TriPadre kirjoitti:
No on täällä oksettavaa porukkaa. Mitään tietoa asiasta ei ole, mutta "älykkäitä" arvauksia riittää.
Mitä tulee kyseessä olevan yrittäjän tapaukseen, niin todellakin hän on melkoinen työnarkomaani, eli ei mikään ihme jos oli lauantai-iltana myöhäänkin hallissaan töissä.
Ja jos nyt on ihan pakko vähän huumoriakin viljellä, niin todettakoon että asuu niin lähellä hallia, että "reiskat" jalassa työmaalla käynti ei olisi mikään ongelma.
Lisäksi totean, että niin kauan kuin ruumista ei ole tunnistettu Petri on minulle elossa.
Todella toivon, että SYLWARinkin lähtö saa aikanaan yhtä arvokkaita kommetteja kyytipojakseen.
Niin no, tuskimpa se minua ainakaan haittaa, kun en ole niitö enää silloin lukemassa.
Jos joku saa siitä vielä huumoria irti, niin antaa mennä vaan, minua ei haittaa, päin vastoin, jos jotakin naurattaa, niin saampahan ainakinaikaiseksi ne yhdet ja viimeisetkin naurut.
Mutta kun nyt ihan asialinjaa haluat, niin tämä kyseinen kaveri teki usean tutun kertoman mukaan eli itsarin. Yksityiskohdat jätän kertomatta. Saman suuntaista kuulin jo silloin, kun postasin tuon ehkä hiukan mauttoman sarkastisen kommentin. Koska en tiedä onko asiassa mitään perää, kommentoin sarkastisesti arvuuttelua, mikä on syy noutajan saapumiseen.
Kun kysessä on Keuruu-Multian, eli Suomen suurin marttakerhoa muistuttava alue, on 5 sentin kolikon löytyminen kadulta jo tarinoissa iltapäivällä paisunut lottovoitoksi. Onko nyt sitten parempi mieli? Ennemmin kannattaisi miettiä niitä yhteiskunnan nykytilasta johtuvia syitä ja seurauksia tapahtuneeseen, eikä takertua siihen, jos joku yrittää hirtehishuumorilla hiukan keventää vakavaa asiaa joka on nykysuomessa lähes arkipävää.
Taumatawhakatangihangakoauauotamateaturipukakapikimaungahoronukupokaiwhenuakitanatahu
40.346°S 176.5402°E