Mutta tätähän mieltä minä justiinsa olen kaiken aikaa ollutkin. Kaksi käyntiä: ensimmäinen, kun ikkunassa oli pieni reikä ja rikkomisessa tauko (kun hänet komennettiin nukkumaan, ei kukaan rikkonut ikkunaa... myös poika on kertonut rikkomisessa olleen lyhyen tauon); toinen puhelun aikana kun kirkaisee. Kolmas kerta ei ollut mikään käynti, vaan kirkaisun jälkeen kun perääntyi eteiseen, niin ehkä sieltä katsoi ja näki murhaajan poistumisen.Nebukadnessar kirjoitti:[Herätkäähän jo niistä päiväunelmistanne.
Ps. käyntejä on todistettavasti kaksi, ensin se milloin Emma näki Jukan olevan seisomassa ja toinen käynti kun kirkaisee.
Muut "käynnit" sisotalokin ottanut kolmen käynnin kerrat, ovat kun Emma on YRITTÄNYT KURKKIA KOLME KERTAA eli ollut kaukana olohuoneesta ja takkahuoneen ovi-aukosta.
Muistakaa, että Emma oli palannut omaan huoneeseen ja EI OLLUT USKALTANUT SYTYTTÄÄ VALOJA eli räiske oli jatkunut ja tässä kohtaa Emma erottaa lasin särkymisäänen.
Siis en uskalla sytyttää valoja, jos se ikkunaa rikkova rosvo tulee tänne, jos näkee valon.
Yksinkertaista rakkaat watsonit.
Hieman loogisuutta peliin pyytäisin.
Tällaiseksi minä olen asian käsittänyt vuodesta 2010. Tämä on myös ympätty Diabolik-stooriin, mikä mielestäni edelleenkin pitää hyvin pintansa, vaikka ajat ja tiedot ovat syksystä 2011 muuttuneet=) Tosin sen toisen halon unohdin silloin vahingossa.
Tuossahan ne kaikki tapahtumat ovat, jos joku uusista ei vielä ole lukenut
Lähinnä tämä "tytön käymiset" -päätelmä perustuu ihmisen käyttäytymisen logiikkaan, tytön käytökseen nauhalla ja fyysisiin seikkoihin (lasinpalat lattialla) ja Auerin ja tytön kertomuksiin. Kertomuksille pitää kuitenkin panna pienempi paino kuin faktoille.
Kertomukset ovat osin ristiriitaiset ja sekavat, niinpä niistä on otettava totuus irti sovittamalla ne tiettyihin faktoihin ja loogiseen käytökseen.
Jatkuvasti edestakaisin makuuhuoneensa ja takkahuoneen väliä seilaava lapsi ei ole kovin looginen ajatus, vaikka se tietysti voi mahdollinenkin olla.