Miksi pitää jankuttaa samasta asiasta koko ajan? Et ole enää pitkään aikaan tuonut mitään sisältöä keskusteluun, valitat vain siitä, miten sinua muka panetellaan. Eihän tuollaista valitusta jaksa kuunnella.sisotalo kirjoitti:TM etenee yhä kauemmas todellisuudesta. Koivisto kertoo todistuksessaan hovioikeudessa kolmesta henkilöstä, jotka muodostavat tiimin. TM tekemä piirros oli esillä kun Manner yritti liittää sitä oikeuden asiakirjoihin, mutta se ei onnistunut kun tekijän todellisesta nimestä ei ollut tietoa. TM on laajasti kirjoittanut tiimijohtajan Niina Berg'in blogissa.
Miksi hermostut tästä? Eihän tiimiin kuuluminen ole pahasta muuten kuin siltä osalta, että sinä ja muut tiimiläiset haukkuvat minua. Sinä yksin julkisesti, muut lähettävät s-postia, jota en tietenkään julkaise
Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
-
Nätti_Jussi
- Agentti Scully
Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)
- Kyllä se on sitä, aina se on sanonu sitä, et se on Ulvilassakin niin se on tullu sinne, avannu oven ja sitten huutanu sinne että "millä lyödään päähän, no vasaralla tietenkin".
- Officer Crabtree
- Hetty Wainthropp
Päinvastoin, jatkakaa ihmeessä!Nätti_Jussi kirjoitti:Miksi pitää jankuttaa samasta asiasta koko ajan? Et ole enää pitkään aikaan tuonut mitään sisältöä keskusteluun, valitat vain siitä, miten sinua muka panetellaan. Eihän tuollaista valitusta jaksa kuunnella.
Tätä on todella viihdyttävää seurata.
Dixi.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Merkillisiä väitteitä täällä. Käyn pari kertaa päivässä lävitse tärkeimmät ketjut kuten hovioikeudesta, lasten todistuksista tai hätäpuhelusta, tarjoan koko ajan uusia todistusten nauhoituksia, vetoan, että keskusteltaisiin Alpon animaatiosta tai jostain muusta kokonaisesityksestä. Vastaukseksi tulee tällaista. Minulle tulee päivittäin haukkumiskirjeitä, joista kerron sikäli kun ne koskevat murha,infoa.
Kaikki tämä on "itkemistä"
-
kaljaloota
- Theo Kojak
Jep, jatkakaa vain, tätä onkin tosiaankin viihdyttävää seurata.
SI voisi ajankuluksi antaa pari postinäytettä kaikkien näkyvillle
SI voisi ajankuluksi antaa pari postinäytettä kaikkien näkyvillle
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Saattaa olla, että noita haukkumakirjeitä lähettää joku muu, "tiimin" nimissä, koska noi ei oikein annelistien tyyliin kuulu, vaan vastapuolen... Ei kannattaisi jakaa sähköpostiosoitettaan noin huolettomasti.sisotalo kirjoitti:Merkillisiä väitteitä täällä. Käyn pari kertaa päivässä lävitse tärkeimmät ketjut kuten hovioikeudesta, lasten todistuksista tai hätäpuhelusta, tarjoan koko ajan uusia todistusten nauhoituksia, vetoan, että keskusteltaisiin Alpon animaatiosta tai jostain muusta kokonaisesityksestä. Vastaukseksi tulee tällaista. Minulle tulee päivittäin haukkumiskirjeitä, joista kerron sikäli kun ne koskevat murha,infoa.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
www.shorturl.at/agoNS
”En mää oo vääryyttä vastaan, mutten oikeuttakaan pualla” – Lavialainen sananparsi
-
peikonlehti
- Roger Murtaugh
SI: Miksi salata noita mainitsemiasi sp-viestejä?
Mitä jostain kirjesalaisuudesta, kun salattavia eivät ole edes rikosten uhrien lääkärinlausunnot joidenkin mielestä. Pientä on ja voit jättää sp-osoitteen ja lähettäjän nimen mainitsematta.
Tekijänoikeuttakaan tavanomaiseen herjameiliin ei ole (teoskynnys harvoin täyttyy, joskin täytyy ihailla joidenkin henkilöiden luovuutta tässä suhteessa).
Mitä jostain kirjesalaisuudesta, kun salattavia eivät ole edes rikosten uhrien lääkärinlausunnot joidenkin mielestä. Pientä on ja voit jättää sp-osoitteen ja lähettäjän nimen mainitsematta.
Tekijänoikeuttakaan tavanomaiseen herjameiliin ei ole (teoskynnys harvoin täyttyy, joskin täytyy ihailla joidenkin henkilöiden luovuutta tässä suhteessa).
Jos sisotalo on sähköpostien vastaanottaja, niin eihän silloin mikään kirjesalaisuus estä julkaisemasta niitä sähköposteja. Ei, koska sisotalo on vastaanottaja niin hän ei luvattomasti ole niitä saanut haltuunsa. Eikä tuollaisten oikein voi tulkita olevan salattavaakaan materiaalia...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
-
peikonlehti
- Roger Murtaugh
Rescure: Hyvä!
Tiedä häntä mistä syystä on harhaoppi päähäni taottu.
Koko termi kirjesalaisuus on harhaanjohtava. Mitä ilmeisemmin kirjesalaisuus ei estä kirjeen vastaanottajaa julkaisemasta saamaansa kirjettä.
Tiedä häntä mistä syystä on harhaoppi päähäni taottu.
Koko termi kirjesalaisuus on harhaanjohtava. Mitä ilmeisemmin kirjesalaisuus ei estä kirjeen vastaanottajaa julkaisemasta saamaansa kirjettä.
Yrityksethän yrittävät säännöllisesti kieltää julkaisemasta tai edes paljastamasta lähettämiään posteja kirjesalaisuuteen vedoten. Varsinkin silloin kun pelkäävät postin vuotavan ei toivotuille tahoille kuten kuluttaja-asiamiehelle tai sosiaaliseen mediaan. Täysin perusteettomasti...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
-
peikonlehti
- Roger Murtaugh
Rescuer: Julkisuudesta olleista jutuista se väärä käsitys leviää ja muuttuu vähitellen "tiedoksi". Totta ihmeessä pointti on siinä, oletko luvallisesti/luvattomasti saanut joidenkin henkilöiden välistä tiedonvaihtoa käsiisi.
Mitä muuten ajattelet väärään ilmiantoon yllyttämisestä? Seuraamus ei varmasti ole rankka, mutta mitä se tekee ihmisen maineelle?
Mitä muuten ajattelet väärään ilmiantoon yllyttämisestä? Seuraamus ei varmasti ole rankka, mutta mitä se tekee ihmisen maineelle?
Kyllä älykkäät ihmiset ymmärtävät, että huppari on ainoa mahdollinen selitys tapahtuneeseen.Huppari on mielikuvituksen tuotetta. Ihmettelen suuresti, mikseivät edes normaaliälyllä varustetut ihmiset sitä voi tajuta.
Mutta jos äly ei riitä...sille ei voi mitään....
Se tässä on ongelma. Kun antiannelistit lähtivät tulivat proannelistit tilalle. Lukekaa nyt vaikka TM vastauksia kirjoituksiini. Eihän niissä koskaan puhuta asiasta. S-postssa tulee paljon pahempaa. en minä niitä halua jakaa, eikä minulle ole siihen oikeutta, vaikka s-postit ovat minulle tulleet.Kuolemannaakka kirjoitti: Saattaa olla, että noita haukkumakirjeitä lähettää joku muu, "tiimin" nimissä, koska noi ei oikein annelistien tyyliin kuulu, vaan vastapuolen... Ei kannattaisi jakaa sähköpostiosoitettaan noin huolettomasti.
-
Harpo
Ei me olla tyhmiä, me ollaan hulluja. Tyhmät antiannelistit tekee meidät hulluiksi.rekkari kirjoitti:Kyllä älykkäät ihmiset ymmärtävät, että huppari on ainoa mahdollinen selitys tapahtuneeseen.Huppari on mielikuvituksen tuotetta. Ihmettelen suuresti, mikseivät edes normaaliälyllä varustetut ihmiset sitä voi tajuta.
Mutta jos äly ei riitä...sille ei voi mitään....
-
Kuolemannaakka
- James Bond (George Lazenby)
Ulkosuomalainen ei yrittäisi teonkuvausta vaikka hänellä olisi koko ruumiinavauksen kuvaliite käytössään=) Vuosikausia piiloutunut saman mantran taakse: "jos vaan olisi häke-nauha, jos vaan olisi vammakuvaus, jos vaan olisi tutkittu, voivoivoivoi kun ei oo tutkittu... niin SITTEN tekisin kuvauksen, mutta nythän se on ihan TURHAA, kun valitettavasti (hurjan harmi!) ei ole kaikkea materiaalia käytössä"
Kauhea pelko, että jostain tulisikin julki kaikki materiaali=))
Joskus se oli kiinni häke-nauhasta, kun luuli, ettei sitä koskaan julkisteta. Nyt kun häke-nauha on julkistettu, niin eipä tule kuvauksia... nyt tarvitaan vammaluettelokin, eikä tietenkään käy mikään Naakan valehtelema versio, vaan se alkuperäinen, taatusti kaikilta salattu! Sitten kun SE on, niin sitten tulee kuvausta.
Mutta kaikkina näitä vuosina kun mistään ei ole ollut mitään tietoa eikä käsitystä, niin se on sentään ollut varma homma, että Anneli on syyllinen
Ulkosuomalainen 4.5.2012: Murhan tekotavasta olen luvannut antaa selitykseni heti kun saan kaikki rikospaikkakuvat, avanneen laakarin lausunnon, ja nauhan livena ja/tai joku tekee ne mun ylla ehdottamat rekot ja ottaa aikaa & kertoo mika ovi aukeaa ja milla kellonlyomalla Hake-nauhalla & milta keittion laattalattialla juoksu kuulostaa nauhalla.
Joskus asioita voi myös päätellä. Kuinka ihmeen oikein ne 2010 päätelmät joiltakuilta menivätkään, vaikka ei ollut mitään nauhoja tai kuvia käytössä... ?=) Ja kuinka pieleen joiltakuilta... kaikkien kannattaa lukea vanhoja keskusteluja, se on opettavaista.
Kauhea pelko, että jostain tulisikin julki kaikki materiaali=))
Joskus se oli kiinni häke-nauhasta, kun luuli, ettei sitä koskaan julkisteta. Nyt kun häke-nauha on julkistettu, niin eipä tule kuvauksia... nyt tarvitaan vammaluettelokin, eikä tietenkään käy mikään Naakan valehtelema versio, vaan se alkuperäinen, taatusti kaikilta salattu! Sitten kun SE on, niin sitten tulee kuvausta.
Mutta kaikkina näitä vuosina kun mistään ei ole ollut mitään tietoa eikä käsitystä, niin se on sentään ollut varma homma, että Anneli on syyllinen
Ulkosuomalainen 4.5.2012: Murhan tekotavasta olen luvannut antaa selitykseni heti kun saan kaikki rikospaikkakuvat, avanneen laakarin lausunnon, ja nauhan livena ja/tai joku tekee ne mun ylla ehdottamat rekot ja ottaa aikaa & kertoo mika ovi aukeaa ja milla kellonlyomalla Hake-nauhalla & milta keittion laattalattialla juoksu kuulostaa nauhalla.
Joskus asioita voi myös päätellä. Kuinka ihmeen oikein ne 2010 päätelmät joiltakuilta menivätkään, vaikka ei ollut mitään nauhoja tai kuvia käytössä... ?=) Ja kuinka pieleen joiltakuilta... kaikkien kannattaa lukea vanhoja keskusteluja, se on opettavaista.
Lataa ilmainen 340-sivuinen nettikirja Ulvilan surmasta alla olevasta linkistä! Paras ja alkuperäinen! Salasana on "ulvila".
www.shorturl.at/agoNS
www.shorturl.at/agoNS
-
ulkosuomalainen
- Michael Knight
Jaaha. Pulu taas vauhdissa.
Väännetään nyt rautalangasta taas kerran kun Naakalla on ongelmia joko muistissa, luetun ymmärtämisessä tai päässälaskussa.
Montako noista mun 2012 ehdoista on Naakan laskujen mukaan nyt täyttynyt?
Rasti ruttuun:
[ ] yksi
[ ] en osaa sanoa. Mikä numero tulee yhden jälkeen?
Perfektionistina mä en rupea tunkemaan vääriä paloja väkisin paikalleen, saati saksimaan tai tehtailemaan ihan ikiomiani saadakseni palapelin valmiiksi. Minusta siinä ei ole mitään mieltä.
Eikä mua kiinnosta pätkääkään kuka oli oikeassa. Mä halusin aikanaan tietää mitä tapahtui. Nykyisin sekin kiinnostaa vain ohimenevästi.
Ja tässä vanhojen muistelijalle vielä tikkua silmään, myös vuodelta 2012:
P.S. Ennakoivasti tälle välittömästi paikalle pelmahtavalle Tuplalle: yes, yes, kilvenkiillotuspuuhissahan minä taas. Kannattaisiko sunkin yrittää vaihtaa kovalevyä? Vanha on puhki.
Väännetään nyt rautalangasta taas kerran kun Naakalla on ongelmia joko muistissa, luetun ymmärtämisessä tai päässälaskussa.
Montako noista mun 2012 ehdoista on Naakan laskujen mukaan nyt täyttynyt?
Rasti ruttuun:
[ ] yksi
[ ] en osaa sanoa. Mikä numero tulee yhden jälkeen?
Perfektionistina mä en rupea tunkemaan vääriä paloja väkisin paikalleen, saati saksimaan tai tehtailemaan ihan ikiomiani saadakseni palapelin valmiiksi. Minusta siinä ei ole mitään mieltä.
Eikä mua kiinnosta pätkääkään kuka oli oikeassa. Mä halusin aikanaan tietää mitä tapahtui. Nykyisin sekin kiinnostaa vain ohimenevästi.
Ja tässä vanhojen muistelijalle vielä tikkua silmään, myös vuodelta 2012:
http://murha.info/phpbb2/viewtopic.php? ... 2A#p500563ulkosuomalainen kirjoitti
Eli sun vastapuoli, Annelin syylisyyteen uskovat tai todisteita toisin tulkitsevat, ovat kaikki joko tyhmia, eparehellisia tai laumaelaimia. Malliesimerkki kognitiivisen dissonanssin ratkaisusta. Jollet tunne kasitetta tai ovat liian vaikeita sanoja, hae vaikka "malkaa omassa silmassa." Sun yo. vaittama ei muuten mitenkaan todista kirjoittajansa alykkyydesta saati viisaudesta vaan tasmalleen painvastoin.Kuolemananaakka kirjoitti
Vespa on vielä suhteellisen uusi kirjoittaja täällä, ja malttaa ehkä ajatella asioita omalla järjellään ja on rehellinen itselleen.
P.S. Ennakoivasti tälle välittömästi paikalle pelmahtavalle Tuplalle: yes, yes, kilvenkiillotuspuuhissahan minä taas. Kannattaisiko sunkin yrittää vaihtaa kovalevyä? Vanha on puhki.
Nothing sways the stupid more than arguments they can't understand.
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius
Cardinal de Retz, Memoires (1781)
When a wise man points at the moon, the imbecile examines the finger.
Confucius