one eye kirjoitti:annaanna kirjoitti:one eye kirjoitti:Tuossa kyllä ohjaaja mainitsee käyneensä koiran kanssa tontin sivut. Näin ollen myös surmatalon ja seuraavan tontin välisen rajan - toisin kun mitä tänne on piirusteltu.
Hän on siis tehnyt useamman kierron ja uloimmalla eli kahden tontin päässä koira ilmaisi jonkun maajäljen. Olisi syytä piirtää siihen ilmakuvaan joka on täällä ollut muutama viiva lisää. Itsekin olen koiratouhua arvostellut mutta ilman parempaa tietoa näimmä. Olisi riittänyt tutkintajohdon arvostelu.
Selvitettäköön tässä nyt one eyelle, että tontin sivuilla voidaan tarkoittaa joko kahta, kolmea tai neljää, vaikka viittä tontin sivua. Ymmärrätkö. Mikäli kierretään tontin sivu kyseessä on luultavasti ympyränmuotoinen tontti

. Piirrellä voit mitä viivoja haluat, mutta älä ihmeessä siihen näytölle.
"Koiraa käyttäen käytiin läpi tontin sivurajat ja takaraja tontin ulkopuolelta."
Ei liene kylläkään uutta, että tuplan ne kaksi aivosolua ei keskustele keskenään. On eturaja kadulle joka on vastakohtana mainitulle takarajalle ja kun on tarkastettu myös sivurajat (huomaa monikko) niin ei jää normaalihahmotuskykyisellä juurikaan epäselväksi mistä rajoista on kyse. Kaikki pihan puolen rajat on tarkastettu. Ja jos on kosketusnäyttö niin silloin sormi piirtää juurikin näytölle. Tämä tosin taitaisi vaati tuplan sijasta useamman solun sinne konehuoneeseen.
Tuplapa$kana voi tosin jatkaa ilman suurempaa kunnianhimoa ja keskittyä räksyttämään kirjoittajista unohtaen niinkin hankalat asiat kuin kirjoitusten sisältö.
minäkö räksöttänyt, todista väitteesi!
Oikeesti!
En mä ole tyhmä, mä olen jälkeenjäänyt. Ihan eri asia. Siis jäänyt tiedollisesti jälkeen.
Eikä saa allekirjoituksena käyttää asiayhteydestään irrotettuna tuota edelläolevaa, mun itsetunto ei kestä
. Oudosti provosoidut ilman et kukaan provosoi. Jostakin piirrustelusta kirjoitit.
EI VOI OLLA TOTTA! Auttakaa ymmärtämään, tai kuunnelkaa totuus.
Oho! Mitä järkee (Romppasen toimissa tai käräjien päätöksessä)
Onko tää Romppanen sitten aiemmin ihan puuta heinää puhunut valan velvoittamana. Ei ole reitti ennen tuollainen ollut.
Tämä koiranohjaaja on tyystin lausuntoaan muuttanut vai.
Olinko mä kaiken lisäksi tuota kuuntelemassa viime vuonna

. Olisipa nyt sisotalo tai joku romppastodistuksen kuuntelemaan kykenevä. Kyllä tuolla käräjäpäätöksessä noin lukee (
mä en ole tuota lukenut, kun en alkua pidemmälle kyennyt sitä Anette Santamaan sepustusta lukemaan, oli niin lahjakkaasti sotkenut asiat (joita ei hänelle kyllä mitenkään erinomaisen selväksi by puolustusasianajaja tehty koskaan), keskellä Kafkan romaania siellä koki olevansa.)
Hitsinvitsi. Sittenhän hän olisi sen koiransa kanssa marssinut siitä Tähtisentieltä mihin se tontin SIVUraja päättyy, on sitten kiertänyt myötä- tai vastapäivää, takasin TALON ETURAJAA pitkin. Kun on siis one eyen mukaan siellä rinkiä vetänyt. Eikä kyllä muuten olisi sinne seuraavalle rajalle päässytkään,
mistä joku on joka tapauksessa yön tunteina kulkenut, sehän ei romppastodistuksessa näytä kuitenkaan mihinkään muuttuneen.
Et ovat sitten mies ja koira omia jälkiään seuranneet ja haistelleet

. Hopsassaa, hepo hei!, mä putosin kärryiltä. Ja kehdataan väittää, ettei kadun puolelta koiraa käytetty. Ja kehdataan väittää, et koiranohjaajien touhuissa on järkeä mukana.
Selittäkääs nyt tämä kun täällä näitä tietäjiä on. Montako kierrosta niitä omia koiran ja ohjastajan jälkiä yleensä kierretään haistelemassa?
Lisäys.
Postaan tämän nyt kuitenkin vaikka kone näyttää, et on pari vastausta jo tullut. Jaa siellä lux vaatii nyt Calderaa postittamaan jotakin.