Totta kai jokaisella on oikeus kehittää mielessään se kuva mikä sinulle sopii, useimmat vaan eivät valehtele edes itselleen.Edwin kirjoitti:Muistelen jostain lukeneeni, että veren ravistelu estää sen hyytymisen. Eikös sitä ennen maailmassa myyty eläinten verta ruuanvalmistukseenkin. Talteenotto tuskin on suuri ongelma, jos/kun tekoa on suunniteltu etukäteen. Suurin osa verestä lienee tursunnut vatsanalueen suurista verisuonista, joten astia vaan alle!Kuolemannaakka kirjoitti:Edwin: elämä ei ole elokuvaa.
Eikä se tunti sitten pulloon vuodatettu veri ole yhtään sen tuoreempaa, kuin ruumiissa oleva veri. Vain laittoiko hän jotain säilöntäainetta siihen? Mistä ihmeen haavasta se Auer sitä verta keräili ja millä konstilla? Jukassa oli kymmeniä vertavuotavia haavoja, joista neljä oli syviä.
FBI:n mukaan nauhoite ei sisällä manipuloituja tai aikaisemmin äänitettyjä osuuksia.
Ja tuo FBI:hin vetoaminen on juuri sitä, mitä en voi ymmärtää. Ainakaan minulla ei ole tarvetta perustella kantaani sillä, mitä mieltä joku muu on tapahtumista. Suhteellisen yksinkertaisista asioista kuitenkin on kyse, kuten siitä, mitä nauhalla kuuluu. Katson, että minulla on aivan yhtä hyvät edellytykset muodostaa siitä kuva kuin kenellä muulla tahansa.
Kertoisitko minulle nämä "vatsan alueen suuret verisuonet", tai kuvannon niistä, koska minulle on jäänyt hämäräksi se kohta, missä nuo alaraajalaskimo/valtimo tekee mutkaisen reitin vatsaonteloon vai vieläkö ne kulkee selkärangan vieressä jossa niitä suojaa kylkiluut/selkäranka ja lantioluiden suojissa ne kulkeutuvat raajoihin.
Haluttaisi nähdä myöskin se kuva, missä selkeästi kuvataan vatsaaortta/ohutsuoliaortta/perna-aortta tai jokin muu suuri suoni (pääverivirtauskanava) vatsa-alueella.
Ps. ei veren ravistelu, vaan verensekoittaminen/hämmentäminen/vispaus ja joka estää hyytymisen.
Ravistelu ei estä hyytymistä koska vereen pitää sekoittua myöskin happea joka estää omalta osaltaan verenhyytymistä eli oxsidoituu.
Otappas asioista selvää ensin.
Calderalle sen verran tässä, ettei se manner ole puolustanut tässä asiassa syytöntä juuri ollenkaan.
Tosiasiassa häketallenteeseen nähden on manner jättänyt kymmeniä kriittisiä kysymyksiä tekemättä, manner ei edes ole halunnut mitään eriyteltyjä kohtia tai esittänyt vaatimuksia niiden esille otolle, eli vähän tuntuu, että ainoat kerrat kun manner on tuota tallenetta kuunnellut, on ollut vain oikeussali.
Mutta rappareitahan he valkaman kanssa ovatkin, kehvelikulmalasta en tiedä, mutta sukunsa (isä ja äiti) ovat konkurssirikollisia joiden syytteistä luovuttiin