Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

annijatta
Javier Pena

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Pieni liekki kirjoitti:
annijatta kirjoitti:
Satinique kirjoitti:Mikä vuodatus ! Oikeasti sinulla on iso pyörä pyörähtänyt, tahi olet joutunut liian syvälle kaltoin kohdeltujen lasten parissa, ettet nää kuin tuota samaa pahaa siellä minne ikinä katsot.
Paina se kaaliis etten tule ikinä uskomaan tuohon tuomioon, eikä usko moni muukaan, sinä ja kaltaisesi et välitä syyttöminä vangittujen tuskaa.
Sen ristin kanssa sinä elät !
Kuinkas kävi, sinäkö saastutit tuolla Annelin lasten mieliin valheellisia asioita. Pääsyyllinen ja syyllistäjä Tara.
Kuulehan nyt satikuti. Nämä rikolliset eivät hyödy sinun uskontunnustuksestasi piirun vertaa.
Tämä on keskustelupalsta ja Tara on tuonut näkökulmia auerskan seksuualisesti häiriintyneen psyyken todentamiseksi.
Siis syyttömänä vangitun tuska. Miten se näkyy? Kovin nauttii julkisuudesta tämä häiriintynyt seksuaalirikollinen.
Hakkaako päätään tuskasta leivättömään pöytään? Ei, vaan keikistelee ja paistattelee parrasvaloissa parjaten omia lapsiaan ja näiden huoltajia.
Kyllä minä ihmettelen mm. Taran ja Annijatan täysin vieraaseen ihmiseen kohdistamia vihanpurkauksia. Ne saavat minut uskomaan, että Suomesta löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita lynkkaamaan kenen tahansa ihmisen maan rakoon ilman minkään valtakunnan todenperää. Ketkä ovat ne pahat ihmiset Anneli Auerin ympärillä, jotka ovat aikaansaaneet nykyisen tilanteen? Anneli Auer on käyttäytynyt koko ajan todella asiallisesti, vaikka vähemmästäkin olisi voinut malttinsa menettää.

Anneli Auerin lapsia, vanhinta lukuun ottamatta, hoitavat hänen veljensä ja tämän vaimo. Ketkä ovat ne ilkeät ihmiset, jotka ovat myrkyttäneet näiden kahden ihmisen ajatukset Annelia vastaan? Ari ja Minna Auer ottakaa yhteyttä Anneliin ja lähtekää avaamaan tätä sekasotkua.

Jotta lapset selviävät heidän koettelemuksistaan (isänsä murhasta ja äitinsä lavastamisesta syylliseksi murhaan), on keskusteluyhteyden löydyttävä Arin, Minnan, Annelin, lasten ja isovanhempien välillä. Toivon, että Ari kuuntelisi sydämensä ääntä.
Kuulehan, kuka täällä ylikierroksilla käy? En tunne minkäänlaista empatiaa lastenraiskaajaa ja pahoinpitelijää kohtaan. En myöskään hyväksy sitä, että ongelmat ratkaistaan tappamalla toinen ihminen. Kyllä Anneli Auerinkin on otettava vastuu tekemisistään.
Ensimmäiseksi katsoisi itseään peiliin ja tunnustaisi että se kylmäverinen nainen joka sieltä peilistä katsoo, on tappanut lastensa isän ja pahoinpidellyt ja raiskannut lapsiaan uuden miesystävänsä kanssa, pitääkseen heidät hiljaisena, että poliisit eivät saisi tietää.

Kuule kakara, kyllä sulla olis itselläki syytä katsoa peiliin ja HÄVETÄ.
(ja jos et ole kakara, niin kakaran tasolle olet jäänyt)
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Clawdeen
Nikke Knatterton

Viesti Kirjoittaja Clawdeen »

Pieni liekki kirjoitti:
Kyllä minä ihmettelen mm. Taran ja Annijatan täysin vieraaseen ihmiseen kohdistamia vihanpurkauksia. Ne saavat minut uskomaan, että Suomesta löytyy ihmisiä, jotka ovat valmiita lynkkaamaan kenen tahansa ihmisen maan rakoon ilman minkään valtakunnan todenperää. Ketkä ovat ne pahat ihmiset Anneli Auerin ympärillä, jotka ovat aikaansaaneet nykyisen tilanteen? Anneli Auer on käyttäytynyt koko ajan todella asiallisesti, vaikka vähemmästäkin olisi voinut malttinsa menettää.

Anneli Auerin lapsia, vanhinta lukuun ottamatta, hoitavat hänen veljensä ja tämän vaimo. Ketkä ovat ne ilkeät ihmiset, jotka ovat myrkyttäneet näiden kahden ihmisen ajatukset Annelia vastaan? Ari ja Minna Auer ottakaa yhteyttä Anneliin ja lähtekää avaamaan tätä sekasotkua.

Jotta lapset selviävät heidän koettelemuksistaan (isänsä murhasta ja äitinsä lavastamisesta syylliseksi murhaan), on keskusteluyhteyden löydyttävä Arin, Minnan, Annelin, lasten ja isovanhempien välillä. Toivon, että Ari kuuntelisi sydämensä ääntä.

Mitä ihmeen vihanpurkauksia? Ymmärrät kai, että tämä on murhasivusto, jossa käsitellään rikoksia? Ei kenelläkään ole mitään henkilökohtaista Annelia vastaan. Anneli on tuomittuna vankilassa, siis hänet on tuomittu SYYLLISENÄ kuvottavista rikoksista. Häntä pidetään myös syyllisenä miehensä murhaan, josta tulee saamaan myös tuomion. Sinun hurmiohenkinen toiveesi perheen yhdistymisestä on hyvin naiivia nämä tuomiot huomioon otettaessa. Ymmärrän kyllä, että haluat hyvää. Mutta koita nyt ihmeessä jo tajuta, ettei Anneli muutu syyttömäksi sinun toiveidesi mukaan. Älä pilkkaa kärsineitä lapsia ja murhan uhria tuolla hymistelyllä!
Marsii
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja Marsii »

Olen joiltain osin samaa mieltä pienen liekin kanssa. En ole aiemmin kirjoittanut asiasta kun en ole tiennyt, olenko mielipiteeni kanssa yksin.

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt eräiden henkilöiden avointa vihaa Anneli Aueria kohtaan. He eivät tunne koko henkilöä, mutta he vihaavat häntä avoimesti ja purkavat agressioitaan näin internetin välityksellä.

Clawdeen, kirjoitit ettei kenelläkään olisi mitään henkilökohtaista Aueria vastaan. Hyvä jos itse ajattelet näin, mutta tiettyjen henkilöiden kirjoituksista paistaa läpi avoin viha kyseistä henkilöä kohtaan. Sellaisten henkilöiden, jotka eivät (luultavasti) tunne häntä laisinkaan. Paitsi tietenkin lehtien palstoilta.
kaljaloota
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja kaljaloota »

Se on sitten tämmöistä tänään, eipä taida olla ihan tuulesta temmattuja juttuja tiedossa eli tänään tulee faktaa pöytään.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014091 ... 2_uu.shtml

Viime syksynä käräjäoikeuskäsittelyssä syyttäjäpuoli yllätti ilmoittamalla oikeudenkäynnin alussa uudesta todistajasta, joka kutsuttiin kuultavaksi. Kyseinen todistaja oli keravalainen verotarkastaja, joka oli Jukka S. Lahden kurssikaveri 2000-luvun puolivälissä.

Viime kerralla oikeudessa kurssikaveri kertoi Lahden olleen hyvin hermostunut ja ahdistunut eräänä päivänä kurssilla.

- Hän hoki useampaan kertaan, että hänen pitäisi mennä kotiin ja hänen ei pitäisi olla täällä ja hänen pitäisi aina mennä kotiin yöksi ja että hän pelkää että se tekee lapsille jotain, todistaja kertoi käräjäoikeudessa.

Naisen mukaan Lahti myös sanoi, että hän olisi eronnut vaimonsa kanssa, jos nuorinta lasta ei olisi syntynyt.

Kurssi kesti yhteensä vuoden ja tapaamisia oli noin pari kertaa kuussa. Nainen kertoi tutustuneensa Lahteen jonkin verran.

Kurssikaverin lisäksi oikeudessa kuullaan tänään Anneli Auerin ja Lahden naapureita sekä sosiaaalityöntekijää, jonka kanssa Auer kävi asunnolla surman jälkeen. Oikeudessa käsitellään tänään myös hätäkeskuspuhelutallennetta.

Iltalehti.fi seuraa kello 12 alkavaa istuntoa.

JOHANNA MATTINEN
[email protected]
skoone
Ainesta Watsoniksi

Viesti Kirjoittaja skoone »

Marsii kirjoitti:Olen joiltain osin samaa mieltä pienen liekin kanssa. En ole aiemmin kirjoittanut asiasta kun en ole tiennyt, olenko mielipiteeni kanssa yksin.

Olen jo jonkin aikaa ihmetellyt eräiden henkilöiden avointa vihaa Anneli Aueria kohtaan. He eivät tunne koko henkilöä, mutta he vihaavat häntä avoimesti ja purkavat agressioitaan näin internetin välityksellä.

Clawdeen, kirjoitit ettei kenelläkään olisi mitään henkilökohtaista Aueria vastaan. Hyvä jos itse ajattelet näin, mutta tiettyjen henkilöiden kirjoituksista paistaa läpi avoin viha kyseistä henkilöä kohtaan. Sellaisten henkilöiden, jotka eivät (luultavasti) tunne häntä laisinkaan. Paitsi tietenkin lehtien palstoilta.
Olen joskus miettinyt, että ne Annelia vihaavat tyypit ovat ehkä JLn entisiä/ silloin ajankohtaisia naisystäviä tai salarakkaita. Ehkä kuitenkin oli kyseessä mustasukkaisuus...
Muista lähdekritiikki!
one eye
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja one eye »

Tuskin nyt yksi syyllisyydestä selvinnyt murhaajaleski kenenkään maailmanjärjestystä horjuttaa tai on edes ainoa lajissaan. Täytyy nyt kuitenkin huomioida, että valehteleva, miehensä silponut ja lapsiaan raiskaava kalankylmä narttu tuskin herättää myöskään sympatiaa.
Turumurre kirjoitti: mielestäni ne ovat Annelin sydämen ääniä. Näitä samoja kuuluu vielä hetki myöhemmin, ennen Lahden "Tuu joota".
annijatta
Javier Pena

Kuinkahan moni sitä Annelia oikein vihaa? Ja kyllä sillä JSL:llä on ollut paljon salarakkaita.
Siis, jos kaikki jotka pitävät vaimoa syyllisenä todisteiden valossa, eli yli 70% kansalaisista, niin jo on ollut salarakkaita miehellä. Näihin kuuluu myös minunkin mieheni ja Valkama ja Kulmala ja tuomareita ja jne.
Jos et ole puolellani niin olet minua vastaan. Jos et rakasta minua niin vihaat minua.
Jos et osta mulle uutta autoa, niin et rakasta minua. Jos et vie minua aurinkolomalle, niin et rakasta minua. Jos et usko minuun niin vihaat minua.
Lapsellista.
Tunnepohjainen uskominen jonkun hyvyyteen tai pahuuteen on järjen köyhyyttä.
Järkevä ihminen tuijottaa vaan todisteisiin ja siihen mitä ne kertovat.
Hiipuvat tulet ja marisijat eivät osaa edes vakavasti otettavia vasta-argumentteja esittää. Uskotaan ja toivotaan ja yrjötään, sen sijaan että pidättäydyttäisiin dokumentoituihin seikkoihin.
Tässä on käynyt jo niin, että usko on pettänyt, toivo jättänyt, vain yrjö on jäänyt ja siihen palataan kuten koira palaa oksennukselleen.
Samaa sontaa syöttää paatunut rikollinen ja opetuslapset puolustavat henkeen ja vereen.
Mikähän syy sille mahtaa löytyä.
Eikös sillä percekerholla ollut Annumamman lisäksi kuusi muuta ylläpitäjää. Laitanpa ehdolle tällaisen, niin samalla tasolla sitten keskustelun asiapohjallakin ollaan.
skoone
Ainesta Watsoniksi

annijatta kirjoitti:Kuinkahan moni sitä Annelia oikein vihaa? Ja kyllä sillä JSL:llä on ollut paljon salarakkaita.
Siis, jos kaikki jotka pitävät vaimoa syyllisenä todisteiden valossa, eli yli 70% kansalaisista, niin jo on ollut salarakkaita miehellä. Näihin kuuluu myös minunkin mieheni ja Valkama ja Kulmala ja tuomareita ja jne.

Pikkusen tarkennusta tai rajausta noihin salarakkaisiin...

On nimittäin niin, että pari nikkiä ylitse muiden on uhrannut epätavallisen paljon aikaa ja energiaa Annelin vihaamiseen.

On tietty totta sekin, että me monet muutkin tuomitsemme AAn käytöksen ja teot, mutta useimmat meistä ovat kuitenkin melko maltillisia kannanotoissaan..
Muista lähdekritiikki!
annijatta
Javier Pena

skoone kirjoitti:
annijatta kirjoitti:Kuinkahan moni sitä Annelia oikein vihaa? Ja kyllä sillä JSL:llä on ollut paljon salarakkaita.

On nimittäin niin, että pari nikkiä ylitse muiden on uhrannut epätavallisen paljon aikaa ja energiaa Annelin vihaamiseen.

On tietty totta sekin, että me monet muutkin tuomitsemme AAn käytöksen ja teot, mutta useimmat meistä ovat kuitenkin melko maltillisia kannanotoissaan..
Ja nämä nikit ovat??? Jos sanoo A täytyy myös sanoa B.
Maltti on valttia, eikö niin skoone? Olen lukenut kaikki viestit sitten Ulvilan palstan alusta asti ja todellakin kovin on maltillista viestintää ollut kautta aikain. Itse olen tullut palstalle vasta syksyllä 2011.
Silloin alkoi tämä syytetyn psyyke todenteolla kiinnostamaan. Ja kysymysmerkit ei kun lisääntyy sitä mukaa kun uutta tietoa pukkaa.
On tämän tapauksen uhri(t) saanet todella tuntea, mitä tapahtuu kun psykopaattia koettaa vastustaa.
Ja ollos huoletonna vain, en tunne ainuttakaan tämän tapauksen ympärillä pyörivää, tosiasiassa en ole asunut Suomessa neljäänkymmeneen vuoteen ja kerran korkeintaan vuodessa käyn ja silloinkin ihan siellä pohjoisimmassa kunnassa. Vai joko salaliiton juuret sinnekin asti juontavat?
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

skoone kirjoitti:
Marsii kirjoitti:Olen joiltain osin samaa mieltä pienen liekin kanssa. En ole aiemmin kirjoittanut asiasta kun en ole tiennyt, olenko mielipiteeni kanssa yksin.

Olen joskus miettinyt, että ne Annelia vihaavat tyypit ovat ehkä JLn entisiä/ silloin ajankohtaisia naisystäviä tai salarakkaita. Ehkä kuitenkin oli kyseessä mustasukkaisuus...
Hah.. onkohan tässä nyt kyse siitä aikanaan käymästämme yv ja sähköpostikekusteluista v 2010 noin, ennen kuin lsh-epäilyt tulivat julki)? Aloit kysellä minulta yv:ssä miksi minä vihaan Annelia. Vastasin että en vihaa tietenkään, ja kerroin miksi asia minua kiinnostaa (erittysiesti lasten näkökulmasta, silloin ei muuten tiedetty mitään lsh-jutuista) Selitin asian sinulle perin pohjin, siis en vihaa, että en tietenkään. Tekeydyit kuin ystäväksi, kerroit elämästäsi ja samoin minä, joka aamu oli uusi sp odottamassa. Sitten yhtäkkiä tapahtui jotain käsittämätöntä. Hyökkäsit minua vastaan julkisella puolella. Eli??????????? Mikä nyt rassaa??

Yhä viestittelet, että 'joku, pari' ovat käyttäneet Annelin syyllistämiseen huomattavan paljon aikaa, että mahtaako olla kyseessä JSL:N salarakas, kun on käyttänyt niin paljon aikaa Auerin tapaukseen. Voi herranjumala, onko jokin hätänä?? :lol: :lol: Anteeksi.

Toisaalla jossain Annelin syyllisyydestä vakuuttuneita uhataan väkivallalla ihan suoraan, nimet mainiten. Laitapa nyt sinäkin esille ihan suoraan ketä nikkejä epäilet Jukka Lahden salarakkaaksi. SELVITEÄÄN NYT TÄMÄ ASIA: Otan pois sinut vihamieslaatikosta niin, että voit selittää mihtä helvettiä tarkoitat vaikka yv:llä. Tai pistä esille ihan sama minulle.
Viimeksi muokannut Tara, Ti Syys 16, 2014 1:45 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Tara
Horatio Caine

Minä en vihaa Anneli Aueria. Minua järkytti alun alkaen lasten osa tuossa perheessä. Annelin aavistin surmaajaksi saman tien kun olin lukenut häkelitteroinnin - minusta se oli jo pelkkänä litterointina falski, teennäinen, ja häneen itseensä fokusoiva. Siitä pitäen ei ole tullut esiin mitään, ei yhtään mitään mikä todella olisi kumonnut epäilykseni

Annelin tapa puhua on omansalainen, mutta olen tuntenut elämässäni ihmisen joka puhui lähes samalla tyylillä. Sitä sanotaan manipuloinnikisi, että puhuu niin, että antaa kuulijoille harkitusti sellaisia aineksia, että he voivat tehdä 'ihan itse' juuri sen johtopäätöksen, jonka manipuoloija halusikin.

Hän oli minulle hyvin läheinen ihminen.. mutta se siitä. En tietenkään häntä vihannut. Enkä ole eläissäni ketään vihannut siten että näkisin vaivaa jonkun vahingoittamiseen. Läheiseni: Oli mistä tahansa harmista kysymys vika oli aina muissa, aina jossakin muualla ei koskaan hänessä jne., ja tämä pn Aueriolle niin tyypillistä, muuta hän ei osaakaan paitsi jos tarve MANIPULOINTIIN sitä edellyttää. Eivät nämä ihmiset kovin harvinaisia ole, mutta harvat heistä silti päätyvät tekoihin joista täällä on kiistelty vuodesta toiseen.

Minua kummastuttaa suuresti joittenkin Annelin puolustajien täysi kykenettämyys nähdä idolissaan mitään ihmeteltävää. Auer on vain UHRI. Lapsista viis. Siihen reagoin, mutta vain tarkentamalla perustelujani. Mutta onhan se nähty: Auerin puolustajille ei kelpaa mikään. Miten voi ihmiset mennä noin halpaan?? Olen varma, että vaikka Auer tunnustasi käsi Raamatulla tai missä hyvänsä, niin nämä eivät uskoisi, koska Anneli olisi aivopesty.

Vihaako Valkama Aueria? Entä vihaavatko ne todistajat, jotka ovat kertoneet epätoivottavia asioita Auerista, entä muut, tuomarit jotka ovat olleet syyllisyyden kannalla??
Viimeksi muokannut Tara, Ti Syys 16, 2014 1:27 pm. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Tara
Horatio Caine

skoone kirjoitti:

Eli jos syventyy perusteellisesti asiaan ja kaikkeen materiaaliin mitä saatavilla on, niin se ja minfon kirjoitusten määrä (laatu?) käytetty aika mittaavat samalla "aueriin kohdistuvan vihan määrää".
hallelujaa :lol: selvä,

Eli kun kerroin sinulle yv:ssä ja sähköposteissa (2011), että en vihaa ja miksi en, niin se ei ole mennyt perille?? MUista: Sinä kysyit, minä vastasin.
Pitääkö alkaa alusta?? :lol:

Kuka se toinen epätavallisen paljon aikaa uhrannut on? Ole hyvä ja kerro käsityksesi.
------------------------------------
Todellakin, joukossamme taitaa olla varsinainen trouble maker. Sellainen ei koskaan itse käsitä, että on sellainen, eli ihan turha laittaa tähän nimimerkkiä, vai mitä?
Bou
Jack Bauer

Viesti Kirjoittaja Bou »

Tuskin täällä kirjoittajilla mitään suurempia tunteita annumammaa kohtaan on. Ei minulla ainakaan. Enemmän kiinnostaa tämä voimakas syyllistäminen meitä kohtaan, jotka esillä olevan aineiston perustteella uskovat hänen murhanneen miehensä ja syyllistyneen erityisen vakaviin seksuaali ja pahoinpitelyrikoksiin lapsiaan kohtaan.

Minun mielestäni oikeusvaltion tehtävä on pitää tällaiset ihmiset erossa niistä, keitä he voivat vahingoittaa. Jos lapset olisivat sijoitettu perheen ulkopuolelle, olisivat mamman rikokset saattaneet tulla jopa aiemmin ilmi. Uskoisin oman veljen olleen kaikkein vaikeinta uskoa sisarestaan ilmi tulleita asioita (ellei sitten tätä perheessää ollut ollut ja veli siitä tietoinen). Nyt veli on joutunut kaikkien kiihkofanien sylkykupiksi ja uhkailemaksi. Henkilö, joka on ottanut neljä lasta hoitaakseen. Sitten syytetään ettei ole pystynyt vanhinta tytärtä hoitamaan. Kukas meistä täälläkään haluaisi häntä oman katon alle? Minä en ainakaan näiden muurahaismyrkky ja sukulaisten tappamisjuttujen jälkeen. Kyllä siinä on veli joutunut suojaamaan muuta perhettä.

Minun mielestäni murhaajien ja pedofiilien pitää saada rangaistuksensa, mahdollisesti myös hoitoa ja sivulliset on suojattava heiltä.

En toivoisi naapurikseni niin annumammaa kuin edesmennyttä Jammusetääkään. Ja lapsistani toivoisin heidät mahdollisimman kauaksi.
skoone
Ainesta Watsoniksi

Harpo kirjoitti: (...) Kohta kuullaan taas Agrippina-hameesta. Jippii.
Tuosta kuviohameesta puheenollen, sattui silmääni "ensihoitajat"-kuvassa, oikeassa alakulmassa näkyy jotain tuon hameen väristä kylläkin! Sitten muissa kuvissa kyseistä vaatetta ei näy missään, ei siis siinäkään paikassa pulpetin päällä, missä se näkyi ensihoitajain paikalla ollessa.

Minne lie kadonnut sekin vaate?
Muista lähdekritiikki!
mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

pikas.so kirjoitti:Siinä kaksi viimeistä postaajaa saisi kalauttaa kallonsa yhteen ja katsoa mihin viestiketjuun ovat pillinä ja pullana vastanneet. Eipä sillä turhaa tämäkin viestini oli.
Niin, ketjun otsikko on Vaasan hovioikeus syksy 2014. Kuten kirjoitin ketjuun,
"Tänään oikeudenkäynnissä kuultiin aiemmissakin oikeudenkäynneissä todistanutta perhetyöntekijää" JNE käsittelin tätä, mitä oikeus syksyllä 2014 on käsitellyt.

Kysymys sulle kuuluu, ootko sä joku vajaa? Ihme nuti saatana :) Ehkä se olet sä ketä pitäs kalauttaa kalloon, lähtis sen verran lisää pois aivosoluja ettet asia tekteihin enää ot:tä näpyttelis..
pikas.so kirjoitti:Eipä sillä turhaa tämäkin viestini oli.
No totta haastat, dude..
Vastaa Viestiin