos Annelilla ja tyttärellä oli shokkia ja putkinäköä, eikä näiden havaintoihin tai omiin kertomuksiin voi luottaa, meidän pitää nyt sitten vaan uskoa annelistien spekuja siitä miten asioiden on oikeasti pitänyt mennä?
Confucius
Confucius
-
Nebukadnessar
- Poliisikoira Rex
Täällä on kierretty kehää jo viimeiset 5v, ei monellakaan nicillä ole kokonaiskäsitystä lillukan todellisesta alkuperästä, vaan tutkitaan lillukan vartta ja sivuhaaraumia.ulkosuomalainen kirjoitti:Heh heh. Anneli itse kertoo koko homman toisin pätkässä, jonka itse lainasit.
Mutta minfolaisethan tietävät toki Annelia paremmin miten kaikki meni....mä kyl sit kävin molempien kautta viel kattomassa siellä. Ens mä
enempää koskee.
Ei pä tuossa kohdassa ole mitään mainintaa, miksi Auer kävi koettelureisulla, vai jäikö se johonkin lainauksen ulkopuolelle?
Kummallista, että täällä vieläkin viitsitään harrastaa noita osalainauksia ja itse sitten vielä texstaamalla. Vähän sama kuin sanotaan: "minullapa on salaisuus, mutta enpä paljasta sinulle kaikkea, ähäkutti".
Jos nyt oikein muistan, Auer jo häkesoitossa kysyy häkehenkilöltä että, "en tiedä, käynks mä kattomas" (minulla ei ole lainata tekstiä mistään etp:eistä vaan tuo sanominen on tallenteelta ja tähän vaikea laittaa kuunneltavaksi ja koska en viitsi käyttää holistin tapaa).
Tuosta poliisien ja Auerin välisestä keskustelusta en vieläkään ole nähnyt kokonaislitterointia, joten vaikea sanoa onko poliisit kehoittaneet käymään katsomassa Jukasta elonmerkkejä vaiko ei, joten se on lillukan sivuhaara.
Ehkäpä Aueri on sanomisensa mukaan käynyt häkesoiton jälkeen katsomassa tilanteen tai sitten ei, vai oliko joku katsomassa??
Asiasta toiseen, niin ei saa unohtaa sitä seikkaa, kuinka Auer sanoo jo häketallenteella kuinka hän kyllä kuulee Jukan äänet, VAIKKEI NE JUKAN, SAATIKKA AIKAISEMMIN ULKOPUOLISEN ÄÄNET, TALLENTEELLA NIIN KUULUISIKAAN, koska hän selkeästi sanoo, "nyt hiljeni" (epätoivoinen parahdus) ja tuosta on vain pääteltävissä se, että Jukka Lahti on hiljentynyt juurikin tuossa kohtaa tai pari sekuntia aikaisemmin.
En oikein tajua, mitä ihmeen merkitystä sillä on, onko käyty kokeileen pulssia jonkun kehotuksesta, ennen poliisin soittoa vaiko jälkeen, koska aika on kuitenkin niin rajallinen, ettei siinä todellakaan ole kerennyt lavasteleen mitään.