Kuinka mies/nainen olet?
- maija turjukka
- Ainesta Watsoniksi
-
hipsulainen
- Adrian Monk
Meilläkin synkkaa miehen kanssa ilmeisesti juuri samasta syystä _o/ Ei tarvi odottaa toisen hiustenlaittoa aamuisin, ja autojenkin päälle ymmärränMaybrick kirjoitti:Yes, nainen olen ainakin päällisin puolin, mutta olen ollut sellainen poikamainen jo pienestä. Ehkä siksi tulen mieheni kanssa niin hyvin toimeen.
jaa, onko hiusten laitto naisten puuhaa??? meillä mun hiukset on sekunnissa selvät ja miehellä menee aikaa sitten vähän enempi...mulla ei oo geelejä eikä lakkoja mutta silläon ihan vakimerkki mitä se käyttää ja ostaa suoraan parturiltaan käy joka kolmas viikko, mä kerran vuodessa
mun hiustyyli onkin aina ollut sellainen villi ja vapaa

Mäkin ymmärrän autojen päälle, lähinnä eksän ansiosta ja tykkään amerikkalaisista vanhoista autoista tosin sellainen helmenharmaa vanha sporttimersu olisi mun lemppari.......mies ei välitä autoista muuta kun että kulkee ja kukkuu ja on kivan näköinen...
mun hiustyyli onkin aina ollut sellainen villi ja vapaa
Mäkin ymmärrän autojen päälle, lähinnä eksän ansiosta ja tykkään amerikkalaisista vanhoista autoista tosin sellainen helmenharmaa vanha sporttimersu olisi mun lemppari.......mies ei välitä autoista muuta kun että kulkee ja kukkuu ja on kivan näköinen...
Viimeksi muokannut cicero, To Marras 29, 2007 10:52 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Tampereen Tyttö
- Alibin Kestotilaaja