Rautavaaran perhesurma 26.10.2014, äiti ja 3 lasta kuoli

Suomessa tapahtuneet henkirikokset.
kiinnostunut68
Harjunpää

Re: Nainen ja kolme lasta kuolivat kolarissa Rautavaaralla

Viesti Kirjoittaja kiinnostunut68 »

Kiteen paikallislehdessä oli lauantaina seurakunta palstalla kuolleet osiossa Kirsi Mirjam Huhtilainen 33v. Eli on ilmeisesti haudattu viikonloppuna.
Atlanta
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Atlanta »

No, onhan tapauksesta jo kolme viikkoa, niin varmasti on jo haudattu.
Tutkintahan on muuten kesken, joten ei tässä enää paljon keskusteltavaa ole. Kuulemme varmaan aikanaan. Lopullinen tieto voi tulla vasta kuukausien päästä.

Kun yksi miespuolinen serkkuni kuoli kolmisenkymmentä vuotta sitten putkaan, niin puolen vuoden kuluttua tuli vastaus:tapaturma. Näin varmaan sanotaan tässäkin asiassa.
"Kaiken viisauden alku on tosiasioitten tunnustaminen". J.K.Paasikivi.
Nuunu
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Nuunu »

Itse kyllästyin totaalisesti eräiden nimimerkkien paatokselliseen itsensäkehumiseen ja muiden mustamaalaamiseen. Kukaan meistä ei oikeasti voi tietää tämän onnettomuuden faktoja. Miksi siis syytellä muita heidän mielipiteistään? Älytöntä. Raportit tästä tapauksesta tulevat aikanaan, jos niistä joku taho haluaa tiedottaa. Se ei kuitenkaan tuo enää ketään takaisin tuonpuoleisesta.

Rauhallista joulun odotusta kaikille!
jmit
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja jmit »

" Raportit tästä tapauksesta tulevat aikanaan, jos niistä joku taho haluaa tiedottaa. Se ei kuitenkaan tuo enää ketään takaisin tuonpuoleisesta."

Niin mitä järkeä on ylipäätänsä siinä, että henkirikoksista on säädetty jotain rangaistuksia? Eivät rangaistukset ja syyttäminen tuo ketään takaisin. Syyllistäminen on tosi ikävää. Kaikille vaan iloinen mieli ja vapaa tappamisoikeus, niinkö se menee? Vai, että tuonpuoleisesta, saat asian kuulostamaan siltä kuin ketään ei olisi tapettu, vaan äiti olisi vienyt lapset turvaan johonkin toiseen paikkaan.

"Kukaan meistä ei oikeasti voi tietää tämän onnettomuuden faktoja."

Kyllä me voimme. Äiti tappoi kolme lastaan. Mitä muuta tässä nyt pitäisi tietää?
Atlanta
Adrian Monk

Nuunu kirjoitti:Itse kyllästyin totaalisesti eräiden nimimerkkien paatokselliseen itsensäkehumiseen ja muiden mustamaalaamiseen. Kukaan meistä ei oikeasti voi tietää tämän onnettomuuden faktoja. Miksi siis syytellä muita heidän mielipiteistään? Älytöntä. Raportit tästä tapauksesta tulevat aikanaan, jos niistä joku taho haluaa tiedottaa. Se ei kuitenkaan tuo enää ketään takaisin tuonpuoleisesta.

Rauhallista joulun odotusta kaikille!
Imettelen, kuinka palstalla nyt on narsistiäitiä haukuttu. Kuka narsisti haukku toista narsistia.
Tarkoitan muutamia nimimerkkejä, jotka pitävät kaikkea mediasta saatua tietoa täytenä totuutena, ovat varmoja asiastaan. He jyräävät mielipiteitään läpi ketjussa varmaan lukematta muiden ajatuksia. Ja jos joku on eri mieltä, alkaa moittiminen. Se on narsistista käytöstä.

Eikö tämä ole keskustelupalsta?
Täällä saa olla eri mieltä. Ei kai mitään keskustelua synny, jos kaikki olisivat kurkku suorana huutaneet, mitä kamalaa on tapahtunut. Eikä kukaan olisi ajatellut, miksi.

Ja entä, jos tuo äiti olisikin teettäny abortin joka lapsen kohdalla. Tuskin kukaan puhuisi mitään, eikä tulisi pihaustakaan siitä, että on murhaaja.
jmit
Axel Foley

Niin, jos äiti olisi teettänyt abortin. Tässä juttua feministien pyhimmästä oikeudesta. Jokaisella naisella on oikeus omaan ruumiiseen, eli kuolleeseen lapseen. Tällaista on jälki yhteiskunnassa, kun meillä on suuri poliittista valtaa pitävä ryhmä, joka kuvittelee olevansa empaattinen, mutta heidän empatiansa ulottuu vain niihin, jotka ovat heidän itsensä kaltaisia, kaikki muut ovat hyväksi käytettävän tavaran asemassa.

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014111 ... 1_uu.shtml
Nuunu
Susikoski

Jmitiltä naurettavaa jokaiseen sanaan takertumista.
Etkä todellakaan voi oikeasti tietää, mitä tapahtui.
Voit vain esittää omat luulosi!
Ja vieläkö ihmettelet keskustelun tyrehtymistä, kun poljet kaikki muut mielipiteitään täällä esittäneet lokaan?
Taidat olla tyhmä.
Uskallan sanoa noin, koska itse haukuit minua mielenvikaiseksi.
Scilla
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scilla »

Ilmeisesti toi narsisti-sanan käyttö siis on nyt se mikä ärsyttää?
Eli sovitaanko siten ennemmin niin, että tämä äityli oli ihan terve, ei narsisti tai mitään muutakaan, vaan ihan terve aikuinen nainen, niin oltasko kaikki sitten tyytyväsiä?
Se vaan halus tappaa ittensä ja lapsensa ja se siitä. Syynä miehen halu erota. Ei yhtään mitään sen kummempaa.
jmit
Axel Foley

Nuunu,

"Etkä todellakaan voi oikeasti tietää, mitä tapahtui.
Voit vain esittää omat luulosi!"

Minä nyt vain voin tietää, että äiti ajoi tahallaan auton päin linja-autoa, jossa oli paljon ihmisiä ja lasten isä. Lisäksi nainen tappoi kolme lasta. Ei tästä nyt pääse yli eikä ympäri.

"Taidat olla tyhmä."

Uskon, että feministisestä 'todellisuudesta' tarkasteltuna minä olen tyhmä ja jos feministit saisivat päättää, niin minut lähetettäisiin uudelleenkoulutusleirille syömään ruohoa.

"Uskallan sanoa noin, koska itse haukuit minua mielenvikaiseksi."

En ole kutsunut ketään keskustelijaa mielenvikaiseksi. Tietyt ajatusmallit ovat mielenvikaisia, kuten se, että tämä äiti tässä nyt olisi se uhri ja lapset sekä isä vastuullisia, niin kuin jotkut ovat pahimmillaan esittäneet.
Nuunu
Susikoski

Jääköön tämä viestiketju minun puolestani jmitin synkäksi yksinpuheluksi.
En viitsi toistella ajatuksiani, kun tämä yksi jyrää ne kuitenkin, enkä myöskään halua lähteä inttämislinjalle.
Puheet natseista, feministeistä, feminatseista ja muista epäolennaisista tässä yhteydessä voi varmaan laskea jollakin tapaa sairaan katkeroituneen mielen tuotteiksi.
Viisaampi vaikenee.
Atlanta
Adrian Monk

jmit!
Abortteja tekevät muutkin naiset kuin feministit. Niitä tehdään todella itsekkäistäkin syistä. Tai isäkokelas tai muut painostavat. Silloin nainen ei itse määrää, turvautuuko keskeytykseen vai ei. Joskus olosuhteet ovat sellaiset, ettei lasta voi ottaa vastaan. Ei ole muuta ulospääsyä.
Ehkä ei tässäkään ollut muuta ulospääsyä. Jäi monta elämää elämättä. Niin jäi. Mutta niin jää silloinkin,kun turvaudutaan aborttiin.
En toki vastusta aborttia. Se on hyvä asia, toisaalta. Ja hyvä, että sen tekevät ammatti-ihmiset, ettei tarvitse turvautua mihinkään puoskareihin, jolloin seuraukset voivat olla tuhoisat.

Odotellaan, kuuluko tutkinnasta mitään lisää.
jmit
Axel Foley

"Jääköön tämä viestiketju minun puolestani jmitin synkäksi yksinpuheluksi."

No harmi. Suomalaista miestä haukutaan tuppisuuksi. Kerrankin kun suomalainen mies haluaa keskustella, niin sitten se ei kelpaakkaan.

"En viitsi toistella ajatuksiani, kun tämä yksi jyrää ne kuitenkin, enkä myöskään halua lähteä inttämislinjalle."

En minä mitään jyrää, kirjoittelen vain.

"Puheet natseista, feministeistä, feminatseista ja muista epäolennaisista tässä yhteydessä voi varmaan laskea jollakin tapaa sairaan katkeroituneen mielen tuotteiksi."

Onko sinulla kompetenssia diagnosoida ihmisiä? Terveydenhuollon eettiset ohjeet kieltävät diagnosoimasta henkilö tätä tapaamatta. Saako sinulta myös reseptit? Minun hieman vaikea tuntea oloani katkeraksi, kun olen elämältä saanut käytännössä kaikilla yleisillä mittareilla mitattuna paljon ja lisäksi vieläpä enemmän kuin koen ansainneeni. Siitä huolimatta tai ehkäpä juuri sen vuoksi katson velvollisuudekseni reagoida kun näen vääryyttä ympärilläni joka kohdistuu ihan muihin ihmisiin kuin minuun.

"Viisaampi vaikenee."

Tuo on ihmeellinen sanonta. Olipa viisas Saksan kansan enemmistö kun vaikeni ja katsoi pois kun vääryyksiä tapahtui.
Nuunu
Susikoski

Vääryyksiä tapahtuu.
Vahinkojakin tapahtuu.
Toiset ihmiset ovat pahoja, toiset eivät.
Kaikilla on oikeus olla olemassa. Tai olla olematta.
jmit
Axel Foley

"Vääryyksiä tapahtuu."

Todellakin ja vääryyksistä suurin on lapsenmurha.

"Vahinkojakin tapahtuu."

Tässä tapauksessa vahingolla ei ole mitään osaa.

"Toiset ihmiset ovat pahoja, toiset eivät."

Tämä äiti oli paha äiti.

"Kaikilla on oikeus olla olemassa. Tai olla olematta."

Juu, mutta toisia ihmisiä ei saa tappaa, ei vaikka kuinka harmittaisi se, että yhteiskunta on jättänyt sosiaalidemokraattisen paapomisen vähemmälle kuin itse edellyttää.
poepporoo
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja poepporoo »

jmit kirjoitti:"Vääryyksiä tapahtuu."

Todellakin ja vääryyksistä suurin on lapsenmurha.

"Vahinkojakin tapahtuu."

Tässä tapauksessa vahingolla ei ole mitään osaa.

"Toiset ihmiset ovat pahoja, toiset eivät."

Tämä äiti oli paha äiti.

"Kaikilla on oikeus olla olemassa. Tai olla olematta."

Juu, mutta toisia ihmisiä ei saa tappaa, ei vaikka kuinka harmittaisi se, että yhteiskunta on jättänyt sosiaalidemokraattisen paapomisen vähemmälle kuin itse edellyttää.

Kuules nyt. Ei poliisikaan ole varmaksi todennut vielä, että nainen olisi ajanut tahallaan päin rekkaa. On vain todettu, että siltä näyttää ja vaikuttaa. Ja hyvin todennäköistä se onkin.

Mutta sinä alat heti "riehumaan", jos joku yrittää vaihtoehtoisia tapahtuman kulkuja edes raottaa. Oletan, että olet hienosti ja hyvin kasvattanut omat lapsesi, ilmeisesti vaille tunnustusta jääneenä, täällä sitten kirjoitat katkeralta kuulostavia lauseita. Olet hieno isä varmasti, mutta ymmärrä nyt vähän, etteivät kaikki ole niin hyviä ja vahvoja vanhempia. Jotkut tekevät perhe-elämässään, ne elämänsä virheet, jotkut jossakin toisella elämänosa-alueella.

Itse pidän kaikki vaihtoehdot avoimena, kunnes kirkosta kuulutetaan, miten tapahtumat oikeasti etenivät...
How do you hold a moonbeam in your hand?

-The Sound Of Music - Maria (The Nuns)-
Vastaa Viestiin