Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Re: Pub Prison **AVATTU** (ketju 2)
Kannu pöytään kaikkine sivukannuineen!
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
Jännittää jo, saadaanko J. Maybrickillekin sivupersoona, tunnelma on, kuin lauantaisin lottoarvonnan aikaan. Lottoarvonnasta tuli mieleen, Glaydsille tulee kallis ilta, jos kaikki sivupersoonat tulee paikalle.
Saisinko pillin, kiitos?
Saisinko pillin, kiitos?
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Glayds on saattanut voittaa lotossa, joten antaa tulla tilauksia. Tai ehkä kaikki onkin vain harhaa. En tiedä, koska opettelen vasta nyt tuntemaan hänet
(Entä jos Glayds on narsisti? Kietoo täällä teidät kaikki pauloihinsa lupaillen ilmaisia drinkkejä, häipyy paikalta ja jättää teidät maksamaan laskut?)
(Entä jos Glayds on narsisti? Kietoo täällä teidät kaikki pauloihinsa lupaillen ilmaisia drinkkejä, häipyy paikalta ja jättää teidät maksamaan laskut?)
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Kakkosurpo taisi lähteä reissuun maailman toiselle laidalle, joten kutsumme seuraamme Ukkoskarpon. Tänne vaan peremmälle, nyt on sivupersoonien sisäbileet. Mitäs tilataan? Ei viskiä vaan?
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Hemmetti, täällähän on bileet! Mä otan kans siitä kannusta, koskahan mun murmiskani ilmestyy paikalle?
Odotellut oon mut ei näy... Kyl se varmaan kohta!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
Syrjitäänkö irmuskaa, kun hänelle ei ole annettu sivupersoonaa??! Tästä lähtee palaute!
Ota pilli ja ryystä kannusta.
Jos Glayds osoittautuu narsissiksi, koitan kaivaa jostain Whisgoodini esiin antamaan empatiaa sekä hänelle, että uhreillensa.
Ota pilli ja ryystä kannusta.
Jos Glayds osoittautuu narsissiksi, koitan kaivaa jostain Whisgoodini esiin antamaan empatiaa sekä hänelle, että uhreillensa.
Slives calling - pöytä koreaksi kaikille. Kohta se joulupöytäkin on haasteellisena edessä 
Hei sun murmiska on aina ollut täälläirmuska kirjoitti:Hemmetti, täällähän on bileet! Mä otan kans siitä kannusta, koskahan mun murmiskani ilmestyy paikalle?Odotellut oon mut ei näy... Kyl se varmaan kohta!
All is pretty.
- Andy Warhol
- Andy Warhol
Tervetuloa Slives, kai otit Silvesinkin mukaan, ettei sille tule paha mieli?
Mua harmittaa, että joudun edustamaan ilman sivupersoonaani. Kenen kanssa nyt sitten tanssin?!
Dr Bergmeister ei ehkä kykene paikalle. Seivästäjä-syndrooma kuulostaa tosi pahalta diagnoosilta, mahtaa olla kovat tuskat. Tiedä sitten, missä kunnossa Fargo on.
Mua harmittaa, että joudun edustamaan ilman sivupersoonaani. Kenen kanssa nyt sitten tanssin?!
Dr Bergmeister ei ehkä kykene paikalle. Seivästäjä-syndrooma kuulostaa tosi pahalta diagnoosilta, mahtaa olla kovat tuskat. Tiedä sitten, missä kunnossa Fargo on.
Tsestiny, silves on mukana. Voisitko tanssahtella vaikka pressan kaa tai fargon.Destiny kirjoitti:Tervetuloa Slives, kai otit Silvesinkin mukaan, ettei sille tule paha mieli?
Seivästäjä pelottaa. Onneksi netin kautta ei voi tappaa
Nää jotkut viestit kyllä ovat tappavan typeriä
Ai niin, pistetään vielä sampanjat itsenäisyyspäivän kunniaksi jakoon pubissa.
Onneksi ei sentään Testisny 
Moona ei vissiin lähtenyt Gladysin ja Glaydsin mukaan?
Kolmisin on tietysti joskus vähän hankalaa, yksi voi tuntea itsensä ylimääräiseksi. Siksi ei varmaan reimareipas aka Reima Reipas aka Walking Disasterkaan ole paikalla? Tosin viimeksi mainittu ei pääsisikään, vaikka haluisikin..tai miksi ei, bannissahan on WalkingDisaster.
Moona ei vissiin lähtenyt Gladysin ja Glaydsin mukaan?
Kolmisin on tietysti joskus vähän hankalaa, yksi voi tuntea itsensä ylimääräiseksi. Siksi ei varmaan reimareipas aka Reima Reipas aka Walking Disasterkaan ole paikalla? Tosin viimeksi mainittu ei pääsisikään, vaikka haluisikin..tai miksi ei, bannissahan on WalkingDisaster.
Ihan selkeesti tässä on ollut nyt syrjinnän maku... Mut joo, kuka on maksuvuorossa? Edelleen Glayds? Vai joko lottovoitot meni
Ottaisin mielelläni jotain oikein hyvää valkkaria, kiitos! Kyyppari, hophop!
Ottaisin mielelläni jotain oikein hyvää valkkaria, kiitos! Kyyppari, hophop!
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
-
J.Maybrick
- Axel Foley
Hööö... mää en kohta pysy ennää kärryillä, mutta hauskaa on. Kyllä teillon mielikuvitusta
Kaajappa tällekin sitä sampanjaa, kunhan sei oo venäläistä. Sitä ei ennää ikinä. .
Jaot kohta tehty, meitsille ei tainnu löytyä sivupersoonaa. Häh näenkö unta vai onko tuolla nurkassa Hra J.Toukotiili?
Jaot kohta tehty, meitsille ei tainnu löytyä sivupersoonaa. Häh näenkö unta vai onko tuolla nurkassa Hra J.Toukotiili?
Mikä piilee lumessa, tulee julki suvessa, ja sama toisella kotimaisella Vad som göms i snö kommer upp i tö
^ Jep, käyttää näköjään knallihattua.