^Yritänpä minäkin vääntää Valopäällikölle rautalankaa, vaikka hän ei edellisiä vääntäjiä olekaan uskonut.
Minä olen perustanut tietoni, sekä Lecterin, että Urpon osalta, mitä tietoja he ovat palstalla itsestään antaneet.
Uskotko tosiaankin kaiken, mitä luet keskustelupalstalta? Varsinkaan minfon kaltaiselta, tavallista erikoisemmalta palstalta? Minä en usko kaikkea, hyvänä esimerkkinä nuo vakuuttelusi omista rahavaroistasi ja tarjoamastasi reteästä vedonlyönnistä. Periaatteessa voisin itsekin vetoosi osallistua, mutta vain, jos saisin mieheni lainaamaan itselleni puolet tuosta vaatimastasi summasta. Eli ei tule kauppoja, koska olemme vielä normaalijärkisiä yksilöitä mieheni kanssa, emmekä ota näitä keskustelupalstan juttuja liian tosissamme.
Ja mitä tulee Syväniemeen, niin itsepähän on tempauksellaan julkisuuteen hakeutunut, joten kantakoon siitä myös seuraukset, eli tämän(kin) nettikirjoittelun. Kunnianloukkauksesta ollaan kuitenkin vielä aika kaukana, kun vain mielipiteitämme elämäntavastaan tänne kirjoitamme.
Toki hän on vielä nuori ja ihan nättikin, mutta ainakaan tänne postatut lausuntonsa eivät vakuuta ketään siitä, että hän vielä joskus osallistuisi tämän yhteiskunnan pyörittämiseen ansiokkaana veronmaksajana. Valitettavasti. Piste.
EDIT: BTW: Kohtahan tämän ketjun voisikin siirtää vaikka Lautamiehiin, jos tunnelma vielä tästä kuumenee...