Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

Frankie
Sofia Karppi

Re: Naurattaa murhainfossa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Gorillaefekti myös tässä
https://m.youtube.com/watch?v=AK6vmgf9UQA
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Officer Crabtree kirjoitti:
annaanna kirjoitti:Pysyisitte poissa Auerinkivittäjät tästä ketjusta, kun ette ymmärrä tään ketjun tarkoitusta Officerit, Disasterit, Irmuskat ja kaikenmaailman mikaelkit. Pitää löytää joku höpsö tai typerä viesti ja kiikuttaa se tänne. Tiedän jostakin minunkin viestihistorian uumenista moisen löytyvän. Etsikää ja saatte nauraa kustannuksellani.

Noh. En ajatellut pysyä poissa tästä ketjusta, vaan aion jatkaa sydämellistä naurua Sinunkin jutuillesi.

Mikä mukavinta, niitä ei edes erikseen tarvitse lähteä kaivamaan jostain arkistojen kätköistä, vaan ystävällisesti jatkat naurunkohdemateriaalin toimittamista ihan reaaliajassa.

Ja mitä kivitykseen tulee, minun mielipiteeni on koko ajan ollut, että syyllisyydestä huolimatta tuomion pitää olla vapauttava julkisuudessa olleen näytön vajavaisuuden perusteella.

Mutta riekkukaa ihan rauhassa niin minä naureskelen ihan rauhassa.
Voi sua pökkölö parkaa, ethän sä ollenkaan ymmärrä mihin ja mistä sä kirjoitat, turha sulle on esimerkkiä laittaa. Tyyppi on niin kipsissä, ettei ole ensimmäistäkään asiatekstiä kyennyt tuottamaan, täällä Lautamiehissä lurkkii.Yhden vitsin mies, minä-saan-hupia-teidän-viesteistä-te-ootte-naurettavia. :oops: :roll: :roll: :roll: :oops:
Epätoivoiseksi teidän kanssanne olisin tullut, mut onneksi Rescuer tilanteen pelasti. Ottakaahan opiksi!

Frankie sen sijaan korvaa nolon sekaantumisensa keskusteluun keississtä, josta ei kyennyt koskaan kokonaisuutta hahmottamaan, hyvällä huumorin- ja tilannetajullaan. Ekassa Yuotubessa tuo nauru tarttuu. Taimaus kohillaan, teksti loistavaa. Aivan ihana! Muista vaan tulevaisuudessa, et raakalaismaisissa kirveellä päähän -surmissa EI hipsukkamaiset kotiäidit lasten läsnäollessa lavastele niitä näitä yötämyöten missään muualla kuin ruotsalaisissa rikosromaaneissa.

Irmuska tiukasti vain täällä pätee, ei ole yleispätemäänpyrkivä kuten minä :roll:, joten muistellaan menneitä täällä. Taisin sulle kertoa, huomattuani ettet kokonaisuudesta Ulvilakeississä mitään ymmärrä, et käsitätköhän ollenkaan edes sitä, ketkä kaikki asiaan tavalla tahi toisella siellä ovat selostamassa ja jankkaamassa. Jollakulla on voinut olla vaikka oma asianajaja prosessissa.
Tara
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Tara »

Ulvilan peltirumpujen töräykset kun riemuitsevat syyllisen vapauttamisesta sekä rikoksen uhrien mitätöinnistä.

Peltirumpuja tulee liukuhihnalta, ne ovat välineitä, niillä on kireä päänahka, ne ovat kaljuja ja ennen muuta ne ovat täynnä tyhjää.
tara, tää oo sulle viimeinen varoitus. Jollet lopeta jo, haemme sinut ja tulet kärsimään todella paljon .
Miten oravatädille saisi rasteroinnilla haavaumia ja mustelmia naamaan?
Kepittelyiloa tässä tulevaisuudessa odottelen...
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

Uudet voiko-vitutukseen-kuolla -nimimerkit Ulvila-osiossa, syntyneet saatesanoilla olen-seurannut-juttua-pitkään-mutta-en-ole-koskaan-kirjoittanut-minfoon :mrgreen:.
harjoittelija
Roger Murtaugh

Viesti Kirjoittaja harjoittelija »

Frankie kirjoitti:https://m.youtube.com/watch?feature=you ... JEKPBNP3iU

Auerin asianajajan haastattelu
Hyvä :D :D :D
jo nyt 150 000 katsojaa. :mrgreen:
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Caldera kirjoitti:Uudet voiko-vitutukseen-kuolla -nimimerkit Ulvila-osiossa, syntyneet saatesanoilla olen-seurannut-juttua-pitkään-mutta-en-ole-koskaan-kirjoittanut-minfoon :mrgreen:.
Jotenkin minua ei naurattanut yhtään. Liityitkö itse tasan silloin, kun aloit seuraamaan juttua?
Caldera
Axel Foley

Viesti Kirjoittaja Caldera »

WalkingDisaster kirjoitti:
Caldera kirjoitti:Uudet voiko-vitutukseen-kuolla -nimimerkit Ulvila-osiossa, syntyneet saatesanoilla olen-seurannut-juttua-pitkään-mutta-en-ole-koskaan-kirjoittanut-minfoon :mrgreen:.
Jotenkin minua ei naurattanut yhtään. Liityitkö itse tasan silloin, kun aloit seuraamaan juttua?
Liityin :D. Tai mulla oli näin jälkikäteen naurettava eksoottinen teoria, jonka kävin täällä julistamassa koska mun mielestä Niemen litteorinti haisi. Sitten tajusin heti että hetkinen, tämähän on paljon monimutkaisempi juttu kuin luulin, ja pidin tauon. Ja sitten taas palasin kun rupesi kiinnostamaan että mikä tässä jutussa oikein maksaa.
irmuska
Rico Tubbs

Viesti Kirjoittaja irmuska »

annaanna kirjoitti:
Irmuska tiukasti vain täällä pätee, ei ole yleispätemäänpyrkivä kuten minä :roll:, joten muistellaan menneitä täällä. Taisin sulle kertoa, huomattuani ettet kokonaisuudesta Ulvilakeississä mitään ymmärrä, et käsitätköhän ollenkaan edes sitä, ketkä kaikki asiaan tavalla tahi toisella siellä ovat selostamassa ja jankkaamassa. Jollakulla on voinut olla vaikka oma asianajaja prosessissa.
Voi ystävä rakas *pus*, kun minua ei edelleenkään kiinnosta ulvila. Olen oman mielipiteeni muodostanut jo aikaa sitten ja eipä se edelleenkään ole muuttunut. Sen sijaan koen aina yhtä kutkuttavan ihanaksi sen, että jaksat muistaa <3
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Vai hivelee huomio tulevaa mummoa, jospa kuitenkin rajoitat tuota iholle pyrkimistä, tarkoitukseni ei ole kutkutella :shock:. Et ihan yhtä mahtipontisia lausuntoja ole alueen kirjoittajista antanut kuin muutama muu nikki, mutta suutasi kuitenkin soittanut. Tässä tilanteessa ei vissiin tee mieli avata sitä omaa mielipidettä. Että kiellät siten meiltä hyvät naurut?
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Caldera kirjoitti:
WalkingDisaster kirjoitti:
Liityin :D. Tai mulla oli näin jälkikäteen naurettava eksoottinen teoria, jonka kävin täällä julistamassa koska mun mielestä Niemen litteorinti haisi. Sitten tajusin heti että hetkinen, tämähän on paljon monimutkaisempi juttu kuin luulin, ja pidin tauon. Ja sitten taas palasin kun rupesi kiinnostamaan että mikä tässä jutussa oikein maksaa.
Caldera, sulla onkin ihan "muutama" viesti enemmän...
On oikeasti noita "olen-seurannut-palstaa-jo-pitkään-mutta-nyt-vasta-uskallan-kirjoitttaa" nimimerkkejä ilmestyykin usein joukkobannien aikaan tai jos joku uusi, kiinnostusta herättävä juttu tulee esiin. Ja silloin nuo "pitkään keskustelua seuranneet" yleensä heittävät ensimmäisen kommenttinsa juuri alkaneeseen ketjuun...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

Voidaanko tieteellisesti todistaa, että Aueria murhaajana pitävä henkilö uskoo myös joulupukkiin? Entä voidaanko tieteellisesti todistaa, että Aueria pedofiilinä pitävä henkilö uskoo hammaskeijuun? Meinaan vaan, että jos näin on asianlaita, niin ei näitä ihmisiä ole mahdollista saada edes aukottomalla syyttömyyden todistamisella uskomaan silmin nähtäviin ja korvin kuultaviin todisteisiin asioissa. Heidän päänsä käännyttäminen on täydellistä ajan hukkaa, joten antaisin heidän rauhassa odotella pääsiäispupun saapumista.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
irmuska
Rico Tubbs

Voi ystävä hyvä! Voidaanko ajatella että auerin syyttömyyteen / puhtauteen uskova on täysipäinen? Eroa hammaskeijuun tai joulupukkiin ei ole nähtävissä...
"Sinä olet aivan liian tyhmä analysoimaan mitään, joten jätä se suosiolla älykkäämmille ihmisille."
irmuska
Rico Tubbs

Ps. Tupla, lopeta kutittelu. Ylpistyn vielä...
Officer Crabtree
Hetty Wainthropp

Viesti Kirjoittaja Officer Crabtree »

Et kyllä tupla tiiä mittään mun kipseistä...

Nää mun kalapuikot ne tieten sut saa vouhoksi.
Dixi.

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Sirpa
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Sirpa »

irmuska kirjoitti:Voi ystävä hyvä! Voidaanko ajatella että auerin syyttömyyteen / puhtauteen uskova on täysipäinen? Eroa hammaskeijuun tai joulupukkiin ei ole nähtävissä...
Voidaan. Ero on rimaa hipoen noin 5 sekuntia.
Alethes doksa meta logu
Vastaa Viestiin