visitor59 kirjoitti:Destiny kirjoitti:
Anteeksi, meni ohi ed. linkki vaikka kovasti olen yrittänyt pysyä perässä ketjun jutuissa.
Eipä tuossa mitään anteeksipyytämistä ole.
Itselleni tuli vähän negatiivinen kuva myös tuosta "exästä" - varsinkin kun hänen instagramin ja facebookin päivityksensä ovat tasoa "trullallaa trallallaa" - valokuviakin laittanut instragramiin 7 kertaa viimeisen viikon sisällä - ja naamakirjaa päivittänyt säännöllisesti.
Mutta niinkuin hän itse Lemmikkipalstat sivulla totesi - eihän tällaista asiaa nyt kannata loppuelämäkseen suremaan jäädä ....
Taitaa olla kova netin käyttäjä ja nettipalstoilla pyörivä. Käsitin olevan tuon lemmikkipalstan "julkkis", sisäpiiriläinen, kuten häntä puhuttelivat. Nainen saattaa olla shokissa ja käyttäytyä oudosti. "Trallalallalaa" voi olla myös suojamekanismi, kieltämistä tms. tai sitten ei. Ehkä kuitenkin hänen kannattaisi vähän himmailla nettikirjoituksiaan näin lähellä tapahtumia, ne kun tahtovat jäädä sinne, ainakin tuollaisilla keskustelupalstoilla.
Antaisi ajan vähän kulua ja ajatusten tasaantua, purkaa tapahtumia läheisten kanssa,voi meinaan olla, että jo viikon-parin päästä mieli on ihan toinen. Ei nyt piilotella tarvitse, en sitä tarkoita, mutta lähellä mieltä järkyttävää asiaa voi tulla kirjoitettua tyhmyyksiä tai jotain, mitä ei tarkoita/ymmärrä. Kyllä noista nyt vähän kielteinen kuva muodostuu. Noh, syytetyn penkillä istuu kuitenkin Romppainen.
Olen ollut mielikuvassa, että erottu olisi jo aiemmin, mutta se mielikuva on tullut tältä palstalta ja voi tosiaan perustua tuohon fb-profiiliin. Kapitalisti kertoi naisen olleen usein iltaisin poissa, joten ei kuitenkaan ehkä ollut kotona tapahtuma-aikaan. Moneltako tämä tapahtui?
Mietin itse, että pitäisin varsin omituisena jos puolisoni menisi yöllä pissittämään koiria tulisi takaisin, lähtisi taas jonnekin. Ja kai tuollaisesta jää verijälkiä tekijään, nekin pitäisi siivota. Sitten seuraavana päivänä (Oliko seuraava pv?) löytyy naapurintäti kuolleena. Kyllä voisi hiukan alkaa oman puolison toiminta epäilyttämään, varsinkin jos on taustaa mt-ongelmalle ja ehkä epävakaalle käytökselle. Siksi ajattelin, mahtoiko avopuoliso olla kotona vai oliko avopuoliso ehkä se, joka ilmiantoi Romppaisen.