mikaelk kirjoitti:rekkari kirjoitti:Olishan se mukavaa väitellä asioista, jos joku syyllisyyden kannattaja osaisi perustella ja todistaa väitteensä...mutta kun taso on kommentointia "AA on syyllinen" .
Niin silloin väittely on mahdotonta .
Lue vaikka etptä ja syyttäjän kirjelmä, kyllä erittäin moni seikka puhuu syytteen puolesta..
rekkari kirjoitti:Johan tässä yksi bannikin tuli....eikä ole väliksi vaikka tulisi lisääkin.
Tyhmyydestä sakotetaan. Vrt, mulla ei esim ole yhtään, käytöstavat ja foorumin säännöt kunniaan!
rekkari kirjoitti:Mutta aiheesta vähän..... häke nauhan ajassa n. 1.07 ja n.1.15 kuuluu tappajan ääni....ja se ei ole Auer.....
Tästä voidaan olla useaa mieltä. Esim ei jutun tutkijat, ei oikeus, en mä, eikä moni muu ole tässäkään (eikä koko nauhalla!?) kuullut ulkopuolista.
Juu syyttäjän mielestä puhuu...syyttäjähän oli sitä mieltä, ettei Annelin syyllisyyttä tarvitse todistaa, riittää kun ulkopuolista ei ole (ja sitäkään ei tarvitse todistaa, riittää että tuomarit ovat sitä mieltä) Tämä ilmenee dokumentista....
Todellisuudessahan Annelin syyllisyys pitää todistaa ja vielä niin ettei ulkopuolisesta jää järkevää epäilyä.....ja siihen ei pysty syyttäjä, eikä kukaan muukaan.
Sellaista teonkuvausta ei ole vielä kukaan tehnyt, että kaikki kaikki todisteet mahdollistaisivat Annelin surmaajaksi. Eli yksittäiset osat puhuvat syyllisyyden puolesta, mutta kokonaisuus ei.
Onko se tyhmyyttä jos ottaa tahallaan bannia....vissiin. ja vaikket ole sitä bannia saanutkaan, käytöstapoja et osaa, etkä minfon sääntöjä.
MInä kyllä kuulen noissa kohdissa jotain, mikä ei kuulosta JL:n ääneltä ja eipä noita ole kuullut äänitutkijakaan, kun ei ole niitä litteroinut lainkaan.
Sinähän et voi siitä kuullakaan mitään, sinä kun olet uskosi tunnustanut...