Jotain kautta lähes väistämättä.Dr Bergmeister kirjoitti: Onko mielestäsi Kremlin tyypeillä (Putin ja kumppanit) jotain osaa ja arpaa Boris Nemtsovin murhan kanssa?
Miksi broilerista tehty jauheliha on hyvää?
Jotain kautta lähes väistämättä.Dr Bergmeister kirjoitti: Onko mielestäsi Kremlin tyypeillä (Putin ja kumppanit) jotain osaa ja arpaa Boris Nemtsovin murhan kanssa?
En, minulle avautuvat ovet johtavat yleensä kummitustaloihin ja vastaaviin.Virdon kirjoitti: Oletko yöpynyt koskaan autiotuvassa?
Ei TiiaStiina,olen niin huono ihminen(huono lapsi),että jos kloonaisin itseni,maapallo joutuisi välittömään katastrofin tilaan.TiiaStiina kirjoitti:En, minulle avautuvat ovet johtavat yleensä kummitustaloihin ja vastaaviin.Virdon kirjoitti: Oletko yöpynyt koskaan autiotuvassa?
Jos voisit kloonata itsesi, tekisitkö sen - montako kloonia ja minkä ikäisiä?
Hyvä Maybrick,Halleyn komeetasta ekaksi tulee mieleeni kyseisen komeetan rataelementit,jotka suunnilleen osaan itsekin laskea.Olikohan se lähellä periheliä joskus -80-luvun loppupuolella.En todellakaan muista.Aikaa on kulunut liian kauan.J.Maybrick kirjoitti:Tähdenlennot. Paccasucco sinulle on yksityinen viesti...
Mitä tulee mieleesi kun sanon Halleyn komeetta?
Mikä on ilon ja onnen huipentuma?