Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

mikaelk

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Pieni liekki kirjoitti:Täytyy kyllä myöntää, että mikaelk:n allekirjoitus "Kukaan ei ole niin sokea kuin se, joka ei tahdo nähdä" on täyttä asiaa. Pian varmaan selviää, ketkä niitä sokeita ovat olleet.
Joo katotaan kuka on ollut sokea :wink: Kuten kirjoitin;
mikaelk kirjoitti:Foliohattu liian tiukalla päässä? Itsekin olen tuonut kantani esille, mutten menetä yöuniani jos syytetty vapautetaan, oikeus ratkaiskoon. Nähdäkseni näyttö kuitenkin riittää tuomioon aivan hyvin. Saa nähdä.
Murhatuomio kuitenkin todennäköisesti tulee. Luettuani eilen pienenliekin uusimmat spekulaatiot tuli mieleen tämä Mariskan biisi, jossa liekki on sammunut:

http://www.youtube.com/watch?v=F6RBNnIseDE

Mitä vielä keksivätkään salaliittoteoreetikot!? 8) :lol: Ei siinä, hauska näitä on lukea, mutta melkein säälittää alkaa kun huomaa, että mitä ilmeisimmin ainakin osa näistä ketkä villeimpiä juttuja kirjoittavat kertovat spekujaan aivan kirkkain silmin, ovat tosissaan..
rekkari
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja rekkari »

Olishan se mukavaa väitellä asioista, jos joku syyllisyyden kannattaja osaisi perustella ja todistaa väitteensä...mutta kun taso on kommentointia "AA on syyllinen" .
Niin silloin väittely on mahdotonta .
Itse kyllästyin tohon idioottimaiseen tapaan jo aikaa sitten...enkä viitsi asiastakaan edes kommentoida mitään...enkä luultavasti kohta edes viitsi lukea tätä vänkäämistä.
Johan tässä yksi bannikin tuli....eikä ole väliksi vaikka tulisi lisääkin.
Juu ja kun toi vihamiehet valikkokaan ei toimi kun kirjautuessa....ja aina ei viitsisi kirjautuakaan kun vaan lukasee uudet kirjoitukset, niin ei auta sekään....
Mutta aiheesta vähän..... häke nauhan ajassa n. 1.07 ja n.1.15 kuuluu tappajan ääni....ja se ei ole Auer.....
mikaelk

rekkari kirjoitti:Olishan se mukavaa väitellä asioista, jos joku syyllisyyden kannattaja osaisi perustella ja todistaa väitteensä...mutta kun taso on kommentointia "AA on syyllinen" .
Lue vaikka etptä ja syyttäjän kirjelmä, kyllä erittäin moni seikka puhuu syytteen puolesta..
rekkari kirjoitti:Johan tässä yksi bannikin tuli....eikä ole väliksi vaikka tulisi lisääkin.
Tyhmyydestä sakotetaan. Vrt, mulla ei esim ole yhtään, käytöstavat ja foorumin säännöt kunniaan! :wink:
rekkari kirjoitti:Mutta aiheesta vähän..... häke nauhan ajassa n. 1.07 ja n.1.15 kuuluu tappajan ääni....ja se ei ole Auer.....
Tästä voidaan olla useaa mieltä. Esim ei jutun tutkijat, ei oikeus, en mä, eikä moni muu ole tässäkään (eikä koko nauhalla!?) kuullut ulkopuolista.
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

mikaelk kirjoitti:Murhatuomio kuitenkin todennäköisesti tulee. Luettuani eilen pienenliekin uusimmat spekulaatiot tuli mieleen tämä Mariskan biisi, jossa liekki on sammunut:

http://www.youtube.com/watch?v=F6RBNnIseDE

Mitä vielä keksivätkään salaliittoteoreetikot!? 8) :lol: Ei siinä, hauska näitä on lukea, mutta melkein säälittää alkaa kun huomaa, että mitä ilmeisimmin ainakin osa näistä ketkä villeimpiä juttuja kirjoittavat kertovat spekujaan aivan kirkkain silmin, ovat tosissaan..
Kiitos, mikaelk, tuon kauniin Mariskan biisin esilletuomisesta. Olen ihan otettu! Ja tottahan se on, että tavoitetilani on pienen liekin sammuttaminen, kun tämä Ulvilan murhamysteeri on saatu käsitykseni mukaan riittävän hyvälle tolalle. Nyt vaan näyttää siltä, että joudun vielä roihuttamaan liekkiä jonkin aikaa hieman suuremmalla hapella.

Kai sitten itse huomasit, että ne lounaskeskustelun aikaiset spekulaatiot todella olivat puhtaita arvailuja, kuten toin esille useampaan otteeseen. Minä siis uskon ainakin toistaiseksi murhaajan olevan Palonpääntiellä asustelleen kestävyysurheilijan, joka irtisanottiin Outokummusta vuonna 2003. Tai sitten toinen vaihtoehto murhaajaksi voisi olla se heppu, jonka dna:ta löytyi sekoittuneena Jukka S. Lahden vereen surmatalosta löytyneessä halossa.

Yhtään lisää kuolleita en Ulvilan murhamysteerin ympärille kaipaa, sillä niitä on jo riittävästi: Jukka S. Lahti, Pekka Puputti, Porvoon poliisimies puolisoineen, Laura Joki-Erkkilä ja tämän maahanmuuttajapoikaystävä, Karoliina Kesti, kiinalaisnainen Tampereen Hervannasta + ne kaikki Sirpan poliisiylijohtajat yms. Toivottavasti Peite-Seppo on edelleen hyvässä hapessa.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
mikaelk

Pieni liekki kirjoitti:Yhtään lisää kuolleita en Ulvilan murhamysteerin ympärille kaipaa, sillä niitä on jo riittävästi: Jukka S. Lahti, Pekka Puputti, Porvoon poliisimies puolisoineen, Laura Joki-Erkkilä ja tämän maahanmuuttajapoikaystävä, Karoliina Kesti, kiinalaisnainen Tampereen Hervannasta + ne kaikki Sirpan poliisiylijohtajat yms.
Oletko vakavasti sitä mieltä, että nämä tapaukset liittyvät yhteen keskenään, vai onko tää olevinaan vitsi?
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

harjoittelija kirjoitti:Huh huh, tonko varassa sä oot^. Turha on rummuttaa.
Heh hee. Jätkä ei tiedä modeemin toiminnasta edes perusasioita ja vielä vaan vänkää vastaan. Näin sitä taas tuli todistettua yksi kivittäjä täydeksi typerykseksi. Kyllä teitä imbesillejä on sitten helppo viedä :mrgreen:
mikaelk

peltirumpu kirjoitti:Heh hee ... Näin sitä taas tuli todistettua yksi kivittäjä täydeksi typerykseksi :mrgreen:
Hampaat irvessä hirnuu.. laitahan purukalusto piiloon, hölömön näköstä virnuilua..
peltirumpu kirjoitti:Kyllä teitä imbesillejä on sitten helppo viedä
Itse pidän imbesilleinä muutamia kirjoittajia, jotka satuilevat mitä lennokkaimpia salaliittoteorioita totuuksina.. :roll:
rekkari
Poliisikoira Rex

Viesti Kirjoittaja rekkari »

mikaelk kirjoitti:
rekkari kirjoitti:Olishan se mukavaa väitellä asioista, jos joku syyllisyyden kannattaja osaisi perustella ja todistaa väitteensä...mutta kun taso on kommentointia "AA on syyllinen" .
Lue vaikka etptä ja syyttäjän kirjelmä, kyllä erittäin moni seikka puhuu syytteen puolesta..
rekkari kirjoitti:Johan tässä yksi bannikin tuli....eikä ole väliksi vaikka tulisi lisääkin.
Tyhmyydestä sakotetaan. Vrt, mulla ei esim ole yhtään, käytöstavat ja foorumin säännöt kunniaan! :wink:
rekkari kirjoitti:Mutta aiheesta vähän..... häke nauhan ajassa n. 1.07 ja n.1.15 kuuluu tappajan ääni....ja se ei ole Auer.....
Tästä voidaan olla useaa mieltä. Esim ei jutun tutkijat, ei oikeus, en mä, eikä moni muu ole tässäkään (eikä koko nauhalla!?) kuullut ulkopuolista.
Juu syyttäjän mielestä puhuu...syyttäjähän oli sitä mieltä, ettei Annelin syyllisyyttä tarvitse todistaa, riittää kun ulkopuolista ei ole (ja sitäkään ei tarvitse todistaa, riittää että tuomarit ovat sitä mieltä) Tämä ilmenee dokumentista....
Todellisuudessahan Annelin syyllisyys pitää todistaa ja vielä niin ettei ulkopuolisesta jää järkevää epäilyä.....ja siihen ei pysty syyttäjä, eikä kukaan muukaan.
Sellaista teonkuvausta ei ole vielä kukaan tehnyt, että kaikki kaikki todisteet mahdollistaisivat Annelin surmaajaksi. Eli yksittäiset osat puhuvat syyllisyyden puolesta, mutta kokonaisuus ei.

Onko se tyhmyyttä jos ottaa tahallaan bannia....vissiin. ja vaikket ole sitä bannia saanutkaan, käytöstapoja et osaa, etkä minfon sääntöjä.

MInä kyllä kuulen noissa kohdissa jotain, mikä ei kuulosta JL:n ääneltä ja eipä noita ole kuullut äänitutkijakaan, kun ei ole niitä litteroinut lainkaan.
Sinähän et voi siitä kuullakaan mitään, sinä kun olet uskosi tunnustanut...
harjoittelija
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

peltirumpu kirjoitti:
harjoittelija kirjoitti:Huh huh, tonko varassa sä oot^. Turha on rummuttaa.
Heh hee. Jätkä ei tiedä modeemin toiminnasta edes perusasioita ja vielä vaan vänkää vastaan. Näin sitä taas tuli todistettua yksi kivittäjä täydeksi typerykseksi. Kyllä teitä imbesillejä on sitten helppo viedä :mrgreen:
Sori, meni väärin sun arvaukset. Lue ne uusiksi, niin ehkä pysyt perässä, nyt kun olet tuosta selvittänyt itsellesi tuon ensimmäisen periaatteen.
Sit voit miettiä mikä ero on esim. ASDL-modeemin ja puhelinmodeemin välillä.

Ai niin, ethän sä mitään mieti vaan vastaat vaan kaikkiin Annun heittoihin suurella kuminalla.
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

^^Harjoittelija, nyt vaan kerrot meille mikä on se prosessi jolla soitit tiedostoa vuonna kivi ja kanto modeemin kautta lankapuhelimeen niin että jossain random lankapuhelimessa oleva ihminen sen kuuli. Eli sulla oli äänitiedosto ja välitit sen vaikka mummollesi niin, että puhuessasi mummosi kanssa lankapuhelimessa taustalla soi tietokoneestasi peräisin oleva äänitiedosto ja sinä puhuit sen päälle. Eli avaat tietokoneen ja Windowsin, mitä seuraavaksi. Ole hyvä.
peltirumpu
Adrian Monk

harjoittelija kirjoitti:Sori, meni väärin sun arvaukset. Lue ne uusiksi, niin ehkä pysyt perässä, nyt kun olet tuosta selvittänyt itsellesi tuon ensimmäisen periaatteen.
Sit voit miettiä mikä ero on esim. ASDL-modeemin ja puhelinmodeemin välillä.

Ai niin, ethän sä mitään mieti vaan vastaat vaan kaikkiin Annun heittoihin suurella kuminalla.
Meinaatko tosissasi, että puhut puhelimella ADSL-modeemiyhteyden päälle siten, että vastaaja saa puheestasi selvää? (se on muuten ADSL, ei ASDL) 8)

Ei juma sentään. Olet paaaaljon tyhmempi kuin olisin uskonutkaan :mrgreen:
harjoittelija
Roger Murtaugh

Ai kun mua nyt naurattaa....
Sähän sitä^ jänkäät, ettei puheesta saa mitään selvää.
Pitäskös mun käydä korjaamas toi kirjoitusvirhe (kun oon niin nopee tän kymmensormijärjestelmän kanssa, niin joskus aina toinen sormi ehtii ennen toista), vai jätänkö noin? Taidan jättää, et jää jotain kommentoitavaa sullekin.

Calderalle: en viitsi, puolustus saa tehdä omat testinsä ihan itse.
Viimeksi muokannut harjoittelija, La Syys 27, 2014 12:51 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
peltirumpu
Adrian Monk

harjoittelija kirjoitti:Ai kun mua nyt naurattaa....
Pitäskös mun käydä korjaamas toi kirjoitusvirhe (kun oon niin nopee tän kymmensormijärjestelmän kanssa, niin joskus aina toinen sormi ehtii ennen toista), vai jätänkö noin? Taidan jättää, et jää jotain kommentoitavaa sullekin.
Joo, voit tehdä mitä haluat. Se on kuitenkin tullut selväksi, ettet tiedonsiirrosta tai modeemeista tiedä yhtään mitään. Etkä paljon mistään muustakaan :mrgreen:
harjoittelija
Roger Murtaugh

peltirumpu kirjoitti:
harjoittelija kirjoitti:Ai kun mua nyt naurattaa....
Joo, voit tehdä mitä haluat. Se on kuitenkin tullut selväksi, ettet tiedonsiirrosta tai modeemeista tiedä yhtään mitään. Etkä paljon mistään muustakaan :mrgreen:
No sä ootkin koko minfourasi loistanut niin ylivoimaisena tähtenä :mrgreen:
Kaikkihan me sua kumarretaan taptap
huippumies
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja huippumies »

En jaksa lukea, mistä tää vääntö noista modeemeista alkoi... Tähtisentiellä ollut todennäköisesti laajakaistayhteys puhelinlinjan kautta. Tällöin voi käyttää puhelinta samanaikaisesti. Itsellä ollut sellainen jo 1990-luvun loppupuolelta. Vanhempi systeemi oli se "puhelinmodeemi", jolloin ei voinut käyttää puhelinta samanaikaisesti. Harvalla sellaisia on varmaan ollut enää 2000-luvulla eikä ainakaan talossa, jossa tehty nettisivuja. Samasta piuhasta lähtee talosta puhelu ja data ja samanaikaisesti, so simple. Ilman häiriöitä.

Yhdistysamattilainen olen, joten: Suomessa yhdistykset ovat yleishyödyllisiä. Yhden henkilön puolustusta ei hyväksytä. Jos on yleisesti "Vääryyttä kärsineet", niin sitten menee läpi.
Vastaa Viestiin