Tatuoinnit

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Re: Tatuoinnit.

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Meinasitko kikki minkälaisia symboleja tarkemmin sanottuna?Aika monta asiaa tulee yhteenkuvaan,ei sillä,että huonompi idea olisi.Ei ollenkaan.Itse tossa olin paikallisen artistin luona kahvittelemassa ja samalla leimasin ikeniin aika osuvan lauseen.
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Scruffy
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Muutamia kuvia löytyy. Tuoreinkin tosin jo useamman vuoden takaa. Mitään ehdotonta eitä en sano sille että joskus tulisi lisääkin mutta saas nähdä.

Minun leimani tosin ovat melko rupuisia ja niitä on niin vähän että joskus melkein unohtaa että on ylipäänsä edes tatuoitu kun joka toiselle teinillä on täydet hihat kirkuvissa väreissä ja muutenkin mustetta kaulaa myöten. Ja omat kun ovat siellä missä niitä ei tuomari näe.

Mutta yhtään en omiani kadu. En edes noita paria käsin hakattua, nekin ovat omalla tavallaan tyylikkäitä. Minun mielestäni tatuointi saa ihan rehellisesti näyttää tatuoinnilta eikä miltään käytetyn auton hintaiselta taideteokselta. Mutta kaikki kunnia alan ammattilaisille jotka ovat nykyään jopa näillä leveysasteilla todella kovatasoisia.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Kikki Hiiri
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Kikki Hiiri »

tattooed fucker kirjoitti:Meinasitko kikki minkälaisia symboleja tarkemmin sanottuna?Aika monta asiaa tulee yhteenkuvaan,ei sillä,että huonompi idea olisi.Ei ollenkaan.Itse tossa olin paikallisen artistin luona kahvittelemassa ja samalla leimasin ikeniin aika osuvan lauseen.
Riimuja lähinnä. Horoskooppimerkit kaikkien näkemysten mukaan, mukaanlukien druidien puuhoroskooppi. Kuunvaiheen merkki kans tulee. Pitää vaan sovittaa ne kaikki yhteen ilman et siitä tulee umpeennakutettu, mut eipä tässä ekaa kertaa olla pappia kyydissä ja tatuoija on pätevä ni ei sekään sössi. Sama sälli aikanaan nykyiset kuvat teki joskus 20v sitten.
Everything in the world is either a potato or not a potato
tattooed fucker
Andy Sipowich NYPD

Viesti Kirjoittaja tattooed fucker »

Hitto toi volla aikas hyvä tekele.miettinyt 3 ulotteista settiä?sais jokasuuntaan merkit,symbolit ym.Laittelin tänne jo aikasemmin seuraavasta setistä,ei tullut perille..yläselästä,tarkemmin niskasta 2 kappaletta käsiä,toinen ns"normmali"ja toinen kuollut mikä menee koko kallon ylitse melkein otsaan.Tälläkin kuvalla on niin paljon merkitystä,et oksat pois ja puu katki :wink:
I am not a man I am a fucking beast-Torture Killer-
Jolli-Setä
Poliisikoira Rex
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jolli-Setä »

Kuvaus näkyy YouTuben puolella myös, mutta siis tuo asetatuointi on otettu Tampereen Tatuointikellarissa 2010 ja Santa Muerte taas Power Inkissä Espanjan Fuengirolassa kesällä 2011. http://www.ratemyink.com/?action=ssp&pid=129900

Itse video:
http://www.youtube.com/watch?v=R4UP-Jk0fKQ
kytkinlevy
Susikoski

Viesti Kirjoittaja kytkinlevy »

Suttua on päästä varpaisiin. Mopo-genreä, mopomiehellä.
Well, gentlemen, when the shit hits the fan, some guys run and some guys stay.
-Lt. Col. Frank Slade
Tracker
Theo Kojak

Viesti Kirjoittaja Tracker »

Olen yrittänyt nuoremmille sanoa, ottaisivat henna-tatuoinnin ensin, ja sen häivyttyä vielä vaikka toisen hennan ja sitten alkaa miettimään kannattaako ottaa ollenkaan :roll:
Gaston
Alokas

Viesti Kirjoittaja Gaston »

on niitä kuvauksellisempiakin naisia kuin henna
Tracker
Theo Kojak

Gaston kirjoitti:on niitä kuvauksellisempiakin naisia kuin henna
Totta, älykkäämmät prostituoidut ymmärtävät tatuointien tuhoavan kaupattavan tuotteen markkina-arvoa.
Watchmen
Scooby-Doo

Viesti Kirjoittaja Watchmen »

Tracker kirjoitti:Olen yrittänyt nuoremmille sanoa, ottaisivat henna-tatuoinnin ensin, ja sen häivyttyä vielä vaikka toisen hennan ja sitten alkaa miettimään kannattaako ottaa ollenkaan :roll:
Homma ei vaan toimi niin :D
Tracker
Theo Kojak

Watchmen kirjoitti:
Tracker kirjoitti:Olen yrittänyt nuoremmille sanoa, ottaisivat henna-tatuoinnin ensin, ja sen häivyttyä vielä vaikka toisen hennan ja sitten alkaa miettimään kannattaako ottaa ollenkaan :roll:
Homma ei vaan toimi niin :D
Ei toimi, ei, niiden täytyy vaan ottaa pysyviä kuvia ihoon, sanovat laserilla sitten poistattavansa jos alkaa kuva vituttaa.

https://www.youtube.com/watch?v=Ax-lDp26n8Y
Scruffy
Martin Riggs

Viesti Kirjoittaja Scruffy »

Pari leimaa tullut lisää sitten viime postauksen. Kaippa sitä voisi lisääkin taas ottaa kun jaksaa.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Mitä näihin tatuointisysteemeihin tulee,niin jokseenkin ylijärjetöntä "huuhaa"-osastoa,Kehittymättömän persoonallisuuden epäterve jatke,kompensaatiota menetetystä äidin rakkaudesta,tarve tulla huomatuksi edes jollain tavalla.

Trackerin ajatukset olivat tervehenkisiä,terveisiä hauvalle!
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Tracker
Theo Kojak

Hau, hau :D vaan. Kasvukumppaneina oli mm. lastenkoti/ poikakoti lapsia ja sitten vankeja/merimiehiä, siinä tatuoinnit tulivat tutuiksi. Nuorena huomasi, kun varsinkin ensi kertaa vankilassa ollut ja sieltä vapaaksi päässyt saattoi kirota raskaasti ottamaansa tatuointia.....tuomiokin oli saattanut olla tatskaan nähden liian lyhyt, tatska jäänyt kesken, yrittivät poistaakin, poistattaa...
Paatuneenpana roistona sitten jatkoivat uuden tuomion myötä kesken jäänyttä kuvaa, ottivat lisää kuvia ja olivat pikkusen ylpeitäkin niistä, eli olivat jo "kovia jätkiä" 8)
Sinänsä tietysti jokaisen oma asia minkälaisen kuvan itsestään kuvineen/tatskoineen haluaa antaa :wink:
Jollakin voi olla kova alitajuinen, tiedostamaton tarve ottaa joku, isokin selkeä symboli kuva ihoonsa, eikä välttämättä ymmärrä itsekään miksi on juuri sen kuvan valinnut....tälläinen kuva voi olla jollekin ihmiselle jopa tarpeen, eli kertoo jostakin (syvällä sielussa olevasta) joka pitäisi kuvana/kuvan kautta tiedostaa.

Winston Churchill'in äidillä oli tatuoitu ranteeseen käärme (tiedon/älyn symboli)
paccasucco
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja paccasucco »

Tracker kirjoitti:Hau, hau :D vaan. Kasvukumppaneina oli mm. lastenkoti/ poikakoti lapsia ja sitten vankeja/merimiehiä, siinä tatuoinnit tulivat tutuiksi. Nuorena huomasi, kun varsinkin ensi kertaa vankilassa ollut ja sieltä vapaaksi päässyt saattoi kirota raskaasti ottamaansa tatuointia.....tuomiokin oli saattanut olla tatskaan nähden liian lyhyt, tatska jäänyt kesken, yrittivät poistaakin, poistattaa...
Paatuneenpana roistona sitten jatkoivat uuden tuomion myötä kesken jäänyttä kuvaa, ottivat lisää kuvia ja olivat pikkusen ylpeitäkin niistä, eli olivat jo "kovia jätkiä" 8)
Sinänsä tietysti jokaisen oma asia minkälaisen kuvan itsestään kuvineen/tatskoineen haluaa antaa :wink:
Jollakin voi olla kova alitajuinen, tiedostamaton tarve ottaa joku, isokin selkeä symboli kuva ihoonsa, eikä välttämättä ymmärrä itsekään miksi on juuri sen kuvan valinnut....tälläinen kuva voi olla jollekin ihmiselle jopa tarpeen, eli kertoo jostakin (syvällä sielussa olevasta) joka pitäisi kuvana/kuvan kautta tiedostaa.

Winston Churchill'in äidillä oli tatuoitu ranteeseen käärme (tiedon/älyn symboli)
Kiitos,loppujen lopuksi olen samaa mieltä.Aika mainio tuo siun Avatar.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Vastaa Viestiin