Beranek kirjoitti:Jos minun työkaverini tekisi vastaavan teon niin minua ei kiinnostaisi kommentoida yhtään koko asiaa vaikka miten sivullisia kiinnostaisi kuulla jotakin mehukasta. Pomon ei tarvitsisi minua kieltää tai vaikka pomo käskisi puhumaan niin itse asiassa en silti puhuisi.sepeteus kirjoitti:Kyllähän tästä Romppaisesta olisi paljonkin kerrottavaa, mutta Stubb on mahtikäskyllään hiljentänyt kaikki kokoomusnuoret, jotka hänet ovat tunteneet. Se on sitä kokoomuslaista avoimmuutta..
Jos silti jonkin mielestä tämän täytyy olla suuri poliittinen salaliitto ja että oikein pääministerikin on henkilökohtaisesti päättänyt lähteä jotain ohjeita antamaan niin antaa palaa vaan. Ootte varmaan ihan just selvittämässä kaikkien aikojen Laajasalogatea. Aikamoisia Sherlockeja!
Juuri näin. Just tämän takia tämän ketjun lukeminen on vuorotellen naurattanut ja ärsyttänyt kun miettii minkälaisia kirjoittajia kunkin tekstin takana on. Kertoo jotenkin surullisella tavalla kirjoittajien omista paineista kun näitä " faktoja" eräät esittää ihan tohkeissaan.