Arabimaailma on yhä uskomattoman rasistinen

Sana on vapaa jos netiketti on hallussa.
cordell
Aloitteleva Besserwisser

Re: Arabimaailma on yhä uskomattoman rasistinen

Viesti Kirjoittaja cordell »

Täällä kaivattiin perusteluita kohuväitteelleni Israelin rasistisuudesta. Oon laiska kirjottaan, mutta voisin eka postata yhen amerikankielisen videon, millä pääsee alkuun... 8)

https://www.youtube.com/watch?v=-TvSiYu8z2M
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

cordell kirjoitti:Täällä kaivattiin perusteluita kohuväitteelleni Israelin rasistisuudesta. Oon laiska kirjottaan, mutta voisin eka postata yhen amerikankielisen videon, millä pääsee alkuun... 8)

David Duke onkin oikea henkilö kertomaan "totuuksia" mistään Israeliin tai juutalaisiin yleensäkään liittyvästä. Rasismista kyseisellä herralla on kyllä kokemusta, ihan oman järjestönsäkin kautta...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
cordell
Aloitteleva Besserwisser

Rescuer kirjoitti:
cordell kirjoitti:Täällä kaivattiin perusteluita kohuväitteelleni Israelin rasistisuudesta. Oon laiska kirjottaan, mutta voisin eka postata yhen amerikankielisen videon, millä pääsee alkuun... 8)

David Duke onkin oikea henkilö kertomaan "totuuksia" mistään Israeliin tai juutalaisiin yleensäkään liittyvästä. Rasismista kyseisellä herralla on kyllä kokemusta, ihan oman järjestönsäkin kautta...
Kuten linkissäsi kerrotaan, Duke tosiaankin kuului parikymppisenä (1970-luvulla) pahamaineiseen Ku Klux Klaniin. Tämä luonnollisesti tekee hänestä täysin epäluotettavan henkilön ja patologisen valehtelijan. Olen hyvin pahoillani, etten huomannut käyttää puolueettoman tahon - kuten Abe Foxmanin, Päivi Räsäsen, tai Steven Spielbergin - kommenttia apunani. :oops:

Olisiko sinulla mitään sanottavaa itse aiheeseen liittyen?
Paikalla
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

cordell kirjoitti:Olisiko sinulla mitään sanottavaa itse aiheeseen liittyen?
On, toisin kuin sinulla, joka linkität "todisteeksi" Israelin rasistisuudesta yhden maailman kuuluisimmista holokaustin kieltäjistä youtube-tekeleen. Ketjuun, jonka aiheena on arabimaailman rasistisuus. Yritätkö väitteilläsi puolustella arabimaiden rasismia vai pelkästään kääntää keskustelun pois aiheesta jossa arabimaailmaa katsotaan kriittisessä valossa?
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
cordell
Aloitteleva Besserwisser

Rescuer kirjoitti: On, toisin kuin sinulla, joka linkität "todisteeksi" Israelin rasistisuudesta yhden maailman kuuluisimmista holokaustin kieltäjistä youtube-tekeleen. Ketjuun, jonka aiheena on arabimaailman rasistisuus. Yritätkö väitteilläsi puolustella arabimaiden rasismia vai pelkästään kääntää keskustelun pois aiheesta jossa arabimaailmaa katsotaan kriittisessä valossa?
No mikset kerro sitten? :D

Tuo "tekele" ei ole todiste Israelin rasistisuudesta, mutta siihen on kerätty tunnettuja faktoja aika helposti katsottavaan muotoon. Samaa settiä löytyy kyllä jonkun kosherimmankin ihmisen kertomana. Duke sinänsä käyttää lähteitä akateemiseen tyyliin ja itse asiassa lainaa usein juutalaisia julkaisuja teksteissään ja videoissaan. Hän ei muuten edes kiellä Holohoaxia...

En oikeen osaa sanoa mielipidettäni "arabimaailman rasistisuudesta", kun edes ekassa viestissä sitä ei kuvailtu mitenkään, harhaanjohtavasta otsikosta huolimatta (arabit eivät pidä mustista vai? :( ). Vitsikästä vaan, että juutalaiset ja muut sionistit ovat aina kauhuissaan "rasismista", paitsi silloin kun sitä esiintyy heidän rakastamassaan juutalaisvaltiossa. Israelilla kun on yksinoikeus nationalismiin. Muslimiksihan voi tosiaan kääntyä kuka tahansa rotuun katsomatta, kun taas juutalaisuus on etninen ja jopa rotuopillinen (juutalaista ylivaltaa ajava) ~uskonto.
Vastaa Viestiin