Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Keskustelut ylläpidosta ja tuomioistuimesta. Myös käyttäjien keskinäiset nokittelut tänne.

Valvojat: Kyöpeli, Kilomies

peltirumpu
Adrian Monk

Re: Kackelsbergiä Ulvilan tapaus-ketjussa (Ketju 2)

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

WalkingDisaster kirjoitti: En ole oikeestaan edes kaivannut, kun olen hetero.

Saahan sitä toivoa. Edelleenkään en tajua Auerin puolustajia, kun lapset ovat kertoneet omat tarinansa. Oikeastaan toivon olevani väärässä, koska pedofilian uhrien elämä ei tule ikinä olemaan onnellinen.
Et tunnu tajuavan. Mitä se hovioikeus totesikaan lasten kertomuksista? Se totesi, että ne ovat EPÄUSKOTTAVIA!

Mutta uppoaako oravalle? No eipä tietenkään. Silmitön vihasi tuntematonta ihmistä kohtaan estää sinua näkemästä totuutta. Olet säälittävä, ihan niin kuin itsekin totesit 8)
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

WalkingDisaster kirjoitti: Mene pussaamaan Annelia perseeseen, mutta älä mulle ala saarnaamaan. Osaan päätellä asiat ihan omin päin. Eli en siirry excelissäsi toiselle puolelle vieläkään. Amen ja iltarukous päälle. Siis sen puolesta, että syyllinen saa ansionsa mukaan edes lapsiensa suhteen. Mikään ei ole kuvottavampaa, kuin pedofilia. Ja tämän olen tuonut mielestäni julki tällä palstalla muissakin ketjuissa, kuin Aueriin liittyvissä.
Kuule, älä sotke minua tai Annelia omituisiin harrastuksiisi. Tietävätkö muuten vanhempasi, millaista kieltä täällä käytät ja minkälaisiin tekoihin täällä toisia ihmisiä yllytät. Kerropa nyt ihan omin sanon, mistä olet minulle vihainen. Siitäkö, että kehotan sinua ajattelemaan omilla aivoillasi ja perehtymään Ulvilan surma-asian oikeudenkäyntimateriaaleihin, ennen kuin alat tuomitsemaan jotakuta syylliseksi. Voisin lyödä vetoa, ettet ole tainnut lukea yhtään oikeuden ratkaisua liittyen Ulvilan surmaan.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
Frankie
Sofia Karppi

Viesti Kirjoittaja Frankie »

Jumalauta te olette sekaisin ! EIT tule koskaan kumoamaan mitään noin vastenmielistä, älkää nyt unta nähkö. EIT:ta ei kiinnosta parin paskiaisen teot, kun varmasti ottavat huomioon tämän käydyn " vain yksi ihminen murhattu" oikeudenkäynnin. Saatana, että on kipeetä sakkia.
Rescuer
Horatio Caine

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Frankie kirjoitti:Jumalauta te olette sekaisin ! EIT tule koskaan kumoamaan mitään noin vastenmielistä, älkää nyt unta nähkö. EIT:ta ei kiinnosta parin paskiaisen teot, kun varmasti ottavat huomioon tämän käydyn " vain yksi ihminen murhattu" oikeudenkäynnin. Saatana, että on kipeetä sakkia.
Käsittääkseni EIT ei edes pysty kumoamaan jäsenmaidensa oikeuslaitosten langettamia tuomioita rikosasiosta, vaan antamaan ainoastaan langettavan päätöksen jos ihmisoikeussopimusta on rikottu ja mahdollisesti määräämään korvausten lisäksi uuden oikeudenkäynnin.

Toki jos jollain on muuta tietoa asiasta, niin voi laittaa lähteet näkyviin...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Frankie
Sofia Karppi

Joo, siis protokolla menee noin, kuin ylhäällä lukee.
Voitte olla varmoja, että käsittelyyn menee vuosia ja vuosia.
Eikä sitä edes oteta uusintana oikeuteen, se on pomminvarma.
Kattokaa ny järkeenne !!
Harpo

Viesti Kirjoittaja Harpo »

Frankielle: Ei sen EIT:n tarvitse mitään kumota eikä sitä tarvitse odottaa. Lsh-tuomiot kumotaan ihan kotimaisin voimin ja vyyhti alkaa purkautua siitä, että lasten kertomukset on nyt murhakeissin yhteydessä todettu valheiksi.

Ja sitten tähän.
WalkingDisaster kirjoitti: Mitä taas tulee tuohon lasten hyväksikäyttöön, niin lapsi EI PYSTY KEKSIMÄÄN tuollaisia asioita, ellei niissä ole vinha perä. Etenkin, kun kyseessä ei ole vain yhden lapsen kertoma asiasta.
Miten sä voit tätä juttua muka seuranneena olla NOIN pihalla asioista.
Maailman kuuluisimmat väärät pedofiliiliskandaalit ovat nimenomaan syntyneet a. tosi pienten lasten tarinoista b. niin että lapsia on ollut useita ja kertomukset yhdenmukaisia ja c. niin että tekijöitä ja uhreja on kertomusten mukaan ollut useita. (vrt. naapurin lapset raiskattu ja Kukan pojat olleet mukana touhuissa.) Nina Bergin sivuilta löytyisi mainioita linkkejä tapauksiin, mutta kun jopa neutraalit kv. jutut ovat ilmeisesti automaattisesti paskaa, jos ne ovat Bergin blogissa niin ethän sä tietenkään ole niitä lukenut. Ja tuskin avaat tätä alla olevaakaan linkkiä, koska se on annelistin postaama. Ja koska haluat vain pitää mielipiteestäsi kiinni. (Ja ilmeisesti myös haluat, että Auerin lapset olisi raiskattu. Miksi?)

http://www.pbs.org/wgbh/pages/frontline ... other.html

Kovastihan lasten kertomukset muistuttavat myös niitä nykyisin aika yleisiäkin tapauksia, joissa esimerkiksi erotilanteessa toinen vanhempi vierottaa lapset toisesta tällaisten syytösten avulla.
WalkingDisaster
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja WalkingDisaster »

Pieni liekki kirjoitti:
Kuule, älä sotke minua tai Annelia omituisiin harrastuksiisi. Tietävätkö muuten vanhempasi, millaista kieltä täällä käytät ja minkälaisiin tekoihin täällä toisia ihmisiä yllytät. Kerropa nyt ihan omin sanon, mistä olet minulle vihainen. Siitäkö, että kehotan sinua ajattelemaan omilla aivoillasi ja perehtymään Ulvilan surma-asian oikeudenkäyntimateriaaleihin, ennen kuin alat tuomitsemaan jotakuta syylliseksi. Voisin lyödä vetoa, ettet ole tainnut lukea yhtään oikeuden ratkaisua liittyen Ulvilan surmaan.
Mihin harrastuksiin? Ja jätä vanhempani tämän ulkopuolelle, olen aikuinen ihminen, en mikään pikkukakara. Mihin tekoihin olen ketään yllyttänyt? Oletko täysin tosikko?
En ole sinulle vihainen, mutta kuten olen aiemminkin ilmaissut, niin sinunlaisesi omaa mantraansa tyrkyttävät ihmiset ärsyttävät suunnattomasti. Olette kuin pahimmat lahkolaiset, eikä sillä ole merkitystä, mitä 'lahkoa' edustatte. Samaa inhottavaa pakkotuputtamista, kun toisenlaisia mielipiteitä ei hyväksytä.

Peltirummulta haluan kysyä, mistä johtuu 'oravaksi' nimittely?
Pieni liekki
James Bond (George Lazenby)

Viesti Kirjoittaja Pieni liekki »

WalkingDisaster kirjoitti:
Pieni liekki kirjoitti:
Mihin harrastuksiin? Ja jätä vanhempani tämän ulkopuolelle, olen aikuinen ihminen, en mikään pikkukakara. Mihin tekoihin olen ketään yllyttänyt? Oletko täysin tosikko?
En ole sinulle vihainen, mutta kuten olen aiemminkin ilmaissut, niin sinunlaisesi omaa mantraansa tyrkyttävät ihmiset ärsyttävät suunnattomasti. Olette kuin pahimmat lahkolaiset, eikä sillä ole merkitystä, mitä 'lahkoa' edustatte. Samaa inhottavaa pakkotuputtamista, kun toisenlaisia mielipiteitä ei hyväksytä.

Peltirummulta haluan kysyä, mistä johtuu 'oravaksi' nimittely?
Et kai itse paljastu tosikoksi, jos et satu ymmärtämään peltirummun huumoria. Ja voisiko peiliin katsominen olla paikallaan, ettet vaan itse olisi hyväksymättä toisten erilaisia mielipiteitä? Uskallatko ajatella omilla aivoillasi ja olla eri mieltä kavereidesi kanssa vai kuljetko valtavirran mukana? Voisiko se ärsyttää, että höpinöistäni saattaisi kuitenkin löytyä se totuuden jyvänen? Kerro nyt rehellisesti, oletko lukenut läpi Ulvilan surmaoikeudenkäynneistä annetut tuomiot.
"If she confesses the game ends, there's no need to continue this. But if she doesn't confess and is innocent - the game continues."
peltirumpu
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja peltirumpu »

WalkingDisaster kirjoitti:Peltirummulta haluan kysyä, mistä johtuu 'oravaksi' nimittely?
Oravalla on pienet aivot ja söpö häntä :mrgreen:
mikaelk

Viesti Kirjoittaja mikaelk »

Pieni liekki kirjoitti:Et kai itse paljastu tosikoksi, jos et satu ymmärtämään peltirummun huumoria.
Totean tähän että ei Peltirummulta mitään huumorintajua löydy, yrittää piikitellä erimieltä olevia keskustelijoita sangen vaihtelevalla menestyksellä :D

Muuten kauhea elämä&älämölö alkanut tuomion jälkeen Ulvila-osiossa. Pidän sieltä nyt hieman lomaa, kunhan pöly laskeutuu vähän niin palaan tutkimaan tilannetta..

Tein pienen runon ulvila-intoilijoille:

"Saa nähä millon huppumies sitten kiinni jää,
kovasti hänen henkilöllisyyttään tääl annelistit selvittää" 8)
Frankie
Sofia Karppi

Kirje Annelille
26
hel
2015
Kirjoittanut Juha Vuorinen

Terve Anneli,

luin lehdestä, että saattaisit päästä vapaaksi jo puolen vuoden kuluttua. Se on lyhyt aika lusittavaksi jos ajatellaan, kuinka pitkään olet ollut eri syistä vangittuna. Minua jäi kalvamaan yksi asia siinä Vaasan hovioikeuden päätöksessä. Sinut vapautettiin syytteistä, mutta kun lukee päätöksen, ei epäilyistä. Sehän on sinulle aivan saatanan kamala paikka palata ihmisten ilmoille, kun edelleen joudut raahaamaan Saramäen vankilan ulkoseinän pituista syyllisyyden varjoa perässäsi. Mikä ihmeen vapaus se sellainen on. Sano sille asianajajallesi Juha Mannerille, että panee nyt käyntiin jonkin prosessin, jolla sinut tuomitaan joko täysin syyttömäksi tai syylliseksi. Tuollainen benjiköydestä tehdyssä hirttonarussa pomppiminen ei ole kenenkään ihmisarvon mukaista.

Sinähän et ole ymmärtääkseni nähnyt nuorempia lapsiasi pitkään aikaan, joten pahoittelen, mikäli aiheutan pahaa mieltä viittaamalla seuraavassa lapsiin. Olen nimittäin omille lapsilleni yrittänyt opettaa, ettei valitettavasti sillä ole merkitystä, miten asiat ovat, vaan ainoastaan sillä miltä ne näyttävät. Viittaan tällä kohtalotovereihisi Nils Gustafssoniin ja Jyrki Järvilehtoon, jotka lusivat kanssasi samanlaista hautaan asti jatkuvaa henkistä elinkautista. Mielestäni teidän kaikkien kolmen tapauksessa todellinen syyllinen on oikeuslaitos, joka ei pystynyt osoittamaan teistä ketään aukottomasti syyttömäksi, ja se on hirvittävä risti raahattavaksi.

Minulla on vahva tunne, että ilman Suomessa riehuvaa taantumaakin sinun voi olla vaikea työllistyä edellä mainitsemistani syistä. Tietääkseni olet asianajajasi kanssa hakemassa valtiolta isoa korvausta menetetystä vapaudesta ja maineesta. Tämä saattaa kuulostaa makaaberilta, mutta en oikein näe mitään muuta kunnon ansaitsemiskeinoa kuin myydä tarinasi. Itseäni on syyllisen löytymistä enemmän kiehtonut tapa, miten sinua puolustaneet miehet ovat käyttäytyneet. Poliisipuskaradion mukaan jossain vaiheessa ainakin toinen Juhista olisi ollut jopa ihastunut sinuun, mutta ne saattavat toki olla myös pahantahtoisia puheita hyvää tarkoittaneista miehistä. Mutta jokin maaginen voima sinulla täytyy olla, sillä niin Juha Joutsenlahti kuin asianajajasi ovat puolustaneet sinua vimmaisesti. Jos joku kirjailija tai elokuvantekijä saisi tästä luovuuteensa samanlaisen kipinän, minkä olet onnistunut sytyttämään näissä kahdessa etunimikaimassani, menestys olisi taattu. Nimikin teokselle olisi valmiina. Yli 70 surmanlyöntiä.

Löytyisi miehesi murhan selvittämisestä aineksia toiseenkin elokuvaan. Yleensä silmitöntä puukolla sohimista tapahtuu vain intohimorikoksissa. Mutta kyllähän me sen molemmat tiedämme. Himonsa kullakin.

Juha (Vuorinen)

http://blogit.iltalehti.fi/juha-vuorine ... e/?ref=tpb
annijatta
Javier Pena

Viesti Kirjoittaja annijatta »

Tällä Vaasan hovioikeuden päätöksellä jos se jää voimaan voi olla kauaskantoisia seurauksia. Lähinnä tulee mieleeni tämä pikku Eerikan tapaus ja käynnissä oleva oikeudenkäynti.
Nyt käydään oikeutta siitä miksi Eerikaa ei kuultu.
Vaasan hovioikeuden mukaan seitsen- kahdeksanvuotiaan lapsen kertomukset ovat epäuskottavia.
Mitäs jos Eerika olisi kertonut öillisistä paketoimisrituaaleista. Valemuistoja, keksittyjä juttuja koska haluaakin äitinsä luokse asumaan. Tai miksi ei kertonut. Oli peloteltu kertomasta paketoimisen ja juoksuttamisen ja pahoinpitelyn uhan alla.
Aikuiset ja viranomaiset valitsivat "totuuden" jonka takuumiehiksi asettuivat täysi-ikäiset ei holhouksen alla olevat henkilöt.
Ja miksipä sitä kuuntelemaan lasten tarinoita. Yleisen elämänkokemuksen perusteella kun ne ovat manipulatiivisia epäuskottavia oman eduntavoittelun aiheuttamia valemuistoja.
Näin on Vaasan hovioikeus päättänyt ja jos korkein on samalla linjalla, jokainen Eerikan kaltainen tapaus kuitataan prejuridikaatilla, pienten lasten kertomukset ovat epäuskottavia, suorastaan valemuistoja ja yritystä saattaa vanhempansa huonoon valoon, jopa vankilaan.
Niin, pahoja ovatkin pienet avuttomat viattomat lapset.
Aikuiset, olkoonkin sitten sosiaalipamppuja, marokkolaisia lääkäreitä tai vaan yksinkertaisia tuomareita ovat hyviä ja virheettömiä.
Ja jos on Ulvilalainen ekonomi pullanpyörittäjä yrittäjä, niin silloin on niin viaton ja synnitön että itse jeesuskin kalpenee tämän uuden ilmiön rinnalla.
Fool me once, shame on you, fool me twice, shame on me.
annaanna

Viesti Kirjoittaja annaanna »

Terve Juha
(tervehdys sisältää ironiaa, tyyppi on parantumaton itsekeskeinen holisti)

Kuva
Kuvateksti: Juha Vuorinen pyysi ottamaan kuvan kehonsa pituudesta.
Olen seurannut huomiohuoraamistasi tahtomattani jo vuosia. Et sitten muuta osaa tai opi. Kuin kertomaan koska seisoi ja kuinka kauan. Koska ei seisonut. Miten suolesi toimii yleensä ja miten tiettyjen ruoka-aineitten nauttimisen jälkeen sekä miten se toimi juoppokausina. Milloin otit, kuinka paljon, kenen kanssa ja kuka maksoi.
Juha Vuorinen: "Alkoholi tuhosi seksielämästäni kaiken kiinnostavan"
Jos kerran Johanna Tukiaisellekin on sosiaalista tilausta ja markkinarako löytynyt, niin kaiketi silloin kaltaisellesi tyrkyllekin. Ansaintatarkoituksessa olet laittanut vapaille markkinoille aivan kaiken, äitisi kuolemankin.
Juha Vuorisen äiti pyysi kuolinvuoteellaan lisää "juoppiksia"
Ootko persreikääsi valkaissut jo, sen toimenpiteen julkaisulla kuulemma tienaa suhteellisen kivuttomasti.

Vaikutat kovasti itsekeskeiseltä, kuten kunnon holistin tuleekin. Lakkaamatta ja loputtomasti suoritat julkista ja omahyväistä itsetutkiskelua.
– Minut on tehty unelmista, Juha Vuorinen kertoo.
Joskus olet juoppo, joskus toimittaja, joskus koti-isä, joskus panomies, joskus kulinaristi, joskus terveysintoilija tai astrologi. Joskus todellinen perhedemokraatti.
- Reissun pituuden päättävät lapset. Minä roikun tietokoneeni ja kirjaideoitteni kanssa mukana, minne ja milloin kakarakaravaanimme ikinä karauttaakin.
Toisaalta loputtomassa itsetutkiskelussa olet havainnut, ettet ole ollenkaan perheenisätyyppiä vaan pikemminkin kulkijamies, jolle oman seksuaalisuutensa toteuttaminen on yksi ratkaiseva keino säilyttää suhde alkoholiin siedettävänä.
Maltalle muuttanut Juha Vuorinen: ”Olen sielultani matkamies”
Mitäs sanot Juha, lyödäänkö kukkapuska vetoa, että ennen ensivuoden vaihdetta olet eronnut ja itkeskelet julkisuudessa krokotiilinkyyneleitä lastesi huoltajuuden perään. Keräät säälipisteitä ja vaikeroit miten entinen vaimosi nukkuu sinun maksamilla lakanoilla. Onneksi kuitenkin olet ehtinyt rahastaa ennen vääjämätöntä eroa vaimollasi, lapsillasi, taloprojektillanne, sisustuksellanne, ateriollanne, lääkityksillänne ennen ja jälkeen sairastumisienne, sairauksillanne, lastesi valokuvilla, perhepotreteilla, lastesi elämänvaiheilla ja lausumilla typeryyksillä.
- Päätin lopulta koota kirjoissani olleet ja omat suosikkireseptini ensimmäisen keitto-oppaaseeni. Se on kauhanojennus miehille, jotka eivät ole juurikaan laittaneet ruokaa, Vuorinen mainitsee yhden kirjoitusprojektinsa.
Ennen kuin vieraat saapuvat, esittelee Vuorinen kameroille kotinsa. Tuusulassa sijaitsevan asunnon seinille on ripustettu paljon valokuvia ja tauluja. Jääkaapin ovesta löytyy sympaattisia magneetteja, ja ruokapöydän painoksi Vuorinen ilmoittaa hurjat 200 kiloa!
Suunnitelmissa on myös päiväkirja elämästä Maltalla, jossa Vuorisen perheelle tapahtuu jatkuvasti koomisia kummallisuuksia.
Olisiko sosiaalista tilausta myös äitisi hengellistä elämää valottavalle tekeleelle? Entä harrastaako vaimosi skräppäystä, lapsesi mangasarjiksia ja perheenne yhteissaunomista.
Juha Vuorisen perheen harrastukset -kirja?

Mikä on sinun tulevaisuuteesi Juha Vuorinen, mitä kiveä et vielä ole kääntänyt läheistesi elämästä, kenen elämää et vielä ole rääppinyt, miten kykenet säilyttämään pääsi pinnalla kun ihmiset ovat jo täysin kyllästyneitä kuuntelemaan eri radiokanavilta sinun samoja juttuja lastesi hassunhauskoista kommelluksista ja isiin kohdistamista pikkutuhmiksi vääntämistäsi kysymyksistä. Esiteltyäsi jokaisen "piparin", johon olet päässyt livenä kurkistamaan.

Kun tarkaavainen kuulija käsittää sinun tekohumoristisen puheen takana lurkkivan perheeseensä, lapsiinsa ja kuulijoihinsa piilovihamielisesti suhtautuvan, katkeran vanhan juopon.

Pyydätkö päästä roustattavaksi, teetkö alaston benjihypyn, suostutko johonkin hullunhauskaan telkkuohjelmaan, jossa miesjoukko "suostuu" testaamaan korreloiko miehen pituus pilin pituuteen
Ehkä keksit repertuaaristasi jonkin perversion, josta et vielä ole hilloja käärinyt. Miten ja mihin suuntaan sitten laajennatkin huomiohuoraamista olen varma, etten voi välttyä saamasta siitä tietoa.

Muistathan hyvissä ajoin ilmoittaa julkisuuteen, että Sinä olet omassa pesoonassasi ojentamassa kukkapuskaa myös Anneli Auerille hänen vapautuessaan, parahin linssilude!
Johanna-kulta, sinun elämäntarinassasi aukeaa joka tapauksessa nyt kokonaan uusi sivu. Onko se takakansi vai uuden ja upean kappaleen alku, on vain ja ainoastaan sinun käsissäsi.
Ja minulla on ehdotus. Tuon sinulle jouluna 2015 kimpun ruusuja. Joko haudallesi, tai omilla jaloillaan terveellä tavalla ylpeänä seisovalle naiselle.
nihlist
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja nihlist »

Officer Crabtree kirjoitti:
nihlist kirjoitti:
Mieluummin yksi Officer Crabtree kaulakiikussa kuin kymmenen vapaalla jalalla.

... toivottavasti officieeri ei sekaannu helmasynteihinsä?
Notta sopii tulla sovittelemahan...

Mitkä nimenomaiset helmasynneistäni sinua erityisesti kiihottavat?
Käpykaartilaisuus, käpykaartilaisuuspa hyvinkin.

Etelä- ja pohjanmaalaisia jouruttihi sitoo puihi notta pysyys rintamalla, ettee ne vaa lähäre pakoho ja hakoon paikkaa kuhuna pääsisivä piiloho.

Saatanan kusluikkareita net ova.
nihlist
Martin Beck

Viesti Kirjoittaja nihlist »

WalkingDisaster kirjoitti:
peltirumpu kirjoitti:

Sinusta siis sellainen ihminen on säälittävä, joka ei ole saanut naista? Oletko itse saanut? 8)
En ole oikeestaan edes kaivannut, kun olen hetero.
peltirumpu kirjoitti: Anneli on syytön paitsi murhaan, myös seksuaalirikoksiin. Ei mene kauan, kun Anneli ja Jens on vapaana ja tuomiot kumottu.
Saahan sitä toivoa. Edelleenkään en tajua Auerin puolustajia, kun lapset ovat kertoneet omat tarinansa. Oikeastaan toivon olevani väärässä, koska pedofilian uhrien elämä ei tule ikinä olemaan onnellinen.
Aivot, mitkä ne on kysyisi joku,

Ne on ne joilla voidaan ajatella, toimia, puhua, nähdä, haistaa ja muuta tällaista, silmä itsessäänhän ei näe, eikä kieli tosiasiassa maista.

Kaikki toiminnot tapahtuvat aivoissa joka on parempi kuin bentagonin 100nm huoneessa oleva kasa elektroniikkaa ja joka ei kykene maistamaan, näkemään, vaan se on täysin aivoton orja.

Disaster, oletko koskaan ajatellut??
Vastaa Viestiin