Kevin Davis murhasi ja raiskasi äitinsä

Ulkomailla tapahtuneet selvitetyt tai vielä selvittämättömät henkirikokset
NancyDrew
Christopher Lorenzo

Kevin Davis murhasi ja raiskasi äitinsä

Viesti Kirjoittaja NancyDrew »

Kuva
Kevin Davis.

Tämän vuoden maaliskuussa teksasilainen Kevin Davis, 18, oli yrittänyt kuristaa äitinsä Kimberly Hillin, 50, pelikonsolin johdolla. Se ei ollut onnistunut ja hän oli lyönyt äitiään vasaralla noin 20 kertaa.

Oikeudenkäynnissä nähtiin kuulusteluvideo, jossa Davis kertoi työntäneensä kätensä Hillin päähän ja pyörittäneensä hänen aivojaan ympäri varmistaakseen, että hän oli kuollut.

Sen jälkeen hän kertoi raiskanneensa äitinsä ruumiin.

"Menetin neitsyyteni hänen ruumiilleen".

Kuulusteluvideolla Kevin Davisilta kysytään, että katuuko hän tekoaan.

"Tavallaan, mutta en silti haluaisi tehtyä tekemättömäksi. Rakastin häntä. Olen kauhea ja inhottava ihminen".

Davis oli pyytänyt äidiltään lupaa kuolla, koska hän oli kyllästynyt elämäänsä, eikä hän pitänyt toisista ihmisistä. Hänen äitinsä oli ollut pahoillaan ja sanonut, ettei hän voisi valvoa kaikkea, mitä Davis tulisi tekemään. Davis päätti tappaa hänet.

"Minulla ei ole periaatteita. Minulla ei ole moraalia".

Kevin Davisin oli tarkoitus tappaa myös siskonsa, mutta hän perui aikomuksensa ja lähti kotoa.

"Tappamisenhaluni oli täyttynyt. Se olisi ollut vähän liikaa".

Davis kertoi kuulusteluissa fantasiastaan, jossa hänellä olisi puku päällään ja hän mestaisi tytön. Sitten hän pukisi ruumiin mekkoon ja harrastaisi sen kanssa seksiä.

"Se olisi ikimuistettava yö".

Davis tulee istumaan elinkautista tuomiotaan ensimmäisen asteen murhasta vähintään 99 vuotta. Hän myönsi itsekin, että jos hänelle tarjoutuisi tilaisuus, niin hän tappaisi uudelleen.

Lopettakaa tällaiset ihmiset. Ihan oikeasti. :evil:

Kuva
Oikealla Kimberly Hill.