Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
Ja toivottavasti tuo syyttäjä esiin myös nämä kuitututkimukset, myös sen vaaleansinisenkin puuvillakuidun osalta joka löytyi uhrin vasemmasta kädestä.
Luulen että kukaan ei ole ollut niin kaukaa viisas, että olisi käskenyt pojan kertoa, että tytöllä oli juuri vaaleansiniset yöasun housut sinä yönä päällään.
Luulen että kukaan ei ole ollut niin kaukaa viisas, että olisi käskenyt pojan kertoa, että tytöllä oli juuri vaaleansiniset yöasun housut sinä yönä päällään.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
Todettakoon tässä, että Auer on kertonut ulkopuolisen murhaajan pukeutuneen mustiin vaatteisiiin.
Se suuri määrä kuituja, joka löytyi rajatusti tutkituista tiloista oli ruskeankirjavaa.
Se suuri määrä kuituja, joka löytyi rajatusti tutkituista tiloista oli ruskeankirjavaa.
Onko tässä nyt kyseessä joku 6-7 vuotias vuodelta 2006, joka muistaa vuonna 2011 mitä oli siskolla päällä sinä yönä, kun oli iso katastrofi heidän perheessä ja kotona, kun isä kuoli - silloin kun hän oli piilossa peiton alla omassa huoneessa, vai mistä on kyse?
Jummijammi ootte te lapsellisia. Ja ilman sitä tämä peli ei pyörisikään. Tulee ihan mieleen joku tieteiselokuva, jossa voi kelata Ulvilan surman tapahtuma-aikakierrettä eestaas ja antaa muistin palailla pätkissä vaikka aina syntymähetkeen asti, kun kaikki avautuu silmien eteen yhä uudelleen ja uudelleen.
Ehkä sellainenkin vekotin on tämän tapahtuman tiimoilta kehitetty - ikiliikkujan lisäksi.
Jummijammi ootte te lapsellisia. Ja ilman sitä tämä peli ei pyörisikään. Tulee ihan mieleen joku tieteiselokuva, jossa voi kelata Ulvilan surman tapahtuma-aikakierrettä eestaas ja antaa muistin palailla pätkissä vaikka aina syntymähetkeen asti, kun kaikki avautuu silmien eteen yhä uudelleen ja uudelleen.
Ehkä sellainenkin vekotin on tämän tapahtuman tiimoilta kehitetty - ikiliikkujan lisäksi.
Alethes doksa meta logu
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Heh hee. Silveksestä on hyvää vauhtia kehittymässä annijatan tasoinen tietäjäsilves kirjoitti:Todettakoon tässä, että Auer on kertonut ulkopuolisen murhaajan pukeutuneen mustiin vaatteisiiin.
Itse en tuollaista kirjoittaisi, uuuuh hah haaa....
No, minä tuollaista kirjoitin. Mikä siinä kirjoituksessani on virheellistä tai jonkin oudon naurun tai ääntelyn ilmaisun syynä. Vaikka ollaankin kakkelissa, niin olisi mukavaa saada asiallinen kommentti.peltirumpu kirjoitti:Heh hee. Silveksestä on hyvää vauhtia kehittymässä annijatan tasoinen tietäjäsilves kirjoitti:Todettakoon tässä, että Auer on kertonut ulkopuolisen murhaajan pukeutuneen mustiin vaatteisiiin.
Se suuri määrä kuituja, joka löytyi rajatusti tutkituista tiloista oli ruskeankirjavaa.![]()
Joillakin on kusta pääss' niin että hölskyy. Jotkut ovat täysiä kusipäitä, ei kuulu mitään.
Niin ihanaa niin suloista kun tyhjeneepi vatsa- Kun peräsuolenontelosta lähtee lämmin paska.
http://www.youtube.com/watch?v=xDn3gAqx4Ts
Niin ihanaa niin suloista kun tyhjeneepi vatsa- Kun peräsuolenontelosta lähtee lämmin paska.
-
Konsta Apeli
- Harjunpää
Annijatta !
Kaks peukkua --- molempiin reikiin, hahhahhaa....
Kaks peukkua --- molempiin reikiin, hahhahhaa....
Ceterum Censeo
Sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella radionauhuri
Sitä kuusta kuuleminen, jonka juurella radionauhuri
Ihan on lähtenyt lapasesta, pidä annijatta pintasi.
Jaa, mutta annaanalle:
http://www.youtube.com/watch?v=PcT-xjnHCLA
Jaa, mutta annaanalle:
http://www.youtube.com/watch?v=PcT-xjnHCLA
Herrasmies kulkee aina portaissa edellä. Myös yksin ollessaan.
-
kaljaloota
- Theo Kojak
Aivan loistava biisivalinta, annijattalle täydet pisteet.
https://www.youtube.com/watch?v=ewows2sJwy8
Ihan turha jankuttaa, sano jooo...pasin papukaijaaa.
https://www.youtube.com/watch?v=ewows2sJwy8
Ihan turha jankuttaa, sano jooo...pasin papukaijaaa.
Meni Peltirummulta kommenttiaika umpeen. Ei enää kiinnosta.silves kirjoitti:No, minä tuollaista kirjoitin. Mikä siinä kirjoituksessani on virheellistä tai jonkin oudon naurun tai ääntelyn ilmaisun syynä. Vaikka ollaankin kakkelissa, niin olisi mukavaa saada asiallinen kommentti.peltirumpu kirjoitti:Heh hee. Silveksestä on hyvää vauhtia kehittymässä annijatan tasoinen tietäjäsilves kirjoitti:Todettakoon tässä, että Auer on kertonut ulkopuolisen murhaajan pukeutuneen mustiin vaatteisiiin.
Se suuri määrä kuituja, joka löytyi rajatusti tutkituista tiloista oli ruskeankirjavaa.![]()
Eiköhän se tuomioistuin oikean päätöksen tee. Hyviä keskusteluja toivoen.
-
peltirumpu
- Adrian Monk
Pimessä ruskea näyttää tummalta. Tummat vaatteet näyttävät pimeässä mustilta.silves kirjoitti:No, minä tuollaista kirjoitin. Mikä siinä kirjoituksessani on virheellistä tai jonkin oudon naurun tai ääntelyn ilmaisun syynä. Vaikka ollaankin kakkelissa, niin olisi mukavaa saada asiallinen kommentti.
annijattamaisesti takerrut epäolennaiseen jotakin Annelin syyllisyydestä todistaaksesi.
Muistan kun tulit tänne ja kerroit olevasi objektiivinen ja kritisoit muita puolensa valinneita kirjoittajia sanomalla, että itse en tuollaista kirjoittaisi. Pari viestiä myöhemmin olit jo puolesi valinnut. Ja nyt olet annijatan ja taran polulla epäolennaisuuksia metsästämässä. Pyydä taralta linkki päiväkerhon sivulle, niin pääset kuutosia etsimään
-
peltirumpu
- Adrian Monk
annijatta tietää kaiken peräsuolesta ja sen toiminnasta sekä pikkulasten saduista. Minfon ainoa kirjoittaja, joka on postannut minfoon kuvan aivoistaan, jotka ovat ryyppäämisestä turvoksissaannijatta kirjoitti:Joillakin on kusta pääss' niin että hölskyy. Jotkut ovat täysiä kusipäitä, ei kuulu mitään.
Niin peltirumpu.Koska hyökätään kirjoittajaa vastaan. Vain silloin kuin asiasisältöön
ei voi puuttua
Kuuleppas annumamma tyttärensä kanssa surmasi miehensä. Todistusaineisto on vakuuttavaa tämän asian puolesta.
ei voi puuttua
Kuuleppas annumamma tyttärensä kanssa surmasi miehensä. Todistusaineisto on vakuuttavaa tämän asian puolesta.
Vielä yks, koska peltirumpu pisti järkevän kommentoinnin. Hyvä näin.peltirumpu kirjoitti:Pimessä ruskea näyttää tummalta. Tummat vaatteet näyttävät pimeässä mustilta.silves kirjoitti:No, minä tuollaista kirjoitin. Mikä siinä kirjoituksessani on virheellistä tai jonkin oudon naurun tai ääntelyn ilmaisun syynä. Vaikka ollaankin kakkelissa, niin olisi mukavaa saada asiallinen kommentti.
annijattamaisesti takerrut epäolennaiseen jotakin Annelin syyllisyydestä todistaaksesi.
Muistan kun tulit tänne ja kerroit olevasi objektiivinen ja kritisoit muita puolensa valinneita kirjoittajia sanomalla, että itse en tuollaista kirjoittaisi. Pari viestiä myöhemmin olit jo puolesi valinnut. Ja nyt olet annijatan ja taran polulla epäolennaisuuksia metsästämässä. Pyydä taralta linkki päiväkerhon sivulle, niin pääset kuutosia etsimään
Muistat ekat viestini paremmin kuin itse. Mitähän sitä on sillloin tullut kirjoitettua. Mutta ajatukset, mielipiteet ja niiden ilmaisut nyt vaan ihmisellä vaihtelee. Näin käy tai pitäisi käydä kaikilla.Tuollaiset aikaisemmin tämän ketjun viestissäsi kirjoittamasi "ulvahdukset" - oliko jotain uuuh hah.. tms. ovat aika typeriä. Ehkä typerämpiä kuin mainitsemasi kantojeni mahdolliset muutokset (tosin, jos katselet tarkempaan,tuskin kannattaa, niin huomaat, että olen aika horjuvalla polulla ollut tässä syyllisyys/syyttömyys -kannassani).
Mutta jees, Auer sanoi, että mustat vaatteet oli päällä ja välillä oli tai ei ollut valot päällä. Musta-väri on kaukana ruskeankirjavasta ja sitä havaintoa on vaikea väistää.
Musta voi näyttää tummalta, mutta se ei voi näyttää ruskeankirjavalta. Ainakaan sellaiselta ruskeankirjavalta, josta irtoaa erityisen paljon kuituja.
Mutta, eiköhän tämä tästä riitä.
-
harjoittelija
- Roger Murtaugh
No mistä ne kriittiset mustat sitten?peltirumpu kirjoitti:[
Pimessä ruskea näyttää tummalta. Tummat vaatteet näyttävät pimeässä mustilta.
Niitä tarvitaan pikaisesti
Ummetuksen vaikutuksesta peräsuoleen on lähinnä Annulistit saarnanneet täällä kaikkien korvat tukkoon...joo, syntyy vaikka mitä jälkiä ja laajentumia jne....