Mistä löydettäisiin siveysvyölle nykyaikainen vastine tms?
-
Hellapoliisi
- Olivia Benson
Mistä löydettäisiin siveysvyölle nykyaikainen vastine tms?
Näitä raiskausuutisia lukeneena ehdotan, että keksisimme täällä porukalla kuinka yksin kulkevat tytöt ja naiset voivat puolustaa itseään uhkaavassa tilanteessa. Kaikki lain sallimat ideat kehiin!
Hys hys!
Re: Mistä löydettäisiin siveysvyölle nykyaikainen vastine tm
Onhan niitä siveysvöitä edelleen olemassa, kehittyneempinä versioina. Raiskauksessa on kuitenkin lopultakin kyse alistamisesta ja väkivallasta. Voisin kuvitella, että raiskaajan kestävä siveysvyö saattaisi asettaa uhrin vielä huonompaan asemaan, kun tämä raivostuu siitä, että hänen aikeensa on tehty tyhjiksi. En tosin tiedä, miten raiskaajan mieli toimii, joten tämä on puhdasta köökkipsykologiaa.
Ei ole syyttömiä. On vain huonosti kuulusteltuja.
Josif Stalin
Josif Stalin
-
Täysi Purenta
- Andy Sipowich NYPD
Lähestytte ongelmaa väärästä suunnasta. Siveysvyö on epämukava ja epähygieninen väline, sen sijaan kaikkien muiden paitsi aktiivisessa perheenperustamisvaiheessa olevien miesten kemiallinen kastrointi olisi paljon siistimpää ja helpompaa.
Eteenkään poikamiesten ja muiden joutilaiden ei tulisi juoksennella hallitsemattomina. Seuraa turhia vaaratilanteita ja väärinkäsityksiä. Lisäksi eläinmaailmasta on tunnettua että kastraatit, väliaikaisestikin kyvyttömäksi tehdyt omaavat paremman työmoraalin ja keskittyvät ylimalkaan työhönsä käsittelemättömiä paremmin.
Saisimme siis kaksi kärpästä yhdellä iskulla: naiset olisivat paremmin turvassa ja kansantalous lähtisi kasvuun.
Reseptillä saisi vastalääkkeen joka jonkin tunnin toimisi jos olisi esittää hyvä selitys tarpeelle ja kansanterveyslaitos valvoisi väärinkyttöä.
Eteenkään poikamiesten ja muiden joutilaiden ei tulisi juoksennella hallitsemattomina. Seuraa turhia vaaratilanteita ja väärinkäsityksiä. Lisäksi eläinmaailmasta on tunnettua että kastraatit, väliaikaisestikin kyvyttömäksi tehdyt omaavat paremman työmoraalin ja keskittyvät ylimalkaan työhönsä käsittelemättömiä paremmin.
Saisimme siis kaksi kärpästä yhdellä iskulla: naiset olisivat paremmin turvassa ja kansantalous lähtisi kasvuun.
Reseptillä saisi vastalääkkeen joka jonkin tunnin toimisi jos olisi esittää hyvä selitys tarpeelle ja kansanterveyslaitos valvoisi väärinkyttöä.
Onpas sinulla erikoinen lähtökohta, ettäkö tyttöjen ja naisten pitäisi itse puolustaa itseään? Mehän olemme se heikompi asia. Mutta vastauksena kysymykseesi: siveysvyön nykyaikainen vastine on patrioottisten natsien muodostaman vastarintaliikkeen pelottomista alfauroista koostuva katupartio, joka ankaralla nuhteellaan pitää pahantekijät kurissa.Hellapoliisi kirjoitti:Näitä raiskausuutisia lukeneena ehdotan, että keksisimme täällä porukalla kuinka yksin kulkevat tytöt ja naiset voivat puolustaa itseään uhkaavassa tilanteessa. Kaikki lain sallimat ideat kehiin!
-
Hellapoliisi
- Olivia Benson
Hm, hehän voisivat alkaa kauppaamaan palveluitaan siinä muodossa että kulut voisi laittaa kotitalousvähennyksiin verotuksessa.Ulrike kirjoitti:Onpas sinulla erikoinen lähtökohta, ettäkö tyttöjen ja naisten pitäisi itse puolustaa itseään? Mehän olemme se heikompi asia. Mutta vastauksena kysymykseesi: siveysvyön nykyaikainen vastine on patrioottisten natsien muodostaman vastarintaliikkeen pelottomista alfauroista koostuva katupartio, joka ankaralla nuhteellaan pitää pahantekijät kurissa.Hellapoliisi kirjoitti:Näitä raiskausuutisia lukeneena ehdotan, että keksisimme täällä porukalla kuinka yksin kulkevat tytöt ja naiset voivat puolustaa itseään uhkaavassa tilanteessa. Kaikki lain sallimat ideat kehiin!
Onko muita ideoita?
Hys hys!
Miksi vain naisille ja tytöille? Kyllähän miehiä ja poikiakin raiskataan.
Jokinlainen kikkelilukko se pitäisi ennemminkin olla, vaikka sellainen, johon vain naisilla olisi yleisavain. Tossun alla olevien miesten lukkoon sopisi vain vaimolla oleva avain.
Jokinlainen kikkelilukko se pitäisi ennemminkin olla, vaikka sellainen, johon vain naisilla olisi yleisavain. Tossun alla olevien miesten lukkoon sopisi vain vaimolla oleva avain.
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
- paccasucco
- Axel Foley
Siveysvyö on mielentila. Koko ihmiskunnan historian ajan nimenomaan naiset ovat alistaneet miesraukkoja.
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
- Alokas Kallokusi
- Scooby-Doo
Skädäm!Ulrike kirjoitti: Onpas sinulla erikoinen lähtökohta, ettäkö tyttöjen ja naisten pitäisi itse puolustaa itseään? Mehän olemme se heikompi asia. Mutta vastauksena kysymykseesi: siveysvyön nykyaikainen vastine on patrioottisten natsien muodostaman vastarintaliikkeen pelottomista alfauroista koostuva katupartio, joka ankaralla nuhteellaan pitää pahantekijät kurissa.
Toimisi se tolleenkin, mutta meilla patrioottisilla natsi-alfauroilla on päivisin palkkatyö ja joskus ilta- ja viikonloppuisinkin. Tietyissä äärimmäisissä rikastumiskriiseissä toki, jos vaikka löyhät kaveriporukat riehuu junissa ja toreilla...
Mutta kato ei hätää: Mogadishun yliopistossa on keksitty huippututkimuksen perusteella tähän helppo ja pysyvä ratkaisu. No, tosiasiassa tässä on kato kysymys niinku pyörän uudestaan keksimisestä, alla oleva on kuitenkin ollu menestyksellä käytössä monissa musumaissa jo kauan:
-Ensin viilletään naiselta ulkoiset synnytyselimet veitsellä pois, ja mitä pimperosta jäljelle jää, ommellaan kiinni.
-Sitte pannaan semmonen laki, että saa kato kulkea ulkona vain säkki päässä ja lähimmän koiraspuolisen sukulaisen taluttamana.
-Ja jos vielä perkele menee osallistumaan vaikka joukkorikastukseen, niin ei kun ruoskaa vaan!
-Uusijoille kivitys tai ampuminen.
https://www.middleeastmonitor.com/news/ ... eing-raped
Kuule Ulrike, ei nää asiat kato oikeesti oo niin vaikeita.
Meillä on maailmassa joku 1.2 miljardia muhista, kyllä ne huippuosaa tämmöset jutut:
Ei muuta kun kimmoshariasasi - lakia vaan tännekin.
"People think holocaust be like it is, but it's not."
-Black Sieg Hail Man
-Black Sieg Hail Man
- paccasucco
- Axel Foley
Maksalaatikko on helpompi käsittää, kuin rakkaus- Seppo Räty
Rapex "penisansa"
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/18727- ... S.facebook
http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/18727- ... S.facebook
Helvetin kosto kiehuu sydämessäni- Yön kuningatar
Miten minä olen asian ymmärtänyt niin "siveysvyö" on lähinnä myytti. http://en.wikipedia.org/wiki/Chastity_belt
Käykää munille ja silmiin on minun neuvoni.
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Scruffy kirjoitti:Miten minä olen asian ymmärtänyt niin "siveysvyö" on lähinnä myytti. http://en.wikipedia.org/wiki/Chastity_belt
Mut laitetaan vielä pari linkkiä.
http://www.iltalehti.fi/nainen/20131231 ... 6_na.shtml
http://www.kamppailulajit.net/lajikuvau ... uvaus.html
http://www.haganahsecurity.com/naisten_ ... ustus.html
https://fi-fi.facebook.com/naisten.itsepuolustus
Jail's not so bad. You can make sangria in the toilet. Course, it's shank or be shanked.
Joo toimii tosi hienosti joukkoraiskauksessa..Scruffy kirjoitti:Käykää munille ja silmiin on minun neuvoni.
Siveysvyölle nykyaikainen vastinen=Tuomiot reilusti kovemmaksi
Myönnän kyllä että ihmisellä on ikävä kyllä vain kaksi kättä.Mman kirjoitti:Joo toimii tosi hienosti joukkoraiskauksessa..Scruffy kirjoitti:Käykää munille ja silmiin on minun neuvoni.
Siveysvyölle nykyaikainen vastinen=Tuomiot reilusti kovemmaksi
[quote="Hellapoliisi"][quote="Ulrike"][quote="Hellapoliisi"]Näitä raiskausuutisia lukeneena ehdotan, että keksisimme täällä porukalla kuinka yksin kulkevat tytöt ja naiset voivat puolustaa itseään uhkaavassa tilanteessa. Kaikki lain sallimat ideat kehiin![/quote]
Onpas sinulla erikoinen lähtökohta, ettäkö tyttöjen ja naisten pitäisi itse puolustaa itseään? Mehän olemme se heikompi asia. Mutta vastauksena kysymykseesi: siveysvyön nykyaikainen vastine on patrioottisten natsien muodostaman vastarintaliikkeen pelottomista alfauroista koostuva katupartio, joka ankaralla nuhteellaan pitää pahantekijät kurissa.[/quote]
Hm, hehän voisivat alkaa kauppaamaan palveluitaan siinä muodossa että kulut voisi laittaa kotitalousvähennyksiin verotuksessa.
Onko muita ideoita?[/quote]
Tuo toimisi varmasti. Ehkä jotkut prätkäkerhot ja muut jo sopivaa habitusta omaavat tahot saisivat homman toimimaan helposti. Olisihan tälläisillä palveluilla työllistävä vaikutus, uusia siivousfirmoja syntyisi jne.Tietysti lainsäädäntö tulee saada kohilleen myös tämän asian kohdalla, eihän katujen siivoustalkoissa olevat saa joutua käräjille missään tilanteessa.
Eikös jossain humoristisessä jenkkileffassakkin ollut että" killing gangmember 15$ fine". Kotitalousvähennys on hyvä asia sekin.
Onpas sinulla erikoinen lähtökohta, ettäkö tyttöjen ja naisten pitäisi itse puolustaa itseään? Mehän olemme se heikompi asia. Mutta vastauksena kysymykseesi: siveysvyön nykyaikainen vastine on patrioottisten natsien muodostaman vastarintaliikkeen pelottomista alfauroista koostuva katupartio, joka ankaralla nuhteellaan pitää pahantekijät kurissa.[/quote]
Hm, hehän voisivat alkaa kauppaamaan palveluitaan siinä muodossa että kulut voisi laittaa kotitalousvähennyksiin verotuksessa.
Onko muita ideoita?[/quote]
Tuo toimisi varmasti. Ehkä jotkut prätkäkerhot ja muut jo sopivaa habitusta omaavat tahot saisivat homman toimimaan helposti. Olisihan tälläisillä palveluilla työllistävä vaikutus, uusia siivousfirmoja syntyisi jne.Tietysti lainsäädäntö tulee saada kohilleen myös tämän asian kohdalla, eihän katujen siivoustalkoissa olevat saa joutua käräjille missään tilanteessa.
Eikös jossain humoristisessä jenkkileffassakkin ollut että" killing gangmember 15$ fine". Kotitalousvähennys on hyvä asia sekin.
Dereks don't run.