Koska nyt on niin hauska olotila jostain syystä, heitänpä ilmoille uuden idean pahojen tapausten rankaisemiseksi. Ihmisoikeuksien suhteen vähän kiikun kaakun, mutta tässä se kuitenkin tulee:reppuli kirjoitti:Ääh, no kun sekin on laitonta. Ja vankilatoverisi tekisivät niin kuitenkin ja enkä kuitenkaan edes osuisi kipeimpään paikkaanScilla kirjoitti:Kivitä sitten salaa, mutta niin että jään henkiinreppuli kirjoitti: Eipäs saa kivittää vaikka kuinka sitä anelisit. Se on laissa kielletty Suomessa ja monessa muussa maassa.
Itse sitä paitsi tuskin kivittäisin vaikka olisi laillistakin, jotta jäisit pohtimaan tekosiasi. Vankeus toimii paremmin kuin kivittäminen ja noudattanee ainakin nykyisen lainsäädännön perusteella enemmistön mielipidettä. Toki se myötäilee paremmin myös sivistyneen valtion suomia ihmisoikeuksia, joista olen joskus kuullut jotain huhua.
Syötetään 10000 kcal edestä sokerimehua päivittäin kunnes henkilö painaa yli 200 kg. Päästetään vapaaksi luontoon ja eipähän tee kummoisia rikoksia eikä ainakaan kovin tiuhaan tahtiin. Eikä tarvi kummoisia tukiaisiakaan pitkään aikaan koska vararavintoa on. Jos mielii elää pitkän elämän, hikoilee ja kuntoilee hän siihen malliin, että katumus kyllä iskee
Ihmisoikeuksia voi kohentaa vaihtamalla lihotuksen 100kg läskipukuun, joka lukitaan päälle.
Nyt loppuu off-topic minun osaltani. Kiitos ja anteeksi.