tais unohtua ne 3 numeroa liian pienet housutKikki Hiiri kirjoitti:Mä olen aikanaan keesi päässä pulttirotsi niskassa .
kuin täällä netissä?
Ps kun faktat loppuu alkaa kielioppi tarkastelu..
tais unohtua ne 3 numeroa liian pienet housutKikki Hiiri kirjoitti:Mä olen aikanaan keesi päässä pulttirotsi niskassa .
Kyseinen Eski on todellinen tyyppi, mutta vaikuttaa siltä ettei se ole ihan kartalla siitä mihin sosiaalinen media yltää. Huolimatta siitä että on ilmeisesti aktiivinen facebookissa. Tää lienee oikeiston yhteinen ongelma, enkä ihan ymmärrä miksi. Oli kyse sit persuista tai sisusta, vähintään kerran vuodessa uutisoidaan että taas jaettu some-ohjeistusta, milloin hailaamisen, milloin aivopierujen takia.Pirhonen kirjoitti:Mikä tämä tapaus nyt edes oikein on? Onko tämä siis joku Mustan Barbaarin ja taustavoimiensa vitsi?
Vai onko tuommoinen skini nimeltään Eski oikeasti olemassa? Miksi hän sitten halailee mb:n kanssa ja sitten tilittää jälkikäteen kuinka mb onkin sosiaalipakolainen? Saatana sentään, mitä täällä tapahtuu![]()
Kolme numeroa liian pienet housut, mistä sä selität? Jollet si sekota mua johonki sukkahousuhevariin. Post scriptum oli muuten vaan käsittämätön, ja vaikka voisin sun kieliopillisista virheistä, se ei ole ihan topikin mukaista joten passaan. Kun suomi ei liene sun äidinkieles, se ei olisi edes reilua.Mman kirjoitti:tais unohtua ne 3 numeroa liian pienet housutKikki Hiiri kirjoitti:Mä olen aikanaan keesi päässä pulttirotsi niskassa .miten uhootko kadulla samalla tavalla vielä kuin täällä netissä?
Ps kun faktat loppuu alkaa kielioppi tarkastelu..
Kerrohan asiantuntijana kuinka paljon MB tienaa, ja mistä hänen massiiviset tienestinsä koostuvat. Ihan pienenä vinkkinä, että kotimaisessa musabisneksessä jos missä se leipä on todella tiukassa. Ihan jopa oikeillakin ammattimuusikoilla, saatikka sitten jollain rodullaan ratsastavalla yhden hitin ihmellä.Että sellaista. Vai että ihan verorahoilla James elää. Paskempi juttu vaan et sälli tienaa rehellistä, verotettua pätäkkää enemmän ku Eski ja kumppanit tienaa yhteensä.
Aika vahva sana tämä "hitti"..Huippulahjakkuus kirjoitti:Kerrohan asiantuntijana kuinka paljon MB tienaa, ja mistä hänen massiiviset tienestinsä koostuvat. Ihan pienenä vinkkinä, että kotimaisessa musabisneksessä jos missä se leipä on todella tiukassa. Ihan jopa oikeillakin ammattimuusikoilla, saatikka sitten jollain rodullaan ratsastavalla yhden hitin ihmellä.Että sellaista. Vai että ihan verorahoilla James elää. Paskempi juttu vaan et sälli tienaa rehellistä, verotettua pätäkkää enemmän ku Eski ja kumppanit tienaa yhteensä.
Kyllähän tuon saama radiosoitto ja medianäkyvyys on ollut poikkeuksellista ellei jopa ainutlaatuista, ottaen huomioon että kyseessä on ensi sinkkunsa julkaissut artisti, jolla ei käsittääkseni ole missään vaiheessa ollut aikomuksenakaan albumin julkaiseminen. Joten hitti-sanan käyttäminen on mielestäni enemmän kuin oikeutettua.Mman kirjoitti:Aika vahva sana tämä "hitti"..Huippulahjakkuus kirjoitti:Kerrohan asiantuntijana kuinka paljon MB tienaa, ja mistä hänen massiiviset tienestinsä koostuvat. Ihan pienenä vinkkinä, että kotimaisessa musabisneksessä jos missä se leipä on todella tiukassa. Ihan jopa oikeillakin ammattimuusikoilla, saatikka sitten jollain rodullaan ratsastavalla yhden hitin ihmellä.Että sellaista. Vai että ihan verorahoilla James elää. Paskempi juttu vaan et sälli tienaa rehellistä, verotettua pätäkkää enemmän ku Eski ja kumppanit tienaa yhteensä.
Suvussa on näitä soittajia ja osa on keikkailut jonkin verran euroopassa niin tulot/kulut +- 0
pitää olla kohtuu kova nimi että leivän päälle tulee muutakin kuin ylähuuli..
Eskillä on kaivuri, neekerillä vain sponsored by Kela verkkatakki. Ja KikkiHiiren latex housut on just sopivat Kikille.oldunion kirjoitti:Nyt turpa kiinni saatatnan märkäkorva kakarat. Kikkihiiri ei mitäön sanomaan pienissä housuissaan, sut tiedetään. ja te pellet jotka herjaatte mustabarbaaria, tietäittepä miten valkoinen kyseinen ihminen on sielunmaisemaltaan , ei syö kanaa, saunoo juo viinaa siinä missä muutkin juro suomalainenäijä joka penkkaa 120kg kiroilee yms ja tienaa enemmän kuin idolinsa eski.
edit. niin ja ymmärtääkseni syö pekonia.
Sinähän se väitit että Kela rahoilla itseään ehostava suomalainen neekeri olisi rikkaampi kuin kaivurimies.Kikki Hiiri kirjoitti:
Jos palattais aiheeseen ja unohdetaan mun housut, Musta Barbituraatti ja muu epäoleellinen.
Juuri näin 30+ punkkari irokeesi päässä pulttirotsi niskassa liian pienet housut jalassa naama täynnä "neppareita" koominen näky varsinkin kun vesisateella säädetäänHuippulahjakkuus kirjoitti:Itse olet kertonut olevasi kolmekymppinen räkäpunkkari. Ei todellakaan ole ihme, että herättää hilpeyttä
No ei teitä ainakaan fiksuudesta pääse syyttämään. Niin kuin ei tätä postaukseni pointtia, äärisoikeiston kunniajäsentä eli Tahvanaista. Mä en ole ihan varma et onks kyseessä trolli, mut tää sakki on sen verran IRL-trolleja että saattaa olla ihan ehta tapaus. Eli siis Kansallisen vastarinnan johtohahmo kyseessä: https://twitter.com/TahvanainenJMman kirjoitti:Juuri näin 30+ punkkari irokeesi päässä pulttirotsi niskassa liian pienet housut jalassa naama täynnä "neppareita" koominen näky varsinkin kun vesisateella säädetäänHuippulahjakkuus kirjoitti:Itse olet kertonut olevasi kolmekymppinen räkäpunkkari. Ei todellakaan ole ihme, että herättää hilpeyttä
porttikongissa irokeesiä ojenukseen.