Naisten perustama rikollisjengi
-
Yksisilmäinen Änkyrä
- Hercule Poirotin viikset
-
jamppa
- Andy Sipowich NYPD
Jos nyt spekuloitaisiin sitä että perustaisin (voinhan jopa kuulua) moisen "kaveriporukan" Tuskin ilmoittaisin Alibiin ja jakaisin haastatteluja. En viitsi edes kommentoida tuota ihqu galtsu juttua mitenkään. Tarkoitus kai tyttöjöjen valitsemalla tiellä on tuo huomaamattomuus.henkivartija kirjoitti:Kaikki näköjään vatvovat tota muijien perustamaa juttua.Eikö ole hyvä et jotkut tekevät jotakin uutta,teistä ole kumminkaan tekemään vastaavia juttuja.Lässytätte asioista mistä mitään tiedä.
Olette lukinneet itsenne pelon häkkeihin, ja katso, valitatteko nyt vapauden puuttumisesta.
Tosi röyhkeää ja törkeää... rikollista! Tästäkö se ura aukeni?Spider kirjoitti:Multinikki-jennie sai bannia. *klik*
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
ja mistä "henkivartija" päättelee, että kuka täällä tietää ja mitä? Kyllä kuule naiset on ennenkin "perustaneet" kaikenlaisia klubeja...
Ihmettelin aluksi että mikä tämä juttu nyt oikeesti onkaan mutta jo se selvisi, eli kerho etsii yläasteikäisiä tyttöjä jotka haluavat olla väkivaltaisia ja kuulu aporukkaan...hyvä siinä on olla sitten jengin kunkkuna
Ihmettelin aluksi että mikä tämä juttu nyt oikeesti onkaan mutta jo se selvisi, eli kerho etsii yläasteikäisiä tyttöjä jotka haluavat olla väkivaltaisia ja kuulu aporukkaan...hyvä siinä on olla sitten jengin kunkkuna
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
Spider kirjoitti:Multinikki-jennie sai bannia. *klik*
Hohhoo! Tuli ihan mieleen yksi tapaus eräältä videoharrastajafoorumilta jonkin vuoden takaa. Tyyppi oli tehnyt jonkun videon ja laittanut sen arvosteltavaksi, ja kun kukaan ei ymmärtänyt videonsa "taiteellisuutta" niin tuli sitten toisella nimimerkillä ylistämään ko. pätkää maasta taivaaseen..
-
EuroJR
- Jessica Fletcher
Haha toi olis kyllä mahtava löytää. Paahan linkki jakeluun, jos vielä on olemassa.Kelju K. Kojootti kirjoitti:Spider kirjoitti:Multinikki-jennie sai bannia. *klik*
Hohhoo! Tuli ihan mieleen yksi tapaus eräältä videoharrastajafoorumilta jonkin vuoden takaa. Tyyppi oli tehnyt jonkun videon ja laittanut sen arvosteltavaksi, ja kun kukaan ei ymmärtänyt videonsa "taiteellisuutta" niin tuli sitten toisella nimimerkillä ylistämään ko. pätkää maasta taivaaseen..
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
Koitin tossa jo metsästää sitä mutta ei osunut silmään. Varsinkaan kun en muista edes sen tekeleen nimeä tekijästä puhumattakaan.. Tuolla kumminkin oli:EuroJR kirjoitti:Haha toi olis kyllä mahtava löytää. Paahan linkki jakeluun, jos vielä on olemassa.
http://www.digivideo.fi/phpbb2/
Jennie lähetti kotisivuillaan lämminhenkiset terveiset koko murhainfolle:
Lainaus sivuilta:
Haistakaa vittu koko murha.info?
en pääse edes kirjoittamaan sinne, koska ne saatanan siat(kytät)
ei päästä ja vetoaa, että mulla on toinen nimi merkki, haistakaa vittu!!!!!!!!
Täytyy kyllä sanoa että joillain murrosikä ei lopu koskaan tai sitten vaihdevuodet alkaa heti murrosiän jälkeen
Lainaus sivuilta:
Haistakaa vittu koko murha.info?
en pääse edes kirjoittamaan sinne, koska ne saatanan siat(kytät)
ei päästä ja vetoaa, että mulla on toinen nimi merkki, haistakaa vittu!!!!!!!!
Täytyy kyllä sanoa että joillain murrosikä ei lopu koskaan tai sitten vaihdevuodet alkaa heti murrosiän jälkeen
-
Kelju K. Kojootti
- Sofia Karppi
Siis voi hyvänen aika minkä pellen Woman's MC on itsestään tehnyt jo moneen otteeseen. Alkavat uida jo niin syvällä paskassa (mitä jo pelkästään internet-spedeilyihin tulee) että ei toivoakaan päästä pois. Jos sama meininki on toistunut ihan IRL niin olisin halunnut olla kärpäsenä katossa.
Ja mitä vittua Jennie nyt itkee että ei voi kirjoittaa tänne, vastahan tuo keuhkosi että ei vastaa tänne mitään vaan pitää pistää meiliä sinne MC-mailiin..
Hoh hoijakkaa. Sekin on jännää kun niitä vastauksia mihinkään ei ole saatu, esimerkiksi miksi MC.
Ja kun porukat nauravat tyttöjen IRC-galleria yhteisöille ja nettisivuille jne, niin johan osoitteet ja nickit vaihtuvat. Kuten IRC-galleriassa on taas Jennien nimimerkki vaihtunut, nyt löytyy: http://irc-galleria.net/view.php?nick=justlike
Ja suora lainaus tuolta niiden sivuilta:
"Ihmettelen tota murha.info:n juttua, tarkoitusko estää minua kirjoittaa sinne ja laittaa ,että olen rikkonut pykälää.. hoh hoh hoh hoijaa! *nauraa*
Se kuka sitä pitääkin niin taitaa olla tullu käsky "YLEMMÄLTÄ" taholta..
odottelen, että poika ystäväni nikki ja omani palautetaan, pikaisesti..
Olen kirjoittanut monta emailia sinne, eipä ole kukaan vastannu!! HOH HOH!"
Yhyhyy tosiaan. Kovan luokan rikollisjärjestö itkee kun ei voi viikkoon kirjoittaa johonkin vitun internettiin. Menisivät perimään velkoja tai diilaamaan piriä sitten. Tai vaihtoehtoisesti tuolta löytyy pikkutytöille ihan omat foorumit: www.demi.fi
Ja mitä vittua Jennie nyt itkee että ei voi kirjoittaa tänne, vastahan tuo keuhkosi että ei vastaa tänne mitään vaan pitää pistää meiliä sinne MC-mailiin..
Hoh hoijakkaa. Sekin on jännää kun niitä vastauksia mihinkään ei ole saatu, esimerkiksi miksi MC.
Ja kun porukat nauravat tyttöjen IRC-galleria yhteisöille ja nettisivuille jne, niin johan osoitteet ja nickit vaihtuvat. Kuten IRC-galleriassa on taas Jennien nimimerkki vaihtunut, nyt löytyy: http://irc-galleria.net/view.php?nick=justlike
Ja suora lainaus tuolta niiden sivuilta:
"Ihmettelen tota murha.info:n juttua, tarkoitusko estää minua kirjoittaa sinne ja laittaa ,että olen rikkonut pykälää.. hoh hoh hoh hoijaa! *nauraa*
Se kuka sitä pitääkin niin taitaa olla tullu käsky "YLEMMÄLTÄ" taholta..
odottelen, että poika ystäväni nikki ja omani palautetaan, pikaisesti..
Olen kirjoittanut monta emailia sinne, eipä ole kukaan vastannu!! HOH HOH!"
Yhyhyy tosiaan. Kovan luokan rikollisjärjestö itkee kun ei voi viikkoon kirjoittaa johonkin vitun internettiin. Menisivät perimään velkoja tai diilaamaan piriä sitten. Tai vaihtoehtoisesti tuolta löytyy pikkutytöille ihan omat foorumit: www.demi.fi
Jennie. Miksi vaihdat jatkuvasti nimimerkkiäsi jos olet ylpeä ja varma, siitä mitä teet?
Sanoit, että kyylään sivujasi. Poista hyvä ihminen sivusi galleriasta mikäli naamasi ei kestä maksimissaan kerran päivässä katsomista. Sen useammin en ole sinua katsellut, voit uskoa.
Miksi kävit minun sivuillani huutamassa nimeäsi ja käskit lukemaan MurJa.Infoa ja tämän jälkeen laitoit minut mustalle listalle.
Sinulla muuten oli jäänyt caps lock päälle.
Ei teitä ota kukaan vakavasti niin pitkään, kun sivut on tehty päin helvettiä, kirjoitusvirheitä löytyy joka lauseesta ja varsinkaan niin pitkään kun uhoatte galleriassa!
Lupaan hankkia oman elämän.
Sanoit, että kyylään sivujasi. Poista hyvä ihminen sivusi galleriasta mikäli naamasi ei kestä maksimissaan kerran päivässä katsomista. Sen useammin en ole sinua katsellut, voit uskoa.
Miksi kävit minun sivuillani huutamassa nimeäsi ja käskit lukemaan MurJa.Infoa ja tämän jälkeen laitoit minut mustalle listalle.
Sinulla muuten oli jäänyt caps lock päälle.
Ei teitä ota kukaan vakavasti niin pitkään, kun sivut on tehty päin helvettiä, kirjoitusvirheitä löytyy joka lauseesta ja varsinkaan niin pitkään kun uhoatte galleriassa!
Lupaan hankkia oman elämän.
What's up, fuckers?
Siis saatana että raivostuttaa suomenkieliset ihmiset, joiden puheesta/kirjoitetusta kielestä ei saa mitään selvää. Joudun lukee noi jotkut jennien jutut monta kertaa läpi ennen kun tajuan, mitä se niillä hakee. Esimerkki:
"Ihmettelen tota murha.info:n juttua, tarkoitusko estää minua kirjoittaa sinne ja laittaa ,että olen rikkonut pykälää.. hoh hoh hoh hoijaa! *nauraa*"
MITÄ???
T: kielioppiviilaaja
"Ihmettelen tota murha.info:n juttua, tarkoitusko estää minua kirjoittaa sinne ja laittaa ,että olen rikkonut pykälää.. hoh hoh hoh hoijaa! *nauraa*"
MITÄ???
T: kielioppiviilaaja