Takseissa on tietty asiakaskunta joka on käyttänyt runsaasti rahaa pukeutumiseen, kampaajalla käyntiin ja lopuksi vielä kalliina tunnetun ravintolan drinkkeihin. Kun maksun aika tulee, niin asiakas kauhistelee parinkympin kyytiä tyyliin että "Miks Suomessa on taksit näin kalliita, kyllä Thaimaassa esimerkiks pystyy ajaan TOSI pitkän matkan ihan parilla eurolla!". Ja hetki sitten kehuskeltiin kun oli mennyt sata egee siinä illan mittaan baaritiskilläVoDKa kirjoitti:Teki mieli sanoa, että pullojakin keräämällä saa enemmän kuin 10 e/kk, mutta jos arvon rouvaa ei kiinnosta työnteko rahan eteen, niin sittenpä ei voi mitään.
Toinen riemastuttava asia on kortilla maksaminen. Maksupääte on taksissa yleensä sellaisessa paikassa, että asiakaskin näkee mitä siinä näyttöruudulla lukee. Kun pääte tarkistaa ja hyväksyy asiakkaan kortin, tulee teksti "Kortti kelpaa!". Siitähän se nauru repeää:
"Ai mitä, siis mun kortti oikeesti kelpaa, HAHAHAHAHAAA"
"Ootko ihan varma, että mun kortilla on rahaa, EHE-EHE-EEEE"
"No mitä jos se ei kelpais? UUU-UUU-UUU"
En tiedä aina pitäisikö johonkin asiaan itkeä vai nauraa, joten olen ottanut sen linjan että ole karun asiallinen