Eikka Lehtosaari

Sana on vapaa, jos uskaltaa...
Watchmen
Scooby-Doo

Re: Eikka Lehtosaari

Viesti Kirjoittaja Watchmen »

Vitun rasittavaa lukea tätä ketjua! Menny pilalle koko perkeleen aihe...
Voitko pitää pään kiinni jo?
Underdog
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Underdog »

Kun tuo Lehtosaaren lähipiiri on ollut muhun aktiivisesti yhteydessä, kyllä se tähän ketjuun mielestäni paremmin kuuluu kuin muihin.
Underdog
Alibin satunnaislukija

Viesti Kirjoittaja Underdog »

Kirjoitan vielä tämän vaikka saisin porttikiellon. Ja sen ansaitsisinkin!

Kumpikaan noista kahdesta nimeltä mainitsemastani henkilöstä ei ole lähettänyt niitä mun viestejä kakkafoorumille. Olen samoista asioista kirjoitellut helmikuun alussa jommankumman tai kummankin kanssa. Koska yhden viestin päivämäärä oli helmikuun alussa, en tajunnut katsoa että vuosi oli 2014! Siis sattumalta samasta asiasta varmaan melkein samoin sanoin kirjoittanut vuoden välein (yleensä asiasta ei tule enää puhuttua kenenkään kanssa kun on kaukainen juttu).

Muiden päivämääriä ei ole väärennetty vaan olen ne lähettänyt kaikki sille samalle naiselle, joka Paulaa on jo pitkään vainonnut. En vain muistanut sitä enää, enkä löytänytkään viestejä jotka mulla kyllä on tallessa koneella, mutta en todellakaan jaksa alkaa lukea niitä.

Nyt en enää kirjoita tähän ketjuun. Ja pyydän vilpittömästi anteeksi näiltä kumaltakin - tietysti olen sen jo tehnyt yksityisestikin.
mariamagdalena
Alokas

Viesti Kirjoittaja mariamagdalena »

Hou, hou, hou, tuo minun nikissäni kirjoitettu haukkumaviesti Eikan vaimosta ei ole minun aikaansaannokseni.
Joudun näköjään vaihtamaan salasanani tänne myös.
On sitten taitava hakkeri, aiheuttaa ongelmia niin pirusti. :evil:
Ellei sitten kylässä olleet "ystävät" menneet koneelleni.

Pyydän ylläpitoa poistamaan kyseisen kyhäelmän Kiitos
Kassinen
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Kassinen »

mariamagdalena kirjoitti:Hou, hou, hou, tuo minun nikissäni kirjoitettu haukkumaviesti Eikan vaimosta ei ole minun aikaansaannokseni.
Joudun näköjään vaihtamaan salasanani tänne myös.
On sitten taitava hakkeri, aiheuttaa ongelmia niin pirusti. :evil:
Ellei sitten kylässä olleet "ystävät" menneet koneelleni.

Pyydän ylläpitoa poistamaan kyseisen kyhäelmän Kiitos
Todennäköisempi selitys lienee dissosiaatio.. Hakihan mariamagdalena tuolle Paulalle lähestymiskieltoakin, joka hakemus luonnollisesti perusteettomana hylättiin.

Eikka Lehtosaari esiintyy tänään TV2:n tuomioillassa.
Aizerbaidzan
Angus MacGyver

Viesti Kirjoittaja Aizerbaidzan »

Kassinen kirjoitti:Eikka Lehtosaari esiintyy tänään TV2:n tuomioillassa.
Ilta-Sanomat kirjoittaa Lehtosaaren puheenvuorosta:

”14 vuotta kylkiluita paskaksi”

Ohjelmassa nähtiin myös 17 vuotta muun muassa kolmesta murhasta elinkautista istunut Eikka Lehtosaari. Hän kritisoi puolestaan vankien kuntoutusta ja koulutusmahdollisuuksia. Peruskoulu on yhä kesken.

Ekat 14 vuotta kylkiluita paskaksi, eikä mitään kuntoutusta. Ajattelin suorittaa peruskoulun ja lukion, ja olin intoa täynnä. En olisi lähtenyt anomaan mitään, kun mitään kuntoutusta ei tullut. Joutui vaan pettymään.

Elinkautisen tapaan myös Lehtosaari yrittää pitää vankien oikeuksien puolia.

– Olen laittanut rikosjuttuja vireille: vankien sijoittelua, perhetapaamisia ja vartijoiden suorittamia pahoinpitelyjä. Ne pyörii viranomaiselta toiselle, ja menee viisi vuotta, eikä mitään tapahdu.

Lehtosaari oli melkein kolme vuotta avo-osastolla, mutta kyllästyi siihen, kun avo-osastolla kehotettiin jatkuvasti täyttämään erilaisia kaavakkeita ja tekemään anomuksia. Hän tahtoi takaisin selliin, koska omien sanojensa mukaan mieluummin erakoituu kuin laitostuu.

Viimeiset neljä vuotta hän on ollut Kylmäkosken vankilassa. Aiemmin hän istui tuomiotaan Riihimäellä.

– Aamulla puuro, päivällä ruoka, iltapäivällä toinen ruoka, kerran päivässä ulos. Sellissä voi lukea, katsoa telkkaria ja soittaa kitaraa. Ei tämä ole lomakoti. Kylmäkoskella tuntuu, että olen tehnyt rikoksen ja kärsin rangaistusta siitä.

--------------------------

Liki 50-vuotias Eikka se ei vaan kyennyt peruskoulua suorittamaan oppivelvollisuusaikanaan. Yhteiskunnan vikako?
mysteeri93
Alokas

Viesti Kirjoittaja mysteeri93 »

Siinä on kyllä sellanen pelle että huhhuh :D mut suomessaha tollasetki vapautuu, esim jenkeissä olis loppu elämån linnassa tai sitte kuolemantuomio. Mut ei täällä, vapaaks vaan
SYLWAR
Perry Mason

Viesti Kirjoittaja SYLWAR »

mysteeri93 kirjoitti:Siinä on kyllä sellanen pelle että huhhuh :D mut suomessaha tollasetki vapautuu, esim jenkeissä olis loppu elämån linnassa tai sitte kuolemantuomio. Mut ei täällä, vapaaks vaan
No siis, eiköhän Eikka ole jo tuomionsa lusinut, kun kysessä oli kuitekin prosenttiporukoiden välienselvittelyksi tulkittava tapaus.
Sen sijaan sitä en ymmärrä, että esim. teinin raiskannut ja murhannut maahanmuuttaja on vapautumassa, tai joku muu ns "tuulipukukansalle" tunnetusti vaarallinen murhaaja pääsee vapaaksi paljon helpommin, sillä näistä poiketen ei Eikkaa taas minusta voi oikein pitää alunperinkään sivullisille vaarallisena.
Taumata­whakatangihanga­koauau­o­tamatea­turi­pukaka­piki­maunga­horo­nuku­pokai­whenua­ki­tana­tahu
40.346°S 176.5402°E
Dr Bergmeister
Adrian Monk

Viesti Kirjoittaja Dr Bergmeister »

SYLWAR kirjoitti:
mysteeri93 kirjoitti:Siinä on kyllä sellanen pelle että huhhuh :D mut suomessaha tollasetki vapautuu, esim jenkeissä olis loppu elämån linnassa tai sitte kuolemantuomio. Mut ei täällä, vapaaks vaan
No siis, eiköhän Eikka ole jo tuomionsa lusinut, kun kysessä oli kuitekin prosenttiporukoiden välienselvittelyksi tulkittava tapaus.
Sen sijaan sitä en ymmärrä, että esim. teinin raiskannut ja murhannut maahanmuuttaja on vapautumassa, tai joku muu ns "tuulipukukansalle" tunnetusti vaarallinen murhaaja pääsee vapaaksi paljon helpommin, sillä näistä poiketen ei Eikkaa taas minusta voi oikein pitää alunperinkään sivullisille vaarallisena.
Luin juuri tämän ketjun kokonaan ja ihan viimeisellä sivulla ajattelinkin, että mikäli se maahanmuuttaja vapautetaan niin on oikeus ja kohtuus, että myös Eikka Lehtosaari pääsee aikoinaan vapaaksi ilman mitään sen kummempaa jeesustelua. Samaa ajattelee näemmä jotkut toisetkin.
Gods made heavy metal.
JackSparrow
Neuvoja-Jack

Viesti Kirjoittaja JackSparrow »

Juu, kyllä itsekin olen samaa mieltä. Vielä jos toi raiskaajamurhaaja saa jäädä Suomeen asumaan, niin kyllä Eikankin pitäisi jo vapaaksi päästää.
Syntyminen on vain kuoleman odotusta
taukki
Sabrina Duncan

Viesti Kirjoittaja taukki »

Vähän eri mieltä olen että tämä jannu pitäs vapaaksi päästää. Jos elämän asenne on että kaikki jotka ohjaa ja kaitsee elämää on kusipäitä niin joku menny heti lapsuudes vituilleen.

Jos ei peruskoulua saanu käytyä edes tuolla ikää ja vankeinhoito on perseestä niin siellä rusinan kokoises aivos lienee luumun kokoinen virhe. Luulen että peruskoulussa ollut kapina jatkuu tuolla vankilassa, kaikki on perseestä eikä tee mieli ku valittaa kaikesta. Jos joku jotain haluais opettaa nii sylkäsee päin naamaa ja näyttää keskaria.

Sitte ku lehdet haastattelee tai pääsee telkkariin niin vingutaan siitä että mitenkä vankeinhoito on niin laiminlyönyt hänet ja monet muut vangit. Hän on muka se vankien auttava "lakimies" joka hoitaa asioita vankilassa. Mieshän on jumalauta tyhmä ku saapas!

Eli en kyllä laskisi vapaalle tuollaista kylmäveristä hölmöläistä tappajaa...en edes sillä verukkeella että pääseehän ne tappajaraiskaajatkin vapaaksi. Tuolla miehellä on sentäs asenne pariaatteisiin ja lakeihin täysin väärä....ja äijä on istunu jo 20 vuotta.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

taukki kirjoitti:Eli en kyllä laskisi vapaalle tuollaista kylmäveristä hölmöläistä tappajaa...en edes sillä verukkeella että pääseehän ne tappajaraiskaajatkin vapaaksi. Tuolla miehellä on sentäs asenne pariaatteisiin ja lakeihin täysin väärä....ja äijä on istunu jo 20 vuotta.
Itsehän on myös haastatteluissa useasti todennut, ettei ole vielä valmis vapaalle. Ja on tehnyt kaikkeinsa, ettei vain pääsisi avolle...
Ja vaikka Eikka on istunut jo 20 vuotta, niin EK:n sai vasta 2001, eli vasta keskimääräisessä tuomiossa mennään.
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Porin

Viesti Kirjoittaja Porin »

Rescuer kirjoitti:Ja on tehnyt kaikkeinsa, ettei vain pääsisi avolle...
Höpö höpö.
Oli jo 3 vuotta avolla, mutta halusi itse takaisin.
Klikkaa edellinen sivu niin saat lukea sen ihan itse Lehtosaaren haastattelusta.
Rescuer
Watson itse

Viesti Kirjoittaja Rescuer »

Porin kirjoitti:
Rescuer kirjoitti:Ja on tehnyt kaikkeinsa, ettei vain pääsisi avolle...
Höpö höpö.
Oli jo 3 vuotta avolla, mutta halusi itse takaisin.
Klikkaa edellinen sivu niin saat lukea sen ihan itse Lehtosaaren haastattelusta.
Kyllä, oli avo-osastolla, ei avovankilassa. Avovankilaan on tehnyt kaikkensa ettei sinne vain pääsisi ja avo-osastoltakin halusi takaisin suljetulle. Eipä ole tainnut yksikään elinkautinen vapautua ainakaan viimeisen kymmenen vuoden sisällä kuin avovankilasta...
Mitä enemmän vihreitä hymiöitä, sitä heikommat argumentit.
Eräässä entisessä hallituspuolueessa oltiin erittäin kiinnostuneita uusista pilvipalveluista. Sitten joku kertoi heille, ettei pilvipalveluilla ole mitään tekemistä kannabiksen kanssa...
Luu5
Susikoski

Viesti Kirjoittaja Luu5 »

Moon sitä mieltä,että Eikka mukaan D.S.G:eehen räpyttelee. Nousis ryhmän meriitit huolella!! Ei ole eeikankaa statsit huonot,kun aika hänestä joskus jättää. 1 kuolema ja 3 tappoo!!
Vastaa Viestiin