Niin, minkä sille voi, että Anneli Auer on tämmöisiä veljelleen höpissyt? Nelikymppinen ekonomi ja yrittäjä, neljän lapsen äiti. Eivät oikein kuulosta vitseiltäkään edes huonoilta.Minkä minä sille voin, että yli puolet kertomuksesta on ihan höpöjuttuja, ja jotain 666:tta toistellaan kuin yläastelaiset?
Ja kun lapsetkin ovat kertoneet vastaavia äidistään, että käskenyt piirtämään kuutosia seinälle. Eli ovatko lapset taas 'valehtelijoita', keksineet ihan päättömiä äidistään??
Nuo jutut, joita veli on ihmetellyt, että ei voi olla totta, eivät kerro yhtään mitään veljestä, ei nyt ainakaan, että olisi jokin 'tunnustuksellinen' uskovainen.
Etkä itse ihmettelisi, jos läheinen sukulaisesi, aikuinen ja normaalin rajoissa, jonka luulit tuntevasi, alkaisi kertoa sinulle puolisostaan, että 'joku tyyppi jossain antoi ymmärtää että puolisoni on paholaisen poika ja sylki' kuin Anneli veljelleen? Toistuvasti.
Mitenkähän tuokin 'joku antoi ymmärtää' on tapahtunut??? Kysyn vain. Annelin ymmärryksellä? Siis ihan tolkuttomia on Anneli veljelleen höpissyt, vai? Paras unohtaa, niinkö? Noin älyttömiä ein Auerilta ihan odottaisi... Jossain mätti.
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php?p=561564#p561564
Ja näin susku kirjoittaa blogissa:
helsinkitaxidriver.com
Anneli’s traumatised children eagerly tell horror stories about their mother and their older sister to their uncle. Nearly five year’s after the murder of their dad, the children claim that their mother killed farther together with their 9-year-old sister, and that it was all pre-planned. They tell that their mother had made them to write 666 on the wall with their dead dad’s blood and ashes. ....
naakka:
Ja mitenkähän Auerin veli asiaan reagoi? Reagoiko tai ei ja miten, niin mitä merkitystä millekään??Jos minun hautajaisissani joku tulisi selittämään omaisilleni, että olin muuten viime aikoina lähentynyt jumalaa, niin tuskin kovin hyvää vastaaottoa saisi. Harva uskovainenkaan niin tahditon on, että ateistille tämmöisiä tulee surun hetkellä selittämään.
Juuri tuon tyyppiset uskovaiset jotka tyrkyttävät herätyskirjallisuutta, esittävät mielellään 'hurskaita ajatuksiaan' kenelle vain aivan riippumatta kohteensa maailmankatsomuksesta. Hautajaiset eivät ainakaan tee poikkeusta.
Sitä en ymmärrä miten saat tämänkin kääntymään osoitukseksi veljen uskonnollisuudesta. Sivistynyt ihminen ei tee mitään numeroa tuollaisista tilanteista, tai tuskin alkaa ainakaan hautajaisissa osoittaa mieltään. Tilanne sivuutetaan ilman suurempia eleitä.
Johtopäätöksesi ja tarinointisi alkavat olla aika huolestuttavia.
Mutta jätän tämän tähän. Sori jos en syventynyt kirjoituksesi kaikkiin ykstyiskohtiin.
Ei Auerin veljen reaktioilla siihen mitä Anneli on puhunut hänelle ole tässä asiassa mitään tekemistä. Emme edes tiedä niistä mitään. Samoin ei uskovaisen velipuolen hyväntahtoisella (omasta mielestään varmasti) ääneen lausumalla ajatuksella hautajaisissa (miehen toiveajattelua todennäköisesti?) ole merkitystä asiassa (Ulvilan mahdollisesti ateistisen Jukka Lahden raaka surma) pennin vertaa. Tuskin veli siihen mitenkään edes reagoi.. jaa-ha vai niin, olisin ehkä itse sanonut. Mutta en olisi alkanut pitää moraalisaarnaa, että 'olisit hiljaa, tai suus kii, kaikkien ihmisten vakaumusta tulee kunniottaa jne''. Typerää, naurettavaa. Noloa.