Naurattaa tää Pub Prisonin seinäruusun joulukuun sivistynyt ja itseriittoisa "ryyppyputki".
"Sivistynyttä" siemailua eikä henkilökohtaisesta ongelmasta tietoakaan

.
05 Joulu 2014, 21:26
Gladys ottaisi siveellisen pienen lasin täyteläistä punaviiniä, ja sivupersoonansa Glayds lasin tequilaa (Glayds on hieman villi ja arvaamaton, typeräksikin kutsuvat).
05 Joulu 2014, 21:50
Glayds on kovin kiltti, joten ei hätää

Sikäli mikäli häntä laisinkaan tunnen

Kierros kaikille ja heidän sivupersoonilleen.
05 Joulu 2014, 22:22
Kannu pöytään kaikkine sivukannuineen!
05 Joulu 2014, 22:42
Glayds on saattanut voittaa lotossa, joten antaa tulla tilauksia. Tai ehkä kaikki onkin vain harhaa. En tiedä, koska opettelen vasta nyt tuntemaan hänet
(Entä jos Glayds on narsisti? Kietoo täällä teidät kaikki pauloihinsa lupaillen ilmaisia drinkkejä, häipyy paikalta ja jättää teidät maksamaan laskut?)
05 Joulu 2014, 22:46
Kakkosurpo taisi lähteä reissuun maailman toiselle laidalle, joten kutsumme seuraamme Ukkoskarpon. Tänne vaan peremmälle, nyt on sivupersoonien sisäbileet. Mitäs tilataan? Ei viskiä vaan?
05 Joulu 2014, 23:02
irmuska kirjoitti:Hemmetti, täällähän on bileet! Mä otan kans siitä kannusta, koskahan mun murmiskani ilmestyy paikalle?

Odotellut oon mut ei näy... Kyl se varmaan kohta!
Hei sun murmiska on aina ollut täällä
06 Joulu 2014, 11:40
Huomenta, olipa hauska ilta Prisonissa. Meitä oli täällä niin monta paikalla
11 Joulu 2014, 20:09
...
Kippis kaikille meille ja kivaa iltaa!
14 Joulu 2014, 20:38
Täällä ihan omana itsenäni. Kaikki oletetut sivupersoonani olivat vain jonkun palstalta nyt pois potkitun harhaa (eivätkä yhtään niin ihania ja kilttejä kuin minä).
Lasi terästettyä glögiä, kiitos.
20 Joulu 2014, 19:23
Saisko tuohon ulko-oven eteen vähän hiekoitusta tai suolaa, on ihan peilijäässä. Tosin mitä sillä väliä, ei tänne kukaan kuitenkaan tule.
Pullo punaviiniä, kiitos.
28 Joulu 2014, 22:32
Minulle myös tuorepuristettua appelsiinimehua, kiitos. Ja hieman vodkaa sekaan.
Moi
29 Joulu 2014, 00:26
...
Saanko tarjota seuraavan lasillisen? Bordeaux:n punkkujen kevyet rypäleet eivät ole suurinta suosikkiani, mutta maistuvat kyllä hyvässä seurassa
Saisinko lasilliset, kiitos.
30 Joulu 2014, 18:20
Huomista ajatellen voisin testata jonkun kuohuviinin. Mitä suosittelisitte?
Jaa.. no sitä sitten lasillinen kiitos.
30 Joulu 2014, 19:34
Pommacceja vain kuolleen ruumini yli
Oli tosin sellaista kuraa tämän paikan kuohuva, että en toista lasillista ota. Lasi punkkua siis.
30 Joulu 2014, 22:10
Luotan punaviinin terveysvaikutuksiin, flavonoideja täynnä.
Lasillinen, kiitos.