maybellene kirjoitti:Palle kirjoitti:...Pedofiilirinki ja poliiseja osallisina. Ei nyt ihan kaukaa haettua...
Joku tämänkaltainen ollut mulla yksi teoria koko ajan. Tähän viittaisi se nimimerkki 'kostonhaluisen' viesti keskustelupalstalla murha-aamuna eli 1.12.2006 klo 8.44:
"Aina siellä ULVILASSA tapahtuu. Jokos Blues Brothers raiskaajaporukka on jäänyt kiinni?"
Minusta Blues Brothers viittaa siis suoraan poliisiin. Viestissä ei puhuta Lahdesta eikä muistakaan raiskaajina, vaan sanoo: Blues Brothers raiskaajaporukka.
Sitä en tiedä, mihin aikaan tapauksesta uutisoitiin ensimmäisen kerran kanavilla tuona aamuna? Ettei olisi tämä kostonhaluinen saanut tietoaan jostain sisäpiiristä? Poliisi itsekin? Tämä viesti + Puputti +
Lahden saamat uhkaukset + Porvoo on kaikki niin tiivis vyyhti, etteivät ne yksinkertaisesti voi mitenkään olla pelkkää sattumaa.
Kaikki tässä keississä kielii epätoivosta poliisin ja syyttäjän taholta. Ei kukaan täysjärkinen lähde muuten antamaan sellaisia lausuntoja ja johtamaan yhtä sairasta teatteria kuin mitä Valkama on tehnyt? Ei varmaan Valkamakaan sentään niin idiootti ole, mutta sätkii kun joku vetelee naruista.
Tuo uhkaileminen ja alkukantainen kosto viittaisi kyllä "outokromosomien" (juutalaisten)toimintatapaan. En nyt tarkoita somaleita. Esimerkiksi Rosendahl, Espoon poliisipäällikko on sukunimestään päätellen näitä, samoin Illman etc. Santaoja kieltäytyi testeistä, joten jokin linkki mysteeri-dna:han ? Heikäläiset ovat kuin mustalaiset siinä mielessä, että oman kulttuurin säännot ja lait ovat vahvemmat kuin vallitsevan yhteiskunnan, eikä "omaa" anneta ilmi, näennäisestä yhteiskuntakelpoisuudesta huolimatta. Seka- avioliittojen tärkein päämäärä on yleensä päästä sisälle yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen (vrt. esim. Zyskowich). On tietysti poikkeuksiakin. Tässä esimerkissä Kokoomus on vain parissakymmenessä vuodessa muuttunut koti-uskonto isänmaa-linjaisesta puolueesta uusliberalistiseksi korruptoituneeksi mätäpaiseeksi, jonka johtavilla poliitikoilla monella on rikosrekisteri ja politiikka sen mukaista.
Mielenkiintoista, että Lahti puhui uhkailuista monelle,
mutta ei koskaan sanonut sen johtuvan Luvatasta. Ei, koska joku homo salakiksi uhkaili tätä, eikä Lahti voinut sanoa sitä. Lahdellahan oli tapana pitää useampaa suhdetta samaan aikaan ja Auerkin oli alussa yksi tämän "hauskanpito" muiden muassa. Jos bi, niin tottakai sama homma miesten kanssa. Nyt vain joku ei ollut niellyt Lahden leikkimistä ja aikoi kostaa jättämisensä.
Esitutkintapöytäkirjan mukaan uhkailuista ovat kertoneet:
sinisellä minun kommenttini
1) Lahden sisar PT JPEG264, joulukuu 06): "...
Jukka sanoi, että jossain kaupassa on joku käynyt hänen rinnuksiinsa kiinni ja uhannut tappaa. Jukka ei sanonut mitään nimiä. Jukka on kertonut vielä samassa puhelussa, että hänellä on raskasta, kun on joutunut sanomaan pariskuntiakin irti. En kuitenkaan ymmärtänyt, että pariskunta olisi uhkaillut.
Siis salakiksin kanssa kaupassa.
S**** (PT:n mies) on kertonut minulle, että
laivaristeilyllä joku oli käynyt Jukan rinnuksiin kiinni, mutta oli myöhemmin tullut pyytämään anteeksi. Tällä laivaristeilyllä oli ollut joku seminaari. Tämä risteily on saattanut olla vuosi sitten, siitä on aikaa.
Kiksin kanssa risteilyllä.
Samassa kuulustelussa poliisi kysyy: Onko sinulla tietoa siitä, että Jukka olisi pelännyt noin kymmenen vuotta sitten henkensä ja terveytensä puolesta. Tähän sisko vastaa, ettei.
2) Edellisen sisaren mies ST (JPEG281, joulukuu 06) ...Jukka myös itse kertoi minulle uhkailusista... Kyllä se varmaan työhön liittyi eli Luvataan. Jukka kertoi, että häntä oli uhattu tappamisella. Jukka ei nimennyt ketään henkilöä eikä sitä, että uhkaukset liittyivät hänen työhistoriaansa, mutta käsitin kuitenkin asian niin.
Jukka ei siis koskaan sanonut, että Luvata. Uhkailija oli hänen homokiksinsä.
3) Lahden sisar PP (JPEG233, joulukuu 06): MInulla on tieto siitä, että Jukkaa on jotenkin uhkailtu, mutta en tiedä miltä taholta uhka on tullut. --- Joskus Jukan ollessa laivalla joku oli tarttunut Jukkaa käsistä kiinni ja tämä henkilö oli sanonut, että hän tappaa Jukan. Jukka myös itse puhui jotakin, että taas häntä on uhkailtu. Minulla on se
käsitys, että Jukkaa ovat uhkailleet sekä Outokummusta irtisanotut että
tuntemattomat henkilöt. Uhkailujen syytä tuntemattomien taholta en osaa sanoa, mutta irtisanotuilla kai oli syytä irtisanomisen johdosta.
Tältäkin sisarelta kuulustelija kysyy: Jukan tiedetään puhuneen noin kymmenen vuotta sitten kuolemasta ja että hän on tällöin pelännyt henkensä puolesta. Sisar ei asiasta tiedä.
4) Auerin veli AA (JPEG184, lokakuu 07): Olen kerran käynyt Ulvilassa vuonna 2004 --- Tästä käynnistä minulle jäi mieleeni Jukasta se, että hän mainitsi työpaikallaan tapahtuneista irtisanomisista ja häntä oli uhkailtu. Jukka sanoi jotain konkreettisempaa, mutta en yhtään muista mitä se oli. Nämä uhkailut olivat tulleet työpaikalta, mutta kuka oli uhkaillut, minulla ei ole sitä asiaa tiedossa.
Ja Puputti murhattiin, koska tiesi tämän uhkailijan henkilöllisyyden ja Lahden suhteen tähän.