jonnaelisabeth71 kirjoitti:suljen silmäni objektiiviseen keskusteluun kun sanon, että kaikki muslimit eivät ole raminin kaltaisia? kuten totesin, tämä porin tapaus on hirvittävä ja ramin siitä saakoon ansaisemansa rangaistuksen.
joku arveli että olen itse muslimi, niin olenkin löysin islamin mieheni kautta ja tämä on paras tapahtuma elämässäni!. myös niqabiin pukeutumisesta epäiltiin, siihen en kuitenkaan pukeudu enkä ikinä tule pukeutumaan, mutta huivia käytän hiusteni suojana syystä ja ylpeydestä! tokihan tästäkin moni alkaa inisemään että joudun tekemään sen mieheni tai uskontomme takia, mutta vihdoin olen ymmärätnyt sen että tiettyjä siveyssääntöjä täytyy meillä naisilla olla jos emma halua antautua LÄNSIMAISIIN HIMOIHIN JA SYNTEIHIN!!
ei tarvitse edes antaa bänniä poistun vapaaehtoisesti jos täällä kerta suojellaan enemmän vihapuheen levittäjiä kuin ihmisoikeuksien puolesta taistelijaa!!
jonnaelisabeth71: Minä tunnen lukuisia muslimeja Suomessa ja Ruotsissa, miehiä ja myös naisia. En tosin suomalaisia (=tataarit ja käännynnäiset) vaan kaikki ovat mamuja. Olen hyvä ystävä monen kanssa. Miesten kesken juttelemme miesten juttuja. Minä tiedän, että kaikki muslimit eivät ole Raminin kaltaisia, hyvin harva on. Suurin osa ystävällisiä ja tavallisia ihmisiä. Mutta minä tiedän
myös miten ja mitä muslimimies ajattelee suomalaisista ja ruotsalaisista naisista.
Sinua en voi enää neuvoa, mutta muille naisille annan neuvon: Pysykää kaukana Lähi-Idästä ja Afrikasta lähtöisin olevista muslimimiehistä. Olkaa asiallisen ystävällisiä jos olette palveluammatissa tai asutte naapureina, mutta älkää seurustelko, älkää menkö naimisiin älkääkä olko missään intiimissä kanssakäymisessä. Jos jo seurustelette tuollaisen miehen kanssa niin erotkaa, mutta muistakaa, että erolla voi olla seurauksia. Erotkaa varoen.
Jos olette niin rakastuneita että päätätte silti mennä naimisiin ja kääntyä muslimiksi, tehkää se vain jos olette neitsyitä. Siltikään en suosittele. Jos ehdottomasti haluatte eksoottisen miehen lemmikiksi, ottakaa vaikka japanilainen. On parempi, että muslimit ovat parisuhteessa keskenään ja länsimaalaiset keskenään.
Tämä ei ole provo. Tämä on tietoon perustuva fakta. Venäläistä rulettia ei kannata pelata.