Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Dr Bergmeister
Adrian Monk

Re: Ärsyttää Murha.infossa-> (ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

Kat_Revolver kirjoitti: Lainauksiakin kun voi hyvin laittaa useammalta eri nimimerkiltä samaan postaukseen.
Tuohon ei minun vaatimattomat tietotekniikan taidot riitä, joten tuota en osaa tehdä.
Gods made heavy metal.
Kat_Revolver
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Kat_Revolver »

^Ei siinä tarvitse kuin käyttää rinnakkaisia välilehtiä ja copypastea. No mutta siis ei minua se niinkään häiritse, jos niitä peräkkäisiä viestejä tulee, mutta kun niissä kaikissa jauhetaan samaa niin se alkaa häiritsemään.
Muovipussi päähän ja ruumis suohon.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Kat_Revolver kirjoitti:^Ei siinä tarvitse kuin käyttää rinnakkaisia välilehtiä ja copypastea. No mutta siis ei minua se niinkään häiritse, jos niitä peräkkäisiä viestejä tulee, mutta kun niissä kaikissa jauhetaan samaa niin se alkaa häiritsemään.
Joskus se vain on pakko. Jotkut kun kirjoittelevat älyttömän pitkiä, sekavia ja aiheesta toiseen poukkoilevia tekstejä, että on pakko kirjoittaa vastauksia lainauksen väliin. Siihen kun sotket vielä sekaan jonkun toisen kirjoitukset, niin johan on soppa valmis.
Ja ei, eräiden kohdalla ei vain ole mahdollista lainata vain osaa tekstistä. Muuten seuraavat pari sivua on tekstiä siitä kun kirjoitusta on vääristelty lainaamalla sitä vain osittain. Ihan sama, vaikka kirjoitus olisikin samaa tasoa kuin Höyry-Häyrisen selostukset...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Kat_Revolver
Harjunpää

^Tämän ymmärrän kyllä. Lähinnä oma ärsyyntymiseni floodaamiseen kumpuaa esim. Kuopio-ketjussa erään multipersoonan jankkaamisesta.
Rescuer
Watson itse

Ärsyttää käyttäjät, jotka eivät osaa kopioida lainaamaansa tekstiä oikein. Tai lähinnä poistaa niistä kaikkea ylimääräistä p@skaa...
Tuollaista lähes joka toisesta kopioidusta uutisesta keskeltä:
Google-mainokset
Ärsyttääkö Puhelinmyynti?
Tiesitkö Että Voit Henkilötietolain Nojalla Kieltää Puhelinmyynnin?
http://www.telemarkkinointikielto.fi
Keuhkosyövän oireet
Uusinta Tietoa Keuhkosyövästä. –Riskitekijät, oireet & hoito. Lue!
terve.fi/Keuhkosyöpä
Eikö ihmiset lue kopioimiaan tekstejä sen vertaa, että viitsisivät nuo poistaa välistä?
Ja turha väittää, ettei kännykällä onnistu. Muuten varmasti onnistuu, helpommin kuin sen tekstin kopioiminen sieltä sivulta...
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
reppuli
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja reppuli »

Katos, siellähän se vanha kunnon jurtsi taas katkerana kosiskelee, nyt Runosmäen surman ketjussa. Elekee vaan antako röllikälle namuja jottei se liho liikaa :mrgreen:
Pieni tytön tylleröinen tietä pitkin kulki. Saapui sinne Nukku-Matti, silmät pienet sulki. Kasvoi kuusi kukkalatva, käki siinä kukkui. Mutta tytön tylleröinen nurmikolla nukkui.
Kat_Revolver
Harjunpää

^^Rescuer, sama täällä. Ei voi olla niin vaikeaa!

^Huomasin juuri saman, reppuli. En jaksa ymmärtää näiden trollien motiiveita.. Eikö ylläpito oikeasti voi puuttua?
reppuli
Remington Steele

Viesti Kirjoittaja reppuli »

Kat_Revolver kirjoitti:^Huomasin juuri saman, reppuli. En jaksa ymmärtää näiden trollien motiiveita.. Eikö ylläpito oikeasti voi puuttua?
Taisipa puuttua jo, roviolla paloivat kaikki trollit.
Pieni tytön tylleröinen tietä pitkin kulki. Saapui sinne Nukku-Matti, silmät pienet sulki. Kasvoi kuusi kukkalatva, käki siinä kukkui. Mutta tytön tylleröinen nurmikolla nukkui.
Nyyti
Armas Tammelin

Viesti Kirjoittaja Nyyti »

Ärsyttää joidenkin alentuva suhtautuminen alokkaisiin. Omalla kohdallani tämä ärsyttää vielä enemmän, koska olen kuitenkin lukenut tätä foorumia aktiivisesti jo vuodesta 2010. Paitsi että, ai niin, minähän olen jo aloitteleva besserwisser ja siis ilmeisesti jo paljon arvostettavampi kuin joku säälittävä alokas. :shock:

Jokaisen aikuisen ihmisen pitäisi ymmärtää, ettei viestien määrästä voi päätellä henkilön älykkyyttä tai esim. spekulointitaitoja. Välillä tuntuu, että täällä täytyy jotenkin "lunastaa paikkansa" kirjoittamalla satoja viestejä. Laadulla ei ilmeisesti ole niin väliä.
Kat_Revolver
Harjunpää

reppuli kirjoitti:
Kat_Revolver kirjoitti:^Huomasin juuri saman, reppuli. En jaksa ymmärtää näiden trollien motiiveita.. Eikö ylläpito oikeasti voi puuttua?
Taisipa puuttua jo, roviolla paloivat kaikki trollit.
No kappas, kaikkea sitä! Wihuu, vähän tässä tanssahtelen, mukavasti lämmittää rovio.
Arlene
Christopher Lorenzo

Viesti Kirjoittaja Arlene »

Sama asia joka on ärsyttänyt ennenkin. Eli samasta aiheesta avataan uusia ketjuja. Onko liikaa vaadittu jos noudattaisitte palstan sääntöjen kolmatta pykälää.

*3 §* Keskustelu yhdestä aiheesta tulee käydä saman otsikon alla.
Moderaattorit voivat tarvittaessa muuttaa ketjun otsikon vastaamaan
aihetta. Ennen uuden otsikon avaamista kirjoittajan tulee tarkistaa
otsikkolistasta tai search-toimintoa käyttäen onko keskustelua aiheesta
jo toisaalla.
Moderaattorit
Moderaattori

Viesti Kirjoittaja Moderaattorit »

Tuplaketjuja yhdistetään ja lukitaan tai poistetaan harkinnan mukaan ilmoitusten perusteella, ylläpidolla ja moderaattoreilla ei ole aikaa tarkistaa erikseen onko jostain aiheesta tuplaketju. Sen vuoksi toivomme käyttäjiä ilmoittamaan niistä. Lisäksi toivomme käyttäjiltä tarkkuutta selvittää onko aiheesta jo ketju, viesti on mahdollista poistaa tunti sen lähettämisestä eli tarkistuksen voi tehdä viestin lähettämisen jälkeenkin. t. mode
Ne tietää, jotka tietää...
Rescuer
Watson itse

Kovasti ärsyttää se, ettei moderaattoreilla ole 24/7/365 päivystystä foorumilla. Modejen kannalta sen ymmärtää, mutta kun pikateloituksia pitäisi saada suoritettua mihin aikaan tahansa ja välillä nopeastikin.
mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Rescuer kirjoitti:Kovasti ärsyttää se, ettei moderaattoreilla ole 24/7/365 päivystystä foorumilla. Modejen kannalta sen ymmärtää, mutta kun pikateloituksia pitäisi saada suoritettua mihin aikaan tahansa ja välillä nopeastikin.
Toivottavasti sontavuori (alias?) tietäjäholisti saa pian mukavan hoitopaikan ja oikeat tropit niin rauhottuu meno. Pitää olla oikeasti sairas ihminen tuolla käytöksellä, hakeudu hoitoon ystävä hyvä!
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

]
Kirjoittaja tietäjäholisti » Ma Joulu 29, 2014 1:19 am
Tää on mun ainaki 16 nikki nyt pääsen kirjoittamaan vaan kahdella: Ritva Sontavuori ja tietäjäholisti.
Munaton ylläpito keksi poistaa mun parhaan nimimerkin Nätti_Jussi.

Mä en luovuta kuiteskaan, tulen AINA takaisin tänne ja kerron mikä mua vituttaa suoraan.

Pekka Tobias K
Nätti_Jussi ei ollut sinun nikkisi, vaan jonkun asiallisen kirjoittajan. Seikan saa helposti selville lukemalla viestejään.

Miksi ylläpito poisti tuon Nätti_Jussin? Vedätettiinkö teitä olettamaan jotakin paikkansa pitämätöntä Jussista? Kukahan se olisi voinut olla?

Ai niin. Palstalla ei ole tapahtunut oikeusmurhia. Tää yks ihan muuten vaan ilkkuu tuon Jussi-asian kanssa, muuten vaan sattunut aiheeksensa.
Vastaa Viestiin