Naisten perustama rikollisjengi

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

:lol: tästä sais veivattua vaikka helvetin hyvän dokkarin, jos ei muuta. Kummelin poikien mukaan parhaat sketsit tulee tosielämästä.

Isokäsi kaikille ! :lol:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Tampereen Tyttö
Alibin Kestotilaaja

Viesti Kirjoittaja Tampereen Tyttö »

Niin.Ehkä tämä kaikki on jonkun uuden sarjan ennakkomainontaa..Joohan? :wink:
-Takuulla, sano Tampereenlikka!
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

niin sen on pakko olla, eihän tollaisia sankarittaria voi olla oikeasti olemassa, eihän? eihän kukaan aloita päiväänsä kaljapullo ja kukkapuska kourassa ja kirjoittele poikaystävänsä kanssa tällä foorumilla, eihän? eihän kukaan meistä menisi alibiin kertomaan kuinka voisi tappaa jonkun jos kaikkea omaan elämään perustavanlaatuisesti kuuluvaa uhattaisiin, eihän? ja eihän kukaan menisi poseeraamaan vessassa, kirjoitusvirhein koristeltu tusinahuppari päällä, vesipyssyn kanssa, eihän????EIHÄN!!!!EIHÄN!!!!

mutta onneksi me kaikki ollaan kuitenkin hopeasti huolimatta kultaa...täytyy käydä vielä laitattamassa tekokynnet ja latistunut permanentti niin olen valmis...eikun siis...enhän mä siis oikeasti... :lol:
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

kalessin..ei se kuule riitä pelkkä permis ja tekokynnet....tarvitsisit vielä lobotomian että sut hyväksytään porukkaan...
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
EuroJR
Jessica Fletcher

Viesti Kirjoittaja EuroJR »

cicero kirjoitti:
jamppa kirjoitti:^Tarviit viel paljon itse ruskistavaa voidetta:D
ai niin sekin vielä...
Ruiskurusketus on tehokkaampi! Vain 25 egee ja kestää koko viikon!
kieran
Aloitteleva Besserwisser

Viesti Kirjoittaja kieran »

**KUVITTEELLINEN HAASTATTELU***

MURHA.INFO TUHOSI URANI

(STT-REUTERS)

Syksy 2007 oli shokki Suomalaista yhteiskuntaa kohtaan, voiko tälläista oikeasti tapahtua turvallisessa lintukodossa, jossa ovi jätetään auki kyläreissun ajaksi ja kadunmies on kaveri .Yhtäkkiä rauha järkkyi, TEHY kiristi puolilaillisesti yhteiskuntaa ja työnantajia, Pekka-Eric Auvinen surmasi koulunsa henkilökuntaa ja oppilaita ja samalla alamaailmassa kuohui.

Suomalainen alamaailma on ollut vuosia varsin miesvoittoista, on ollut jos jonkinlaista moottoripyöräkerhoa, rikollisjärjestöä, satunnaisia kylän kovimpia. Nyt alamaailman arvojärjestystä haluaa järkyttää MC Woman's 1%. Jennie, 23, päätti järjestää alamaailman velanperinnän ja huumekaupan uuteen uskoon, naisellisesti ihquboxin, irc-gallerian ja keskustelupalstojen kautta.

"ME TULTIIN JA OLLAAN TULTU NIIN , ETTÄ PYSYTÄÄN! =)"

Uuden rikollisjärjestön alkulaukaus oli näyttävä, Alibi julkaisi jutun, mutta annetaan Jennien, rikollispäällikon kertoa tarkemmin: "Se oli ihan daa, ei voi olla mahdollista, haluutteks te oikeesti kirjottaa meistä? Me vähän aikaa siin sheikattiin bepaa ja juhlittiin et meist tulee julkkui ja sit mietittiin et ei me näin voia mennä rikoslehden haastatteluun, haetaan pyssy alakerran lelukaupasta, rispectii juunou"

Haastattelussa Jennie kertoi että heidän tarkoitus on ottaa siivu velanperinnästä ja huumekaupasta keinolla millä hyvänsä, vaikka tappamalla. Tosin tällä hetkellä Jennie ei halua tappaa ketään, mutta jos joku alkaa liikaa ärsyttämään häntä niin "Lupaan uhkailla sitä irc-gallerian kautta ja meidän kotisivuillakin sille vittuilen, ehkä myös keskustefoorumeilla, me ollaan oikeesti tosissaan"

"ODOTTELEN, ETTÄ POIKA YSTÄVÄNI NIKKI JA OMANI PALAUTETAAN, PIKAISESTI"

Jennien alamaailman valloitus on kokenut viime aikoina yllättäviä vaikeuksia: "Jotkut vitun nilkit jollain vatevöö murha.infossa on kiusanneet mua irc-galleriassa, oon jo monta kertaa joutunu vaihtaa nikkiä siellä" kertoo jennie. "Kotisivun osoitettakin piti muuttaa niiden takia, mut uusille sivuille laitoin meidän MC Woman's 1% jengitakin kuvan, ja kuvan mustsen vesipyssyn kaa, eiköhän ne siitä säikähdä"

"Niin ja voisitteko palauttaa mun ja poika kaverin nikin sinne teidän foorumille ja lopettaa mun stalkkaamisen irc-galleriassa, en mä muuten voi tehä meidän porukasta rikollisjengii jos koko ajan pitää vaihtaa nikkii" päättää Jennie haastattelun.

"TÄSSÄ ME OLEMME! ME WOMAN'S TYTÖT SALAPERÄISET"

Haastattelun jälkeen sain viestiä chatin kautta Jennieltä että hänen uutta irc-galleria nikkiä ei saa paljastaa kenellekään, tai hän lähettää vihaisen sähköpostiviestin tai mollaa minua murha.infossa kunhan hänen banni loppuu.

ILTATYTTÖ- HEIKKI ORAVA

**KUVITTEELLINEN HAASTATTELU***
Kelju K. Kojootti
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Kelju K. Kojootti »

Jäsen Kieran, jos tapaamme niin tarjoan huomattavan määrän olutta! :D:D:D
Agathon
Harjunpää

Viesti Kirjoittaja Agathon »

Törkeen hyvä. Kiitos tästä.
Miina
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Miina »

Haastattelu, siis tuo kuvitteellinen, sehän voisi olla aivan totta :lol: Ihquu joo.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
Miina
Martin Riggs

Kylli kirjoitti:...Alibi vetäisi maton jalkojensa alta. Sen taso kun muutenkaan ei ole päätä huimannut viime vuosina. Typyt jätän ihan omaan arvoonsa, eihän ne ole edes kommentoinnin arvoisia. Mutta että Alibi näkee oikein vaivaa ja tekee parhaansa hauraitten maineenrippeittensäkin kadottamiseksi. Kuka on mahtanut maksaa Lahtoselle ko. julkaisun tuhoamisesta?
Jos kyseessä onkin Alibilla uusi linja... Alibikevennys maikkarin uutisten loppukevennyksen inspiroimana, linja tietty liippaa liki Alibilinjaa, siksi nämä hurjat tyttöset saivat aloittaa uudet Alibikevennykset.
"Pohjimmiltaan hän oli lempeä, miellyttävä ja jopa älykäs. Taitavasti sen kätki hän kaikilta meiltä..." (Miksei täällä humppa soi? Eläkeläiset)
cicero
Michael Knight

Viesti Kirjoittaja cicero »

ai vähän siihen tyyliin kuin uutisten loppukevennykset? :shock:
"jos on pakko tehdä jotain epäsuosittua sen voi saman tien tehdä täydestä sydämestä"
Miina
Martin Riggs

Juuri niin, uutisten loppukevennys, miksei sitten Alibin alibikevennys. :lol:
gravedigger
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja gravedigger »

vakavaa,vakavaa toimintaa :twisted: :twisted: :twisted:
Mä oon Matti, sä oot vaan Mervi
Kalessin
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Kalessin »

no niin! nyt on prismasta ostetut tekokynnet (pysyy huonosti), kikkarat, jotka ovat jo oikenemassa, ruskistettu iho ja vaalea-hopea-nude-huulipunaa tummilla rajauksilla. Lobotomiaa ei kuulemma enää saa mistään, tiedättekö mistä sellaisen voisi ostaa? prismassa eivät osanneet yhtään auttaa, mutta sillä myyjällä oli varmaan joku tauti, kun sen suupielet nyki ja silmät pyöri kuin flipperipallot...kai sen mahaakin sattui, kun se niin kaksinkerroin köhi siellä hyllyjen välissä mun tiedustelujen jälkeen... :roll: kaikenlaista henkilökuntaa sitä nykyään palkataankin...

niin...että sillai...mä en kyl juo kaljaa, mut käykö joku muu alkoholipitoinen juoma?
"Ei ne karhutkaan koko aikaa riehu, ne vetää välillä puolukoita". -Kummeli, Kultakuume-
PitBull
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja PitBull »

Kalessin kirjoitti:no niin! nyt on prismasta ostetut tekokynnet (pysyy huonosti), kikkarat, jotka ovat jo oikenemassa, ruskistettu iho ja vaalea-hopea-nude-huulipunaa tummilla rajauksilla. Lobotomiaa ei kuulemma enää saa mistään, tiedättekö mistä sellaisen voisi ostaa? prismassa eivät osanneet yhtään auttaa, mutta sillä myyjällä oli varmaan joku tauti, kun sen suupielet nyki ja silmät pyöri kuin flipperipallot...kai sen mahaakin sattui, kun se niin kaksinkerroin köhi siellä hyllyjen välissä mun tiedustelujen jälkeen... :roll: kaikenlaista henkilökuntaa sitä nykyään palkataankin...

niin...että sillai...mä en kyl juo kaljaa, mut käykö joku muu alkoholipitoinen juoma?
:shock:

Mitäs sieniä te oikein syötte, Ettekö ymmärrä että Jennie ja Lellu tulee vihaiseksi kun pilkkaatte niiden skootteri kerhoa :lol:
Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.

UUSI TUNNUS! REALPITTI
Lukittu