Mä kysyn nyt ihan tosissani.ulkosuomalainen kirjoitti:Kysytko tosissasi?Miten hän on silti voinut etukäteen varautua tähän alkuperäisen suunnitelmansa pieleenmenoon hommaamalla käden ulottuville suojavarusteet ja astalon, tekemällä takkahuoneen lattialle veriset poistumisjäljet, vaikka Jukkaa ei ole vielä edes astaloitu ja ottamalla puhelimeen mennessä päälleen jonkun muun paidan ja päättämällä puukottaa itseään vasta puhelun loputtua, vaikkakin kertoo siitä jo heti puhelimessa?
Ja jos Jukka herää tajuttomuudesta kesken puhelun, niin miksi Auer kertoo hänen tappelevan, vaikka luulee tämän olevan kuollut tai tajuton?
Mä olen täällä vuosikausia selittänyt miksi ei tarvitse olla varautunut suojavaatteeseen tai astaloon ja kuinka lavastus verijälkiä myöten on tehty jo ennen Häke-puhelua.
Totta kai hänellä on jo punainen T-paita päällään ja haava tehtynä kun hän soittaa.
Ja mä jo selitin juuri siina viestissä mihin vastaat, miksi Anneli väittää Jukan tappelevan --kun yritää vakuuttaa sillä Häkeä ja tytärtään.
Tää on ihan älytöntä ajanhaaskausta taas.
Mä olen sanonut vuodesta 2010, että teillä on pointti ajasta JOS pystytte todistamaan, että juoksun päätteeksi aukeava ovi on tuulikaapin ovi. Jos siinä edes ovi aukeaa. Ja silloinkin jää mahdollisuus, että kyseessä on vaikka tuulen heiluttelema ovi.
Itsekin valitat, ettei Manner käytä tätä puolustusta vieläkään --oliskohan syy siinä, ettei sitä pystytä todistamaan?
Kun asia on niin, että teidän Auerin syyllisyyteen uskovien käsitys tapahtuneesta on mun päässä vain yhtä suurta sekavaa mössöä. Uskotaan perheriitaan ja uskotaan siihen, että Auer vain yllätti nukkuvan miehensä sänkyyn. Uskotaan siihen, että Jukka heräsi kesken puhelun ja Auer tappoi hänet livenä häkenauhalla. Uskotaan siihen, että osa huudoista tulee nauhalta ja osa ei. Uskotaan kakkosluuriin. Uskotaan siihen, että Jukka on ollut kuollut koko ajan ja kaikki huuto ja ilmeisesti murhakin tulee nauhalta.
Jos olen ymmärtänyt oikein, olet yksinkertaisimman mallin kannattaja, eli sun mielestä Jukka virkoaa kesken puhelun ja Auer käy viimeistelemässä hänet. Ja se kuullaan nauhalla. Lavastukset on tehty etukäteen, samoin rintapisto. Päällä on punainen t-paita.
Ja sitten kysymyksiä. Ja oikeasti, nämä on ihan tosissaan. Haluaisin ymmärtää.
1. Onko osa astaloniskuistakin jo annettu? Vai ehtiikö Auer mielestäni lyödä ne kaikki (4 iskua, jos uskomme Kuolemannaakan piirroksia)?
2. Jos hän on vain puukottanut, mikä on astalo ja mistä hän nappaa sen mennessään suorittamaan tuon joka tapauksessa pikavauhtia tehtävän surman?
3. Miten hän on suojautunut, että punaiseen t-paitaan ei ole tullut mitään jälkiä astaloinnista? (Juu, ne pikkupikku pisarat hihoissa, tiedetään, mutta oikeasti?) Tässä vaiheessahan sitä verta vasta on roiskunutkin. Miten hän ehtii pukea ja riisua suojavaatteen? Varsinkin riisua niin ettei tule lapsen eteen se päällään?
4. Mitä hänellä on jalassa? Jos lavastukset on jo tehty ja hän ei tiedä joutuvansa astaloimaan heräävän Jukan, eikö hän ole jo piilottanut lavastuskengät? Juokseeko hän paljain jaloin lasinsiruissa?
5. Onko Auer tehnyt veriset jalanjäljet kastelemalla kengän Jukan kyljessä, vaikka puukotuksen jälkeen ei ole olemassa mitään sellaisia verijälkiä, joista tuollaiset jalanjäljet olisivat syntyneet? Eli sitten hän onnekkaasti joutuu menemään astaloimaan Jukan ja saa aikaiseksi sellaiset verilammikot, jotka sopivat jo tehtyihin jälkiin?
6. Ja vaikka kaikkeen muuhun olisit jo vastannut sen sanomasi tuhat kertaa, niin miten selität sen uuden todisteen, eli verisen astalonjäljen ovenpielessä? Onko astalolla siis lyöty jo aiemmin ja sen jälkeen käyty rikkomassa ikkunaa? Mutta sitä ei ole lavastuksen lopuksi piilotettu?
edit. korjattu numerointi Elon laskuopin mukaiseksi.