Olisi mielenkiintoista tietää, miten epäilty on päätynyt juuri kyseiseen pikkutiehen ja löytänyt sen varrella sijaitsevan, tielle näkymättömän ulkorakennuksen luo
Ihmetyttää, jotkut ei vissiin ollenkaan jaksa ajatella omalla päällään. "Olisi mielenkiintoista tietää, miten epäilty on päätynyt juuri kyseiseen pikkutiehen " Samaa ihmeteltäisiin tiestä riippumatta, olisi se sitten ollut se seuraava oikealle kääntyvä pikkutie vai viidenkymmenen kilometrin päässä vasemmalle kääntyvä tie.
Pilkkopimeässä.
Paikan päällä myöhemmin vierailleella Iltalehden kuvausryhmällä oli vaikeuksia löytää perille jopa päiväsaikaan.
Voisikohan johtua siitä, että epäilty on ajanut summanmutikassa jonnekkin, kun taas kuvausryhmällä ei luonnollisesti tätä mahdollisuutta ollut, vaan piti päätyä tasan siihen tiettyyn paikkaan? Johan se on itsestäänselvää, että jos hyppäisin itse nyt autoon, ajelisin ihan sattumanvaraiseen paikkaan, niin silloin olen siellä paikassa, minun ei tarvitse tietää missä olen, eikä minun tarvitse etsiä mitään tai ketään, olen vain päätynyt paikkaan, johon olen päätynyt. Olen päätynyt paikkaan ikäänkuin itsestään, tuosta vaan.
Linkki oli jo edellisellä sivulla, mutta ei se varmaan ketään satuta, jos sen linkkaa uudestaan.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015020 ... 4_uu.shtml