Arvosanat:
Zero day:8½
Elephant:7
Jos se oli 200x parempi, niin miten arvosana poikkeaa vain puolitoista pykälää?Succis kirjoitti:Nyt molemmat elokuvat nähneenä voin sanoa että Zero day oli 200x parempi kuin Elephant.Elephant oli enemmänki taide elokuva kuin tällänen tosi tapahtumiin perustuva trilleri niinkuin Zero day.Mutta kannattaa tosiaan silti katsoa molemmat elokuvat ihan vaan mielenkiinnosta![]()
Arvosanat:
Zero day:8½
Elephant:7
Se ei itseasiassa venytä sitä yhtään(tai ei ainakaan mun näytöllä)Katsa kirjoitti:Eikä millään pahalla, mutta voisitko Succis pienentää avatartasi, koska MINUA VITUTTAA ETTÄ AVATAR VENYTTÄÄ MARGINAALIA!!!
Menee hakemaan lisää aamukahvia -->
Törmäsit minuun?Succis kirjoitti:Nyt mua alko todella pelottamaan löysin irc-galleriasta kaverin joka ihannoi molempia poikia ja sanoo että Zero day ja Elephant on parhaita leffoja ikinäVoin pistää linkkiä yv:llä niille ketkä haluu nähä
Kun en ihan tänne viittis linkata
Muistaakseni ei kuulunut. Oli joitakin poliittisia juttuja ja CHSS...ei muistaakseni mitään leffafanituksia. Musiikkiyhteisöistä en ole ihan varma, en muista enää kunnolla.VoDKa kirjoitti:PeA kuului galleriassa Columbine High School Shooting-yhteisöön ja ihannoi poikia ihan näkyvästi, harmi, ettei kerennyt huomaamaan kukaan että sattuiko kuulumaan myös Zeron ja Elephantin yhteisöihin. :/
Löytyy noita monta muutakin, jotka ihannoi joko Columbinea tai muita kuuluisia murhaajia ja yhteisöstä löytyy murhaajafaniyhteisöjä. Ei se vielä kerro kaikkea, löytyy itseltäkin yhteisöjä, jotka voisivat joidenkin mielestä olla huolestuttavia.Succis kirjoitti:Nyt mua alko todella pelottamaan löysin irc-galleriasta kaverin joka ihannoi molempia poikia ja sanoo että Zero day ja Elephant on parhaita leffoja ikinäVoin pistää linkkiä yv:llä niille ketkä haluu nähä
Mut toi kaveri on perustanu pojille omat fani yhteisötki ja vielä Trenchcoat Mafia yhteisönkinHowler kirjoitti:Löytyy noita monta muutakin, jotka ihannoi joko Columbinea tai muita kuuluisia murhaajia ja yhteisöstä löytyy murhaajafaniyhteisöjä. Ei se vielä kerro kaikkea, löytyy itseltäkin yhteisöjä, jotka voisivat joidenkin mielestä olla huolestuttavia.Succis kirjoitti:Nyt mua alko todella pelottamaan löysin irc-galleriasta kaverin joka ihannoi molempia poikia ja sanoo että Zero day ja Elephant on parhaita leffoja ikinäVoin pistää linkkiä yv:llä niille ketkä haluu nähä
Olisin minäkin perustanut, ellei olisi vaarana ollut kaikenlaista. Tekisi mieli liittyä noihin, mutta hitsi vie, kun ei vaan voi. On omat yhteisöt jo liian täynnä.Succis kirjoitti:Mut toi kaveri on perustanu pojille omat fani yhteisötki ja vielä Trenchcoat Mafia yhteisönkinHowler kirjoitti:Löytyy noita monta muutakin, jotka ihannoi joko Columbinea tai muita kuuluisia murhaajia ja yhteisöstä löytyy murhaajafaniyhteisöjä. Ei se vielä kerro kaikkea, löytyy itseltäkin yhteisöjä, jotka voisivat joidenkin mielestä olla huolestuttavia.Succis kirjoitti:Nyt mua alko todella pelottamaan löysin irc-galleriasta kaverin joka ihannoi molempia poikia ja sanoo että Zero day ja Elephant on parhaita leffoja ikinäVoin pistää linkkiä yv:llä niille ketkä haluu nähä
Ja mitä olemmekaan oppineet tästä kun elämä on kohdellut monesti huonosti ja on turhautunut teiniVoDKa kirjoitti:Olisin minäkin perustanut, ellei olisi vaarana ollut kaikenlaista. Tekisi mieli liittyä noihin, mutta hitsi vie, kun ei vaan voi. On omat yhteisöt jo liian täynnä.Succis kirjoitti:Mut toi kaveri on perustanu pojille omat fani yhteisötki ja vielä Trenchcoat Mafia yhteisönkinHowler kirjoitti: Löytyy noita monta muutakin, jotka ihannoi joko Columbinea tai muita kuuluisia murhaajia ja yhteisöstä löytyy murhaajafaniyhteisöjä. Ei se vielä kerro kaikkea, löytyy itseltäkin yhteisöjä, jotka voisivat joidenkin mielestä olla huolestuttavia.
Ja ok, on tuo hieman vaarallisemman tuntuinen kuin mitä aluksi ajattelin, mutta tuskin silti mikään sen kummempi. Veikkaisin että joku tylsiintynyt teini-ikäinen, jota elämä on kohdellut liian monta kertaa huonosti.